Hannah schreef: Ehm, nee, wacht daar nog maar heel even mee. Ik bel je zo wel even.

Heeft Haanah haar toestemming nog steeds niet gegeven? :? Ik ben wel benieuwd naar de foto's namelijk...

Leuke foto in de sic! en op 't forum van de nsg staat de foto van ons allemaal, met de nsg'ers, die's ook leuk :)

Heee voetbalchickies!!

Ik sprak Claudia net, van het NSG voetbalteam en die zijn toe aan een nieuwe uitdaging. Of wij nog een keer een wedstrijdje wilden spelen tegen hun.
kHeb gezegd dat wij vast ook wel weer een team kunnen maken, wie doet mee???

Het idee was eind maart een keer... dus daarvoor zouden we nog wel een paar keer een zaaltje kunnen huren

Ik doe mee, hartstikke leuk. Lijkt me wel verstandig een paar keer onder de bezielende leiding van Henri aan onze voetbalkunsten te werken...

Tof idee! Ik doe ook mee, moeten we idd een paar keer oefenen als is het alleen voor je conditie.

idd... als ik dan kan doe ik ook wel mee

Ik wil misschien ook wel meedoen, maar onder voorwaarde dat we een ander broekje aandoen. En dat we getraind worden door Henri en Mark die dan een keer echt harde training geven.

Hoezo ander broekje? Deze zit juist heel lekker!!
Ik doe mee onder de voorwaarde dat er vaak en snel gewisseld wordt.

Esther Smit

Ik doe ook mee! Lijkt me leuk;)

Ha, leuk! Jij kunt toch écht voetballen? Hebben we iets meer tegenstand te bieden misschien. Heerlijk, als het zulk weer is als gisteren maak ik graag wat meters over dat enorme veld.

Waar blijven de enthousiaste reacties van Mark en Henri? Wanneer volgt een keiharde training?

hee keet, even off-topic ben je gister nog wezen hardlopen in het np?? En was het wat?? Ik probeer de volgende keer er wel bij te zijn iig!

en weer ontopic, leuk dat we al bijna een elftal hebben

Hm, nee, vergeten...ben benieuwd of je nog wel mee kunt doen als je er gisteren niet was. Anders moeten we onze eigen trainingen maar gaan plannen.

Maar om ook ontopic te zijn: we zitten op 7 van de 20, waar is de rest? Denk dat we wel een paar wissels kunnen gebruiken :?

Haha, een paar wissels lijkt me zekwer niet verkeerd, aangzien vorige keer iedereen van alles last had.

Henri L schreef: Haha, een paar wissels lijkt me zekwer niet verkeerd, aangzien vorige keer iedereen van alles last had. Maar het lijkt me fantastisch om jullie nog een paar keer te trainen, daar heb ik, om eerlijk te zijn, het hele jaar naar uitgezien. Toen de eerste zonnestralen op mijn huid prikten, dacht ik: hopelijk hebben die meiden nog eens zin in zo'n voetbaldispuut. Ik zal Mark ook nog even overhalen.

Tof Henri! We wisten dat we op je konden rekenen. Wanneer beginnen we?

pff ik krijg alweer bijna een hartaanval als ik aan die wedstrijd van vorig jaar denk hehe. Maar ach ik wil ook nog wel weer een poging wagen als het zover komt, misschien handig om dan het veld iets kleiner te maken ofzo :D

keet schreef:
Henri L schreef: Haha, een paar wissels lijkt me zekwer niet verkeerd, aangzien vorige keer iedereen van alles last had. Maar het lijkt me fantastisch om jullie nog een paar keer te trainen, daar heb ik, om eerlijk te zijn, het hele jaar naar uitgezien. Toen de eerste zonnestralen op mijn huid prikten, dacht ik: hopelijk hebben die meiden nog eens zin in zo'n voetbaldispuut. Ik zal Mark ook nog even overhalen.

Tof Henri! We wisten dat we op je konden rekenen. Wanneer beginnen we?

hahaha, lijkt me ook wel leuk zo'n wedstrijd. Vorige heb ik namelijk moeten missen.

9 april gaan we dus in de herkansing!!

Opgeven kun je op dit forum, iedereen kan sowieso meedoen want hoe meer wissels hoe beter :P. Uit NSG-bronnen heb ik gehoord dat de NSG-dames fanatiek aan het trainen zijn dus een keer van tevoren weer even trainen zal misschien niet verkeerd zijn...

  1. ik doe mee!

ps. henri kun je de topictitel aanpassen??

9 april al?! heb voor die tijd niet echt tijd om te trainen... mr is wel lachen om mee te doen...

hehe mooie poster corien. Ik ben er misschien ook nog wel een keertje bij, maar 9 april hebben oranje en geel volgens mij weer een sportdag dus dat wordt wel iets te veel van het goede.

edit: ho ik zie nu net dat dan de officiele wedstrijd al echt is (ik dacht een training) in dat geval ben ik er natuurlijk bij, al is het alleen al om die lui in de weg te lopen :wink: