hehe niet zo goed gespeeld dus. jammer..

Ik vond het mooi hoor! En voor degenen die dat dachten: dat spandoek was dus niet van mij he..

Berdine schreef: Nou vergeet je nog te melden dat het zelfs in de eerste 5 minuten al 1-0 voor ons stond. Verder weet ik het ook inderdaad niet meer precies. Wel dat er wat weinig supporters waren, dat mag de volgende keer wel wat meer!

straks als ik in vinkhuizen woon wordt alles beter

tWas leuk gister! En de eerste 5 min was de stand ook nog leuk :wink:
Jammer dat de eregoal er niet meer van gekomen is...

eregoal kan altijd in de volgende wedstrijd (toch...?)
Vond het leuk mensen, tof dat jullie gekomen zijn!

Ik wou een foto plaatsen op het forum, maar dat lukte niet helemaal, dus hier is de link waar alle foto's op staan, wel wat meer foto's van nsgers, maarja de fotograaf was een nsg-er :)

Amicae amicique,

In de senaatsmail verscheen een aantal dagen geleden een mailtje van een N.S.G. dame en wat blijkt: ze willen graag weer een potje tegen u voetballen! Nu zijn wij er van overtuigd dat we heel wat goede voetbalvrouwen onder ons hebben, dus winnen moet een eitje zijn. Lijkt het u wat?

eva mariëtte

Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!

JorienHeijs

Jaa!

jaaaaaaa

(of val ik met mijn lange haren niet in de categorie vrouwen?)

Fer schreef: jaaaaaaa (of val ik met mijn lange haren niet in de categorie vrouwen?)

Tuurlijk Fer jij mag gerust meedoen. Moet jij niet hard studeren? Anders kon jij hier prima eten..

eva mariëtte

Fer je mag wel op doel!

haha mijn haren gaan er wel bijna weer af, maar... wanneer doet dit heugelijke feit zich voor?

Lijkt me ook wel leuk om voor de derde keer een wedstrijdje tegen NSG te spelen. Maar vorig jaar was de motivatie dermate laag dat er uiteindelijk met veel pijn en moeite 5 dappere GSV-meisjes op het veld stonden, waarvan een aantal nog nooit gevoetbald had. En dan is zo'n wedstrijd tegen 11 wekelijks trainende meiden, strak in out-fit toch iets minder leuk. Ik vond dat vorig jaar hun fanatieke overwinningsdrang iets ten koste ging van de gezelligheid.

Maar als we een mooi teampje bij elkaar kunnen schrapen, en misschien zelfs een paar keer kunnen trainen, ben ik er graag bij! Ik heb niet echt tijd om dingen te regelen (misschien kunnen zich wat mannelijke trainers/coaches opwerpen), maar ik wil wel even een lijstje beginnen:

Eva
Jorien H
Hannah

Esther, ben jij er ook weer bij? En Jeanet (vdV) zit toch ook op voetbal? Nog wel meer FF-meiden, of niet?

eva mariëtte schreef: Fer je mag wel op doel!

Erebaan.

Oei dat is wel stoer hè!
als we trainen doe ik mee

Ik geef me op als coach :)

als we trainen (of niet) ben ik zeker van de partij (als ik kan)
heb er zeker zin in om die meiden eens een poepie te laten ruiken om vervolgens dik ingemaakt te worden:)
coach(es) wanneer gaan we trainen?

Esther Smit

Ik ben er ook wel weer bij hoor, leuk!

Mij lijkt het ook leuk!

Jaaaa ik wil ook graag mee doen! Weet wel dat de NSG meiden zo'n beetje iedere maandag avond trainen en dat volgens mij al een paar maandjes lang... Dus wanneer beginnen wij?!