KNMI.nl schreef: In de avond nadert een frontale storing...

Dat kan nog leuk worden. Maare ik ben zeker voor een grote gezellige pan pasta-maaltijd ergens in de buurt van de ACLO, dus misschien Vinkhuizen. Is er iemand die denkt, ja leuk, het kan bij mij en ik kan heel lekker koken? Volgens mij is het in ieder geval handig omdat we dan nog een laatste taktiek-, yell-, en doelpuntdansbespreking kunnen doen.

Dat vind ik op zich een goed idee. Het kan in principe wel bij mij, maar ik heb geen tijd voor boodschappen.

ik vind het ook wel een goed idee, ik heb alleen ook geen boodschappen-en-kook tijd. Henri, nu je hier toch bent, weet je waar de ON-ballen zijn?

Henri L schreef: Zorg ervoor dat je de komende dagen goed slaapt (7-8 uur), niet te laat maken, geen alcohol, vers fruit en verse groente, geen chocolade, niet intensief sporten en geen swinfeestjes.

oh oh ik heb aan geen 1 van je tips voldaan henri (zak m&m's, patat met dikke vette mayo, een swinfeestje in de keuken,heel veel drank en met een heel zwaar iemand achterop terug gefietst(intensief gesport dus).
En toch weet ik zeker dat we gaan winnen! Ik sprak Claudia nog en volgens mij wordt het zelfs een eitje. haha nou ik heb er zin in!
ps. ik eet niet mee maar bij de voorbespreking wil ik wel zijn

Bij mooi weer kom ik nog wel even kijken samen met Bassie, maar ik beloof niks.
Ik neem de BH-fhoon ook wel even mee. Leuk toch? Echt super!

corrp schreef: ik vind het ook wel een goed idee, ik heb alleen ook geen boodschappen-en-kook tijd. Henri, nu je hier toch bent, weet je waar de ON-ballen zijn?

Ik heb geen idee waar die zijn. Moet je Henk even bellen die weet vast meer.

@ Jessica: als dat kleine stukje voor jou intensief sporten was, denk ik dat je alleen de laatste 2 minuten mee kunt doen.

ok, dan ga ik zo ff henk bellen.

claudia smste nog of we ook 7 tegen 7 konden spelen omdat er bij haar team allemaal afvallers waren ivm tentamens.... (...) Met een beetje pech kunnen we dan sowieso maar 2 min spelen omdat we de rest gewisseld staan

Wat een afhakers! afhaken betekent toch dat het andere team gewonnen heeft? dan hebben we dus bij voorbaat al gewonnen! he maar hoe gaan we het doen als het echt heel hard regent? om onze wet shirts hoeven we het niet te laten, die zijn toch zwart, maar tis niet heel relaxed ofzo.

De NSG moet toch wel 11 vrouwen op kunnen roepen? En regen heb ik nog niet gezien, maar mocht het er wel komen dan voetballen we gewoon door. Net als de op een na laatste training. Jullie zijn verdorie toch geen mietjes.

Gaat er nog gegeten worden? Of moet ik mn eigen pasta in elkaar draaien :wink:

Bij gebrek aan reactie en daarmee aan animo, mag jij je eigen pasta in elkaar draaien. Tijdbesparende Tip: in de winkel hebben ze al pasta in elkaar gedraaid, dat heet ook wel spaghetti of macaroni.

tagliatelle is ook lekker! :D
fusilli... ;)

ik heb wel zin in vanavond! we gaan wel ff winnen!!!

He wat jammer, maar gaan we dan wel om kwart voor 7 in de kleedkamer onze yell oefenen??

is t nu 19:00 of 19:30?

edit: laat maar ik zie net dat filmpje. 19:00 warming up, 19:30 aanvang

meiden het was supertof en supporters bedankt! :D helaas niet gewonnen... volgende keer beter ;)

Ja was heel erg leuk! Vooral de derde helft! Typisch dat de GSVers weer overblijven en de NSGers ervandoor gaan :wink: Wat kun je veel op zo'n avond leren zeg... Sowieso moet nummer 3 altijd worden geblokt natuurlijk...

Ik vond het ook heel leuk! Die meiden wouden dus nog wel een keer, en aangezien wij ook een keer willen winnen (ja toch :) ) kunnen we het nog wel een keer tegen ze op nemen.
Waar is de 3e helft gehouden? In de stad?

Ja, was heel gezellig in de Bres.. De grapjes vlogen over tafel. Dromen anders ook..

oeioei ik voel langzamerhand een enorme spierpijn opkomen, wordt nog wat vanavond.. maar kvond t ook mooi allemaal, leuk ook dat er zoveel supporters waren! :D
kheb trouwens nog wat mooie pics, oa. groepsfoto's met die groenen, moet ik ze hier ergens neerzetten of niet (Hannah)?

Ehm, nee, wacht daar nog maar heel even mee. Ik bel je zo wel even.

Allereerst heb ik ondanks de teleurstellende uitslag erg genoten van gisteravond. Echt heel tof dat er zoveel publiek was. Bedankt iedereen! Ik heb nu echt enorm respect voor iedereen die twee keer drie kwartier rennen over zo'n enorm veld weet vol te houden. Het ziet er zo makkelijk uit vanaf de lijn.

Verder wil ik iedereen bedanken die het afgelopen half jaar (trouw) dispuut heeft gevolgd bij Dorine en mij. Ik denk dat ik namens ons beide spreek als ik zeg dat het enorm tof was om op poten te zetten. Heerlijk om te merken dat we uiteindelijk gewoon met 15 vrouw strak in outfit op het veld staan! Verder wil ik ook iedereen bedanken die in maart nog mee naar Utrecht is geweest. Ook dat was enorm genieten! Corien, jij in het bijzonder bedankt voor het regelen van deze toffe afsluiting!

De derde helft was ook zeker de moeite waard! Wie weet dat er ooit nog eens een GSV/NSG gemengd competitieteam uitrolt komend jaar...

En nu op de trekker naar Amsterdam!!