wat nou als we morgenmiddag om 1600 uur gaan voetballen???

Theo Z schreef: Ik weet nog niet of ik erbij ben dames, maar 18:00 uur lijkt me buitengewoon wenselijk. Misschien al wat kouder, maar om 15:00 uur zit je met 5 meiden te voetballen, dat werkt ook niet... Toch? Groetjes

Ben jij er dan ook bij Theo? In dat geval ben ik optimistischer. Inderdaad, met 5 meiden is het niet wenselijk.

JorienHeijs

Okee, dus bij deze: 18 uur voetballen!
Eva, Bernadet en ik zijn er sowieso!

Heb ik goed begrepen dat het op het veldje bij de eerste Aquaflat is?

JorienHeijs

Uh, denk het wel? Doen we gewoon:) Zie jullie daar!

Hebben we wel een bal?

eva mariëtte
smirtie schreef: Een bal wil ik wel even aan wouter vragen, volgens mij heeft hij er eentje

Hopelijk krijgen we deze bal..

Ik ben er niet bij.. Morgen weer? :P

morgen weer, is prima

ik heb de bal van wouter geregeld, ga em zo ophalen en dan inderdaad bij dat ene veldje om 18:00 uur stipt:)

JorienHeijs

Wauw, dat was spectaculair voetbal! Hihi!

Haha, ja, bedankt iedereen! Mijn conditie is geloof ik nog nooit minder geweest. Goede motivatie om weer te gaan hardlopen. Wanneer is het volgende potje of gaan we nog een keer getraind worden wellicht?

eva mariëtte

Oke, het was niet geweldig weer vonden de meesten. Ik vond het prima, behalve dat mn jas naderhand zeiknat was. De wind kwam van rechts ipv boven, de regen helaas ook. Maar kvond het tof, volgende week weer?

... en toch waren we met 7 mensen aan het voetballen in de regen! Dan zit het sowieso wel goed met de motivatie, nu idd de conditie nog. Morgen aan het einde van de middag weer? Of volgende week dinsdag?

de jongetjes gaan vanmiddag om 4 uur bij de saffier!

Hee, zullen we nog een keer voeballen? Het weer is sowieso beter deze week:) En ik weet niet of de NSGdames nog steeds een wedstrijd(je) willen? Is daar al een datum voor?