laat mijn post maar zitten, het lijkt er op alsof ze na mijn post zijn gaan voetballen PSV...

amai, Jessica, je gemaal maakt wel werk van je!! Jammer dat jij FC Groningen niet had getrokken, dan waren jullie het perfecte koppel! Maarja, tegenpolen schijnen elkaar aan te trekken he, en een beetje diversiteit is ook niet weg :wink:

Ik heb gister ook kunnen lachen om PSV tegen Go Ahead Eagles. Het had me heel mooi geleken als Go Ahead Eagles had gewonnen. Maar toen in de loop van de wedstrijd PSV weer de overhand kreeg, vond ik het niet mee leuk.

Aanstaande zondag zal Feyenoord eens laten zien hoe je een club zoals RKC Waalwijk d'r uit speelt. Daar kan PSV nog eens veel van leren.
Jammer genoeg spelen ze zondag nog zonder Romeo Castelen, maar hij is gelukkig wel hersteld van z'n enkelblessure dus binnenkort is hij er gewoon weer bij.

Ik wou vanmiddag dat voetbal broekje ook kopen. Welke maat hebben jullie genomen? Misschien moeten we dan ook maar een tok gaan dragen, dan blijft dat broekje vast beter zitten.

Volgens mij is het niet allemaal even duidelijk.

Deze week werd gespeeld om de KNVB-beker. Daarin gaat het om knockout. Win je ga je door, verlies je vlieg je eruit. Komend weekend wordt er weer gespeeld voor de competitie.

oh, ja dat wist ik ook wel. Ik bedoel met d'r uit spelen natuurlijk ook niet dat ze gelijk uit de competitie worden gespeeld maar gewoon dat ze helemaal weg worden gespeeld!

check dit:

Robben geeft 'jawoord' in Groningse Stadsschouwburg

GRONINGEN - Chelsea-voetballer Arjen Robben en zijn verloofde Bernadien Eillert geven elkaar op zaterdag 9 juni in de Stadsschouwburg in Groningen het jawoord. Dat liet de vader van de uit Bedum afkomstige voetballer, Hans Robben, vrijdag weten.

Hoeveel gasten er tijdens de voltrekking van het burgerlijk huwelijk aanwezig zullen zijn, wil hij niet kwijt. Wel verwacht hij dat er veel bekende voetballers naar Groningen komen. Volgens Robben heeft het stel voor de Stadsschouwburg gekozen omdat ze dat een mooie locatie vonden. „En ze komen natuurlijk allebei uit Groningen”, voegt hij eraan toe.
Omdat er veel nationale en internationale journalisten worden verwacht, heeft de voetballer een beveiligingsbedrijf ingehuurd.

vooral die zin dat er veel bekende voetballers naar groningen komen! :shock: :shock: :shock: :shock:

mmm zaterdag 9 juni he? Ik zal eens kijken of ik een gaatje vrij heb!

Vriend Niels
Riekje schreef: Ik heb gister ook kunnen lachen om PSV tegen Go Ahead Eagles. Het had me heel mooi geleken als Go Ahead Eagles had gewonnen. Maar toen in de loop van de wedstrijd PSV weer de overhand kreeg, vond ik het niet mee leuk.

Haha doe niet zo wijs Riekje. Uit welke Hanzestad aan de IJssel komt Go Ahead Eagles ook alweer? Lelystad? :D

Hee weet iemand welke clubs net niet in de eredivisie staan? Want er zijn dus als ik het goed begrijp 18 clubs die dat wel doen. En das precies 2 te weinig voor ons dispuut. Als Dorine en ik nou ook een club mogen volgen, bijvoorbeeld 2 die misschien volgend jaar wel in de eredivisie staan, welke clubs zijn dat dan? En oja, ik heb dat broekje ook gekocht. Maat 164 is wel aan te raden, maar maat 152 past ook nog wel.

Je kan altijd proberen Kampvuur te steunen, gaat ieder jaar failliet. Elk jaar loopt de gemeente Leeuwarden weer lekker te lappen omdat anders de fanatieke aanhang van 3500 van deze veredelde amateurclub met aanhang gaat rellen. Dit topic staat toch wel intern hoop ik?

Doe dan maar RBC en de Graafschap, zij staan momenteel 1 en 2 in de Jupiler Legue.

Een paar amateurclubs volgen is ook best leuk, geef je iemand Spakenburg en de ander IJsselmeervogels.

Henri L schreef: Doe dan maar RBC en de Graafschap, zij staan momenteel 1 en 2 in de Jupiler Legue.

