eva mariëtte

Ik bedoel gewoon dinsdag, want ik kan zelf ook op alle tijden! Wie hakt de knoop door, coach? Oh en nsg heeft nog maar 4 maandagen gevoetbald, maar ze hebben wel een paar voetbalsterretjes. Niet dat mij dat uitmaakt.

dinsdag gaan we voetballen op het veldje in vinkhuizen (die bij aquaflat 1) we beginnen om 18:00 uur? Dan kunnen we mooi trainen, douchen en naar de sing-inn! Wie neemt een bal mee? (die van mij leent ON4 nog steeds...)
Wie zijn er allemaal bij?

  • Myrthe

Je vergeet één onderdeel: eten...
Maar ik kan dinsdag ook wel! Dus:
Wie zien er bij?
-Myrthe,
-Eva,
-Hannah,
-Willemien

JorienHeijs

-Myrthe
-Eva
-Hannah
-Willemien
-Jorien H

  • Myrthe
  • Eva
  • Hannah
  • Willemien
  • Jorien H
  • Jorien D(onder voorbehoud)

ik ben er waarschijnlijk ook bij!

  • Myrthe
  • Eva
  • Hannah
  • Willemien
  • Jorien H
  • Jorien D(onder voorbehoud)
  • Berdien
eva mariëtte

bernadet ook

Dus dat is Myrthe, Eva, Hannah, ik, Jorien en Jorien en Berdien en Bernadet, dus 8 mensen! Gaat sowieso door dus. Nu alleen nog een trainer, en... een bal! Heeft iemand die?!
En zullen we 16:30/17:00 uur beginnen? Kun je nog met je eigen BK (Hoop en Zelfbeheersing!) eten.

Ik moet even kijken hoe ik me morgen voel. Nog niet helemaal fit enzo. Maar wie weet zien jullie mij ineens op het veld verschijnen.

JorienHeijs

Huh? Er is eerder gezegd dat we om 18u beginnen...? Heb namelijk al bk-eten afgezegd... Dus welke tijd wordt het?

eva mariëtte

En hebben we al een bal?

om 16.30 of 17.00 kan ik niet, maar reken er maar op dat ik er sowieso niet bij ben, moet nog heel veel doen voor school vanavond.

ik heb tot half 6 college dus ik kan echt pas vanaf 18:00 uur
gewoon ff een broodje eten kan ook wel toch?
Een bal wil ik wel even aan wouter vragen, volgens mij heeft hij er eentje

Ok, doen we wel 6 uur! Sorry voor de verwarring die ik heb gezaaid. En Jeanet en Jorien: voetbal is erg ontspannend, en je wordt er weer lekker fit van, helemaal als je al een hele dag hebt gestudeerd/thuis op de bank hebt gelegen.

Hmm... 18u is niet bijzonder handig. Kunnen we niet gewoon vanmiddag rond 15u? Dan schijnt de zon nog lekker.
Oja, en een trainer of in elk geval een paar meespelende jongens zou ik ook wel een pre vinden. Ik vind voetballende meisjes nooit echt een gezicht. Het gaat altijd zo langzaam...

Hannah schreef: Ik vind voetballende meisjes nooit echt een gezicht. Het gaat altijd zo langzaam...

Haha, ik snap wat je bedoelt! Maar wat wordt het nu dan? Weet ik ook even of ik mn BK eten moet afzeggen of niet.

Als je eerder doet dan zijn Jorien, Myrthe en ik er dus niet bij. Maar 18.00 is ook niet handig.. Nja zeg het maar.

eva mariëtte

Ik moet nog naar groningen komen enzo, dus 15u redt ik nooit. Mij maakt het niet uit, we kunnen ook op 17u/half6 beginnen dan schijnt de zon ook wel en dan komen die anderen een later en doen dan nog even mee. Mannen mogen meedoen, maar niet het spel overnemen laat staan alleen naar mannen spelen. Supporters moeten gewoon mee gaan doen!

Ik weet nog niet of ik erbij ben dames, maar 18:00 uur lijkt me buitengewoon wenselijk. Misschien al wat kouder, maar om 15:00 uur zit je met 5 meiden te voetballen, dat werkt ook niet... Toch?

Groetjes

AssessorJoost

moet jij niet een etentje organiseren met je bk theo?