Henri L

Het topic voor het enige dispuut dat gaat voor intellectuele verdieping, fysieke uitdagingen en ontspanning.

De Voetbalvrouwen zullen u de komende weken in dit topic op de hoogte houden van de club uit de eredivisie, die aan hen toebedeeld is.

Verder kunt u hier de trainingstijden en de andere activiteiten van het dispuut volgen.

De trailer van het dispuut:

Ik zie net dat Corien al goed bezig is:

mooie banner:

ER IS ER MAAR 1 EN DAT IS TWENTEEEH

ja, en ik wou net ook een heel mooi verslag schrijven van Twente tegen NAC gister (of was het nou NEC). Het ging heel goed, het werd namelijk ineens 1-1 met een penalty. Toen ging ik even naar beneden en voordat ik 't wist was het 2-1 voor NAC. Nu liggen ze eruit (ik weet niet precies waaruit )

feminisme heeft ook zijn grenzen...

hee Jessica, kun je nog een keer het verschil tussen een lobje en stifje uitleggen?

ja en renske wil jij nog een keer schematisch tekenen hoe 'kantelen' werkt?? ik snap daar nog steeds niks van, al knikte ik de hele tijd wel heel leuk

Kantelen, daar moet je Geert Waardenburg voor inschakelen, die doet dat in real life.

Kweenie helemaal precies hoe het met voetbal zit, maar bij volleybal ga je dus kantelen om de bal in de verdediging precies op te vangen.
Bij voetbal betekent dat dus dat als de bal aan de linkerkant van het veld is dat de verdedigers met zn allen opschuiven om de verdediging te sluiten.

En een klein beetje clubhistorie!!

1968/1969 EC2 1e ronde ADO Grazer AK 4-1 (Europacup)

ADO-Grazer AK 4-1. Vlnr: Mansveld, Schoenmaker, De Zoete, Jochems, Heijnen, Aarts

Markie schreef: hee Jessica, kun je nog een keer het verschil tussen een lobje en stifje uitleggen?

Lobje: :laser_shot_jump: :walker:
stiftje: :luigi: :impact: :bart:

Verder wil ik nog ff kwijt dat mijn FC HEERENVEEN er sinds eergister een lekkere nieuwe buitenlander bij heeft:

We hebben em Miralem Sulejmani genoemd: hij is 18 jaar, heeft donker haar, bruine ogen, een lekkere baard en hij schijnt nog vrijgezel te zijn.

als het goed is komt het promo filmpje vandaag nog online, ben het nu aan het uploaden maar is nogal groot

Haha, prachtig, ik vermaak me nu al!

En ik heb nu al zin in woensdag!!!

ik ook, en hoorde dat Jessica en Christianne ook al het spuuglelijke voetbalbroekje hebben aangeschaft. Dus wie nog meer zo'n blauwglimmend, kort, slechtzittend geval wil hebben moet nog even langs de Scapino gaan. 1e verdieping, bij de kinderafdeling.
Vanavond: de nu al legendarische wedstrijd: Jong AZ - Roda JC in de achtste finale van de KNVB beker. Let vooral op Boldizsar Bodor, dat is namelijk de leukste.

Jessica schreef: ...Verder wil ik nog ff kwijt dat mijn FC HEERENVEEN er sinds eergister een lekkere nieuwe buitenlander bij heeft...

Dat vrouwen anders naar voetballers kijken dan mannen vind ik niet erg. Waar het mij nu omgaat is dat FC HEERENVEEN niet bestaat. Waarschijnlijk ben je in de war met SC Heerenveen. Natuurlijk vind ik het wel heel tof dat jij voor deze bijzondere club bent.

Voor sommigen vanavond:
do 25/1 Roda JC- AZ 2 20.00
do 25/1 PSV - Go Ahead 20.45

RJ schreef:
Jessica schreef: ...Verder wil ik nog ff kwijt dat mijn FC HEERENVEEN er sinds eergister een lekkere nieuwe buitenlander bij heeft...

Dat vrouwen anders naar voetballers kijken dan mannen vind ik niet erg. Waar het mij nu omgaat is dat FC HEERENVEEN niet bestaat. Waarschijnlijk ben je in de war met SC Heerenveen. Natuurlijk vind ik het wel heel tof dat jij voor deze bijzondere club bent.

hehe ja daar kwam ik net ook achter idd.. :D ik hoopte nog dat het niet opviel maarja gelukkig hoef ik er geen verstand van te hebben dus dat scheelt weer.

Die voetbalbroekjes zijn idd super relaxt, moeten jullie allemaal even aanschaffen. voetballen doe je tenslotte niet in een lange maar in een korte broek.

Zelfs voetballen in een lange broek is niet gezond. Hannah is ziek geworden na het voetballen dinsdag en het snot druipt inmiddels ook uit mijn neus...

*Christianne*

iel.
Nou, het is wel duidelijk wie er bovenaan staat he?! Juist, PSV!!!!!!!! Go PSV!
Over 5 minuten begint de wedstrijd, vergeet allemaal niet te kijken hoe ze weer gaan winnen (misschien kunnen de waalwijkers er iets van leren)!

Na mijn tentamen (morgen) zal ik de leken onder jullie op de hoogte brengen van deze prachtige club!

En wat zitten de sokken lekker!

Jessica... Ik hou van je. Je kunt die friezen niet hard genoeg dissen... Volgende week vrijdag komt H#erenveel (ik snap ook niet wat mijn toetsenbord van die tweede letter maakt) op bezoek in de Euroborg. Heb goede herinneringen aan vrijdagavondvoetbal tegen die gasten :wink:

Ik ben benieuwd hoe het vrouwenvoetbal dispuut kan verklaren dat op dit moment PSV nog steeds met 1-1 gelijk staat tegen Go Ahead Eagles...

(het is momenteel de 70e minuut)