corrp schreef: Wie er dus nog overblijven: Catharina, Marjolein, Esther, Jessica, Hannah en Willemien.
Claudia schreef: tijd : 7:00 uur (begin wedstrijd) plaats: kardinge DIO (over parkeerplaast bij ijsbaan rechtdoorfietsen tot je op het veld staat) datum : woensdag!!!
Nouja, okee, ik zeg wel wat af en dan ben ik erbij! Maar het is dus helemaal bij Kardinge... Hoe laat fietsen we vanaf waar?

Shit sorry maar die wedstrijd komt mij dus ook enorm slecht uit, al helemaal omdat Kardinge nou niet bepaald op mijn geplande route van morgen ligt. Maar ik zal eens kijken of ik nog kan komen..

Ah dat kan wel joh Jesssie! Kom je dan na het Geel-Oranjetoernooi bij mij eten samen met Catharina? En gaan we na NSG-toernooi naar de borrel.

Esther Smit

is het nou 7 uur 's ochtends? :O nee toch?

Haha, nee tuurlijk niet. 's Avonds. Ben je erbij?

Mamamia, wat een gedoe. Wie gaan er uiteindelijk mee vanavond? Gegeten kan er worden bij Hannah, briljant hoeft je conditie niet te zijn en je voetbaltalent ook niet. Het is gewoon leuk en goed voor je enzo. Dus als je morgen geen tentamen hebt, kan je gewoon meedoen, leuk!

@Esther: nee, het begint om 19.00 uur 's avonds. Jou hebben we trouwens helemaal nodig, om onze eer te redden...

Misschien handig om de topictitel even aan te passen, ivm eventueel publiek...

Heej meiden, hebben jullie al genoeg? Anders wil ik wel meedoen. Lang geleden, maar heb wel weer es zin in een balletje slaan. Ik kijk hier wel of het nog nodig is danwel kan.

Lizzy schreef: maar heb wel weer es zin in een balletje slaan.

Dat lijkt me niet de bedoeling.

O, hihi, gaat dit over voetbal?

bij de weg, in de topictitel staat de ACLO maar het is bij KARDINGE! Handig om even in je achterhoofd te houden

keet schreef: Mamamia, wat een gedoe.

dit is typisch zo'n momentje waarop ik heel blij ben dat ik geen vrouw ben

Esther Smit

Haha, pfieuw! ja, ik ben erbij. Hoe laat moet ik waar zijn? (A)
ik ben alleen mijn voetbalschoenen vergeten, liggen in assen. Maar mss lukt het ook op sportschoenen wel.

Gaat er nog een beetje gesupporterd (ofzo) worden?

corrp schreef: bij de weg, in de topictitel staat de ACLO maar het is bij KARDINGE! Handig om even in je achterhoofd te houden

Ik zal het even aanpassen. Op de poster staat ACLO en 19:30 maar het is dus 19:00 bij Kardinge.

Gewonnen?!

Afhaakbarbies

Enenenenenen??

Eh... Het hééft 1-0 gestaan. Het verdere scoreverloop ben ik een beetje vergeten. Laten we zeggen: het was gewoon heel gezellig en we gunnen het ze. ;)

(Toegegeven: ze zijn goed.)

Nou vergeet je nog te melden dat het zelfs in de eerste 5 minuten al 1-0 voor ons stond. Verder weet ik het ook inderdaad niet meer precies. Wel dat er wat weinig supporters waren, dat mag de volgende keer wel wat meer!