Hé, verdorie ik kan er niet bij zijn. Maar misschien maar beter ook want ik heb een conditie van niks. Mocht er deze of volgende week toevallig al getraind worden dan ben ik er misschien wel bij, op voorwaarde dat Mark en/of Henri een dikke vette zware training geven, daarbij ondersteund door de nooit zwijgende radio met daarin een bandje met oude top 100 muziek.

Hahaha! Tof! Gooit iemand een mail eruit? Zijn er misschien ook nog andere goede voetbalmeiden die mee willen doen? Rianna Postma, Esther Smit, Willemien de Haan? Zou wel relaxed zijn!

Inderdaad zwaar dagje. Eerst Geel-Oranjesporttoernooi. Naja, dan zijn we in elk geval warm...

Wanneer wordt er getraind? Binnen of buiten?

Ik doe ook mee! ik had me al opgegeven maar doe het voor de zekerheid nog maar een keertje. Heb er enorm zin, wanneer trainen we?

Christine schreef: dan ben ik er misschien wel bij, op voorwaarde dat Mark en/of Henri een dikke vette zware training geven, daarbij ondersteund door de nooit zwijgende radio met daarin een bandje met oude top 100 muziek.

Ik vind het best, ik kan meestal wel. Nu moet Mark ook kunnen en dan gaan we jullie even flink fysiek aanpakken met een zware training.

Okee, trainers, stellen jullie samen ff een paar data voor?
Trainen we binnen of buiten eigenlijk? Misschien is buiten wel een goed idee. Als de datum er is, wil ik wel een zaal/veld reserveren en iedereen mailen om te komen enzo.

Esther Smit

Hey, ik had ook al aangeven dat ik al mee wilde doen, maar wil het wel nog een keertje zeggen;)
lijkt me vet leuk:P

Relaxed! Dan hebben we eindelijk iemand die het echt kan. Wanneer gaan we trainen? Ik kan voor die tijd eigenlijk alleen as vrijdag en op maandag 7 april.

Kan ik me nog opgeven?!? Lijkt me erg leuk om mee te doen! Alleen staat er in mijn agenda dan ook n sporttoernooi oranje/geel genoteerd, maar daar heb ik nog geen programma oid van gezien, dus dat komt dan wel goed, hopelijk.

  1. Corien
  2. Catharina
  3. Marjolein
  4. Henrieke
  5. Renske (Was dat een ja?)
  6. Esther
  7. Jessica
  8. Hannah
  9. Willemien

Wie volgt? En wanneer komen we bij elkaar? Lijkt me verstandig om ten minste één keer vantevoren bij elkaar te komen om het balgevoel te krijgen.

Zet mij maar op nummertje 12 of 13. Ik wil het wel proberen, maar weet niet of het gaat lukken.

keet schreef: Lijkt me verstandig om ten minste één keer vantevoren bij elkaar te komen om het balgevoel te krijgen.

Dat lijkt me ook niet verkeerd, alhoewel ik niet weet of ik dan zelf ook mee kan doen, ik loop namelijk al een heel weekend mank door een verrekte kuit..(vraag me niet hoe ik daar aan kom)
Maar ik hoorde dat die nsg-ers al een hele tijd trainen dus we moeten wel met een briljant plan komen als we willen winnen :lol:

Is het misschien handig om het te verplaatsen? Ik kan zelf eigenlijk niet. We hebben verder ook nooit getraind en zelf ben ik uberhaupt niet topfit.

oja! dit is natuurlijk morgen al! ik moet eigenlijk nog teveel doen dus ik kan eigenlijk ook niet....

Ik ook niet!

Haha wat een topvoorbereiding weer:). Stel het anders nog een maandje oid uit en dan ben ik er ook bij (hhmm, wil ik dat eigenlijk wel??).

Ah meiden dit kunnen we niet maken... :-S
Ik heb net Claudia gesproken.
De NSG heeft al een veld gehuurd (en betaald) dus er moeten echt een paar heen gaan. Claudia is heel enthousiast in elk geval en we kunnen het beste zo doen dat de mensen die kunnen er gewoon heen gaan, hoe de verdeling van de teams dan wordt moet daar dan maar even worden bekeken. De NSG wil vooral een wedstrijd voor de gezelligheid zei claudia, dus ook iedereen die er niks van denkt te gaan bakken moet gewoon langskomen! Publiek is ook welkom natuurlijk!

Wie er dus nog overblijven: Catharina, Marjolein, Esther, Jessica, Hannah en Willemien.

Claudia schreef: tijd : 7:00 uur (begin wedstrijd) plaats: kardinge DIO (over parkeerplaast bij ijsbaan rechtdoorfietsen tot je op het veld staat) datum : woensdag!!!
*Christianne*

Ik heb ook een geldige reden om niet te kunnen, mijn shirtje zit namelijk in de was.

Chris, jij wordt er dus ook bijgeschreven

Sorry, maar ik kan nu dus ook niet meer. Dacht vanmiddag dat het van de baan was en nu komt en een groep Geelmeiden bij me eten.

Ik heb trouwens ook wel eens een veld gehuurd zonder dat daar voor betaald moest worden...

Maar idd wel een beetje balen voor die NSG-meiden.

hmm ik wil ook wel eens meetrainen! Als dat kan.