Ik ben er woensdag ook bij..

Top trouwens dat topic extern is gezet... Bedankt.. :)

Vriend Niels

Als je nog een mooie voetbalfilm wil kijken moet je voor The Mean Machine gaan. Dan leer je pas echt hoe het spelletje in elkaar zit.
En natuurlijk niet te vergeten de schitterende serie die echt bij jullie past: Noppen en Naaldhakken...

...of ga anders gewoon lekker chocola eten. Gewoon, lekker vrouw zijn...

Seksist :evil:

Lisanne schreef: Top trouwens dat topic extern is gezet... Bedankt.. :)

Ha, nu je er toch bent: hoe staat het ervoor met je Sparta? Al ontdekt of jullie in het linker danwel rechter rijtje staan en wie de lekkerste speler is? We blijven graag op de hoogte.

AMH schreef: Seksist :evil:

Ah, de spreekwoordelijke adder. Ik signaleer duidelijke signalen die mij drijven dit VVD om te dopen tot 'genderdispuut'. Gepoogd wordt de beruchte feminisering der GSV te vervolmaken, door terrein te veroveren op een traditioneel masculien gebied, nl. dat spelletje waar je tegen een balletje moet schoppen. Alle rechtmatige tegenstanders, die 'de vrouw' haar verworven plaats toewijzen worden nu al de mond gesnoerd (zie boven). De vraag is nu: waar gaat dit heen?! Is dit nu gerefeminisme? Waar moet de man zich op richten nu de gemiddelde GSV-vrouw opeens zal begrijpen wat er gebeurt op een voetbalveld en waar al die statistieken op slaan?!!

Ik vind ook dat de dames beter hadden kunnen gaan korfballen. ;)

Rinze schreef: Ik vind ook dat de dames beter hadden kunnen gaan korfballen. ;)

Ik ben het met je eens in zoverre dat dames beter kunnen gaan korfballen, heren in ieder geval niet Rinze. Rare sport.
En Harm, je blaat.

Nou ik zal jullie even bij brengen over de stand van zaken en mijn mooie clubje... SPARTA ROTTERDAM..

We staan 13e van de 18.. Dat is nog niet echt geweldig.. Maar wie weet ;)
En ik heb maar even al de spelers bekeken op de site... En de lekkerste speler... Dat wordt dan maar Sepp de Roover.. Die ziet er nog wel lievv uit.. :P En verder.. Tja..

EEEEEEEEEEEEEEENNNN

Sparta Rotterdam - Heracles A.
Zaterdag 24-2-2007, 20.00 uur

Dat wordt vast een spannende pot, want die staan onder Sparta.. Dus ik ben zeer benieuwd..

Maar het leukste van het leukste komt hier... ;)

Het clublied...

Rood-wit is onze glorie,
Rood-wit zit ons in 't bloed;
Bij neêrlaag of victorie,
Bij voor- of tegenspoed.
Rood-wit gaat nooit verloren,
En jaren nog hierna,
Zullen wij laten horen:
S.P.A.R.T.A.!
Zullen wij laten horen:
S.P.A.R.T.A.!

Deez' vlag ze is ons heilig,
Reeds vele jaren lang.
Bij rood-wit zijn wij veilig,
Zijn wij voor niemand bang.
Wij zweren bij die kleuren,
En zingen hoe 't ook ga,
Bij wat ook moog' gebeuren:
S.P.A.R.T.A.!
Bij wat ook moog' gebeuren:
S.P.A.R.T.A.!

Nou zijn jullie weer een klein beetje op de hoogte.. :)

Misschien is Hooligan ook wel leuk ;) gaat ook een beetje over voetbal toch? spelen iig leuke jongens in :D

Welke film gaan we nou kijken vanavond dan? Of weet gewoon niemand dat.. :)

het is vast een verrassing

Ben benieuwd..

Heerlijk wat een film (Bend it like Beckham dus voor de outsiders)! Ff de quote van de avond, misschien niet heel motiverend voor ons dispuut:

It isn't for no reason that Sporty Spice is the only one without a boyfriend.

haha ja wat een dramafilm was dat zeg.. maar gelukkig maakte die ene blik van Joe: :love: het allemaal weer goed op het einde!
oja en ik train morgen gewoon mee hoor, soms moet je prioriteiten stellen.

haha die film was wel geslaagd ja! :D

zeg bij de scapino zijn nu heel veel voetbal dingen goedkoop, miss ff over een shirt denken?

Die sokken moet ik nog halen.. Een t-shirt kan wel idd.. Of je spreekt gewoon af dat we allemaal een zwart shirtje bijvoorbeeld aantrekken... Die heeft iedereen wel in zijn kast denk ik?

Shit man... Nou kan ik niet voetballen... Ons hele balkon is overgelopen met water, want het riool is btje vaag ofzo.. En nou moet er een monteur komen... En dan moet ik per se thuis blijven... Dus voetballen zit er niet in voor mij... :(:(:(:(

allemaal dezelfde shirtjes staat natuurlijk wel professioneel ;)

gaan we nog tegen nsg damesteam spelen aan t eind?? is wel tof toch?