Ik heb even gekeken naar wat volgens mij handig is:

Per linie geef ik even aan wie er kunnen spelen volgens mij:

Keeper: Renske, Corien en Henrique

Verdediging: Maayke, Henrieke, Leonie, Lotte, Riekje en Cristianne

Middenveld: Corien, Dorine, Renske, Cristine, Klarien, Sjoerdje en Ruth

Aanval: Catharina, Hannah, Jessica, Marjolein, Heleen en Maaike

Vrije trappen en corners: Corien en Henrieke

Als je het er niet mee eens bent kun je me mailen, uiteraard wel met argumentatie.

Zorg ervoor dat je de komende dagen goed slaapt (7-8 uur), niet te laat maken, geen alcohol, vers fruit en verse groente, geen chocolade, niet intensief sporten en geen swinfeestjes.

hahah goedzo Ligtenberg!!! Hee dames veel succes en winnen he komende woensdag!!!

Henri L schreef: ...geen chocolade...

sorry....

Goed bezig Henri! Ik heb nog een vraagje, gaan we wisselen per 'linie'?? Dat je altijd op dezelfde positie speelt??
En hoe vaak moeten we wisselen??

Ivm met de tijd trouwens, duurt de wedstrijd wsl 2 keer een half uur. Dat kan toch?! Misschien nog wel relaxt gezien de conditionele toestand van mij onder andere

:)

Ik ga nog even een wisselschema maken. In principe is dat per linie, maar als het anders moet kan er geschoven worden.

Is er eigenlijk een scheidsrechter?

Ehm.... nee geloof ik. Goed punt actually, misschien is er een ON-er bijv die dit kan doen?! Of moeten we een heel objectief onafhankelijk onpartijdige, dan weet ik er misschien ook wel 1.

Ja en laten we dan ook meteen lijnrechters regelen..
Ik ben erbij woensdag, op de middenste 'linie', man klinkt net als een loopgravenoorlog. En mogen we gezien de conditionele toestand van iedereen ook gewoon zo vaak wisselen als we willen?

Mooi dit zeg, ik ben heel benieuwd. Hebben we al een yell (schrijf je dat zo?) - hij moet zó tof zijn dat we nog steeds veel stoerder zijn terwijl we met 8-0 van het veld geveegd worden. Maar dat is natuurlijk niet zo, tuurlijk niet. Wordt er ook muziek geregeld voor de warming up en rust? En komen er ook (mannelijke) cheerleaders? Toch best belangrijke vragen die me de laatste tijd dag en nacht bezig houden.

Henri L schreef: Is er eigenlijk een scheidsrechter?

Ja, de wedstrijd zal onder leiding komen te staan van Dhr. B. de Putter.

Denk om de blessuretijd De Putter!

Succes dames, ik ben erg benieuwd.

En Henri L:

Zorg ervoor dat je de komende dagen goed slaapt (7-8 uur), niet te laat maken, geen alcohol, vers fruit en verse groente, geen chocolade, niet intensief sporten en geen swinfeestjes.

Neemt iemand van de dames je eigenlijk nog wel serieus? Van jou verwacht ik meer tips zoals: Sla het eerste biertje over, dan denk iedereen dat je er serieus mee bezig bent en zorg dat je in ieder geval 4 uur slaap hebt gehad. ;)

TuttieRuthie
snoep hondje hond schreef:
Henri L schreef: Is er eigenlijk een scheidsrechter?

Ja, de wedstrijd zal onder leiding komen te staan van Dhr. B. de Putter.

oooh, dan hebben we dus al gewonnen?? :P

ik ben er alleen bij voor de aanmoediging, mijn voet werkt nog niet zoals hij wel zou moeten. tip: verstuik nooit je enkel!

Iedereen op tijd in bed?

N.B. Steendam

Ja ik ben er bij, grensrechter is my middle name

N.B. Steendam

Paarsborrel-automatischinloggen enzo.

Koos gaat vlaggen...

Christine schreef: Ik ben erbij woensdag, op de middenste 'linie', man klinkt net als een loopgravenoorlog.

Haha, wat mooi dit. Ik kon er vannacht niet van slapen. Elke keer gingen mijn gedachten weer naar het veld en begon mijn hart steeds sneller te kloppen, zodat ik rechtop in bed moest gaan zitten om weer bij te komen. Maar relaxte opstelling Henri! Goed gedaan hoor.

Heb eerst van 2 tot 5 nog een tentamen, maar daarna ga ik me mentaal volledig op de wedstrijd concentreren. Dames, uiterlijk 19.00u aanwezig voor de warming-up. Henri, hebben we ook een basisopstelling? Als ik het goed heb, komen alleen Christianne, Ruth en Maaike niet. Of kun je al weer lopen op je voetje Ruth? En we hebben nu wel leuk een indeling in linies, maar we weten nog niet in wat voor figuurtje we gaan spelen. In de zin van 4-4-3 enzo.

En gaat er echt gescheidst en gevlagd worden door respectievelijk Bart en Koos? Lijkt me inderdaad een bij voorbaat gewonnen wedstrijd. Naja, laat ik dat soort dingen ook maar niet te hard zeggen...

Met een 4-4-3 opstelling hoeft het publiek al niet eens meer te komen.

Hannah schreef: En gaat er echt gescheidst en gevlagd worden door respectievelijk Bart en Koos? Lijkt me inderdaad een bij voorbaat gewonnen wedstrijd. Naja, laat ik dat soort dingen ook maar niet te hard zeggen...

misschien vind ik nsg-dames wel veel leuker;) niet te hard zeggen idd..

Oooow, ik heb er zin in! Lag gisteren al om 11u in bed nadat ik mn laatste glaasje wortelsap had gedronken. Heeerluk.. Is er nog een uitgebreide pastamaaltijd om elkaar zenuwachtig te maken? mag wel bij mij, maar dan moet iedereen wel ver fietsen...