Okee, ik neem RBC wel. Doe jij de Graafschap, Dorine? Ik weet namelijk uit mijn hoofd niet waar die vandaan komen. RBC daarentegen komt uit Roosendaal. Binnenkort meer informatie.

Oja, woensdag 31 januari voetballen wij van 10 tot 12 in de Struikhal van de ACLO, onder de bezielende begeleiding (of hartvochtige trainersogen) van Mark en Henri. Neem allemaal je ACLOkaart mee en maak het niet te laat op bk die dag ervoor...

Edit: ik pas mn post maar even aan. De vorige was wel een beetje extreem optimistisch. De strekking was dat je op dit topic ook kunt aangeven als je wat meer wil sporten om aan je conditie te werken (hetgeen het voetballen ten goede zou kunnen komen). Als je geen vast groepje hebt om mee te sporten, doe je maar een voorstel en waarschijnlijk zijn er altijd wel mensen die mee willen doen.

Dit is dé club van Nederland natuurlijk: SBV Excelsior!!!! ;)
Achterste rij van links naar rechts: Sieme Zijm, Damiën Hertog, Mitchell Piqué, Rinus Kerskes (verzorger), Mario Meijer (verzorger), Aad Putters (materiaal), Andwélé Slory, Sigourney Bandjar, Daniël Guijo-Velasco.
Middelste rij van links naar rechts: Ronald Graafland, Marinus Dijkhuizen, Robert Braber, Johan Voskamp, Carlo L’Ami (keeperstrainer), André Hoekstra (assistent-trainer), Jos van Nieuwstadt, Ferry de Haan, Sebastiaan Steur, Theo Zwarthoed.
Onderste rij van links naar rechts: Jørg van Nieuwenhuijzen, René van Dieren, Gertjan Rothman, Roel Buikema, Ton Lokhoff (hoofdtrainer), Luigi Bruins, Rudy Jansen, Robin Hofman, Arjan van Dijk.

Op dit moment staan ze 15e van de 18... Dat kan alleen nog maar omhoog natuurlijk ;)
Zaterdag spelen ze om 20u tegen FC Utrecht.

Zondag! ADO Den Haag tegen FC Twente
Biiig parteeee

Hup Willem II stoere kerels,
Trots van het voetballand.
Denk aan je roem en glorie
Denk aan je vriendschapsband
't Rood-wit en blauw onzer vad'ren
Kleurt Willem II zo goed.
Het geeft te allen tijde
Spelers leeuwenmoed.

Willem II, Willem II
met je beroemde kleuren.
Stoere bend, welbekend.
Jij staat voor ied're bal.
't Hoofd steeds koel,
voor het doel
Dan kan je niets gebeuren,
Leev' hoezee,
voor Willem II
Horen wij overal

Help! Ik denk dat ik het clublied van Willem II ga herschrijven. De tranen springen in m'n ogen als ik het hoor, en niet van ontroering. Verder is Willem II natuurlijk hartstikke stoer met al z'n stoere kerels. Wie is fan van Herakles trouwens? We kunnen voor tien euro naar Herakles-Willem II (uit in Almelo), zaterdag 3 februari. Best tof om binnenkort met z'n allen naar zo'n wedstrijd te gaan met als doel een stadionverbod te krijgen...

HERACLES - Heracles Almelo lijkt na drie gelijke spelen op rij weer terug bij af te zijn. In Heerenveen raakte de ploeg al snel de weg kwijt en ging vervolgens met forse cijfers onderuit: 5-1.

Ruud Brood wilde na afloop van de wedstrijd niet al te veel woorden vuil maken: ''We hebben terecht verloren en geen potten kunnen breken. We zullen ons moeten richten op volgende week."

Ondanks deze nederlaag is Heracles Almelo nog steeds mijn favoriete club :love: !

Ik vind het wel een goed idee van Keet om een keer naar een wedstrijd te gaan! (maar dan wel liever na de tentamens, lekkere jongens in korte voetbalbroekjes zijn anders een te grote afleiding)

Heerenveen heeft voor het eerst in de eredivisie gewonnen van Heracles Almelo. De thuisclub walste met 5-1 over de gasten uit Almelo heen.
hoppa zo doe je dat heb ik ze voor die tijd gezegd.

Het mooiste plaatje van de wedstrijd:

en dan moet je de bal even wegdenken :D

haha goed bezig allemaal, het is idd wel een goed plan om binnenkort eens een keer na een wedstrijd te gaan

Schiet het al een beetje op met die trailer?