eva mariëtte

Berna, we gaan gewoon rossen! Een paar avonden oefenen lijkt me zeker goed en gezellig. Gewoon kijken wat iedereen een beetje kan, dat goed benutten en vooral lekker genieten. Wie fluit eigenlijk zo'n wedstrijd?

Theo Z schreef: Ik geef me op als coach :)

Regel jij dan een co-trainer en plan je dan wat momentjes in?

  1. Eva

  2. Jorien H

  3. Hannieke

  4. Myrthe

  5. Esther

  6. Willemien

  7. Bernadet

  8. Hannah

  9. Berdien

  10. Jeanet

  11. Jorien D

Ik ben zowaar door de Senaat benaderd... Lekker makkelijk natuurlijk van de Senaat. Nu is het zo dat Berend heel graag Co-trainer wil zijn, mits jullie natuurlijk instemmen met onze benoeming...

Ik ben voor, tenzij Henri Ligtenberg nog beschikbaar is.

Zo kunnen wij natuurlijk niet werken...

Ik ben wil best mee doen, ben alleen niet zo goed..
Dus als jullie nog mensen nodig hebben zeg het maar!

Theo Z schreef: Ik ben zowaar door de Senaat benaderd... Lekker makkelijk natuurlijk van de Senaat. Nu is het zo dat Berend heel graag Co-trainer wil zijn, mits jullie natuurlijk instemmen met onze benoeming...

Dit pik ik niet Berend.

ik helaas niet heel goed voetballen maar heb ook wel zin om mee te doen!

Uuhh, nou ik kan ook niet echt voetballen. Ik kijk het alleen, doe het zelf niet. Maar eh, lijkt me wel tof om mee te doen! :D

Ik wil ook wel meedoen.

Opdonderen Robert. Je komt er niet in. Zullen we even een paar keer 's middags een balletje gaan trappen op het grasveld naast de Saffier? Betere velden mag ook...

Dat is vinkhuizen :?

Daar ben ik wel bij Theo...

Wat ik zei was niet on-topic..

..en wat ik zei ook niet.

Theo Z schreef: Opdonderen Robert. Je komt er niet in. Zullen we even een paar keer 's middags een balletje gaan trappen op het grasveld naast de Saffier? Betere velden mag ook...

Goed idee! Naast de eerste Aquaflat is ook een (iets beter, maar kleiner) veldje. Als het zulk weer is als vandaag, kan het prima buiten, maar een zaaltje huren is ook wel eens leuk. Verder kun je bij de ACLO ook veldjes huren, maar dan moet je op de dag zelf bellen om te reserveren. Dan heb je in elk geval wel goede doeltjes.

... of in het Noorderplantsoen. Volgende week wordt er sowieso getraind, toch coaches? Dinsdagmiddag? Donderdagmiddag? Vrijdag? Of komende zaterdag al?

Wanneer gaan we eens een balletje trappen?!

eva mariëtte

Volgende week dinsdag? Aangezien we alleen paasiets hebben en geen bk.

Bedoel je dan 's middags of rond etenstijd of na de sing-in? Ik kan op alle momenten wel.