ow Lisanne balen zeg! je fietst dus niet mee?

Nee... Dat gaat niet lukken... Die monteur is er nog niet eens.. Sjonge jonge... Niet echt leuk..

Mayke... Ik kan wel meerijden... Ik hoop dat je dit nog leest... ?? Want weet je nummer niet?? Hij is namelijk al klaar...

ok:) gelezen:P

ik hoorde laatst dat NSG helemaal geen vrouwenteam heeft, of iig wist diegene er niks van af. Maar misschien bestaan ze toch, en dan is een wedstrijd wel leuk mits ze niet al te goed zijn natuurlijk.
En verder kunnen we sowieso naar dat amicale sporttoernooi, dat is ook wel gezellig.

Nou girlz, dát was leuk!!
Volgende week weer???

Ja, was leuk :D

Ging echt lekker vandaag ja! wie maakt het wedstrijdverslag, ben wel benieuwd hoe het af is gelopen.

Ja het liep een beetje lafjes af eigenlijk, met nog een bijna-blessure van Lisanne, en steeds meer mensen die weggingen. Dus de overblijvers moesten steeds harder heen en weer rennen. Maar het was wel leuk vandaag! Vooral de voorhoede met Jessica (Jessie) en Catharina (Jules;)) werkte uitstekend.

Haha, moet zeggen dat we het met Ruth en Claudia achterin toch goed dichtgehouden hebben. Alle info voor het wedstrijd-/trainingsverslag mag je naar me toesturen, dan maak ik er wel wat van. Weet iemand de eindstand nog? Geel won, maar met hoeveel?

Voel me nu ook heerlijk fit trouwens. Wie gaan er vanavond nog mee zwemmen? Wel rustig aan hoor :wink:.

Geloof dat het uiteindelijk 5-3 voor geel is geworden...
Beetje jammer... :P

Maar ik vind wel leuk idee, als we inderdaad ook aan de aclo voetbaltraining mee gaan doen... Geloof dat we dan eind februari moeten opgeven? Is opzich wel leuk...

nou ik ben wel benieuwd naar dat verslag, snap er de helft van denk ik ;)
van college wordt je iig niet zo fit, zit nu bijna te slapen in de ub... bah straks nóg een uur college: statistiek...

ik kan maandag middag, di ochtend evt en donderdag wel weer trainen

Christine schreef: Ja het liep een beetje lafjes af eigenlijk, met nog een bijna-blessure van Lisanne, en steeds meer mensen die weggingen. Dus de overblijvers moesten steeds harder heen en weer rennen. Maar het was wel leuk vandaag! Vooral de voorhoede met Jessica (Jessie) en Catharina (Jules;)) werkte uitstekend.

Dat klopt, maar dan doe je jezelf tekort. Jij speelde als een soort mid-mid en ik kon de bal altijd bij je kwijt.

Maar uiteraard heeft geel gewonnen, wij hadden dan ook een yell. Was het nou een hele vieze of heb ik het gewoon niet goed verstaan?

Yo iedereen! Om de spirit alive te keepen, is de volgende training al weer vastgelegd hoor:

Donderdag 22 februari van 10 tot 12 uur! Wederom in de Struikhal.

Geef maar ff aan of je er wel of niet bij bent.

Nope... 11-15 bezig :)

Ben erbij..

renskebuit schreef: Nope... 11-15 bezig :)

Nog last van je scheen? Hmm, die quote dient eigenlijk ook nergens voor... Denk niet dat je van 11-15 met je scheen bezig bent, haha

Ik ben er ook bij. Weet iemand btw waar je de shuttle-run-test kan downloaden?

Hahaha Mark! Ik zou het echt niet weten... Kunnen we niet de coopertest doen rond de Aclo, hoef je ook niks te downloaden en is bovendien een stuk leuker.

Maar nog even weer een herhaling van het Amicale sporttoernooibericht:

Op 2 maart 2007 zal de Interamicale Sportdag, door de VGSEi georganiseerd, plaatsvinden. Daar wil ik u van harte voor uitnodigen en u ook aanmoedigen om mee te doen. U kunt zich vanaf heden inschrijven voor de verschillende activiteiten, en dat zijn dit jaar:

  • zaalvoetbal (minimaal 7 per team)
  • poker, en wel Texas Holdem

U kunt zich inschrijven door een mail te sturen naar senscie@vgsei.nl . Om de organisatie te bevorderen vragen wij u niet te treuzelen en zich liefst vandaag nog en uiterlijk 23 februari in te schrijven. Wij vragen u het volgende in de mail te vermelden:

  • naam
  • keuze van activiteit
  • vereniging
  • evt. naam team, in geval van zaalvoetbal

De sportdag zal plaatsvinden in Utrecht, en wel in sporthal Zuilen. Deze hal is vanaf Utrecht Centraal te bereiken met GVU buslijnen 3 en 6. Het adres van de hal is Burgemeester Norbruislaan 13. U wordt om 10:30 verwacht aanwezig te zijn, en om 15:30 zullen de geregelde activiteiten afgelopen zijn.

Hopend op een goede sportdag zien wij vele inschrijvingen tegemoet!

Met amicale groet, namens de Sport- en Spelcie der VGSEi,

Marco van de Weerdhof

Wie kan allemaal die dag? Ik ben sowieso de hele dag vrij dus heb wel zin om dan naar Utrecht te gaan. Is wel leuk als we 1 of 2 teams kunnen samenstellen.

Ik kan geloof ik ook wel. Maar we kunnen nog maar 2x ofzo daarvoor trainen..en spelen we dan tegen herenteams?
Maar t wordt sowieso leuk, nog afgezien van het voetballen.