Hannah schreef:
renskebuit schreef: Nope... 11-15 bezig :)

Nog last van je scheen? Hmm, die quote dient eigenlijk ook nergens voor... Denk niet dat je van 11-15 met je scheen bezig bent, haha

Ja wat is last he :wink: Ik ga straks weer naar de fysio, dus dat moet helemaal goed komen! Kijken wat hij er allemaal van vindt!
Maar nu ben ik gisteravond met trainen wel dwars pardoes bovenop mn knie gevallen. Ik kan je een ding zeggen, dat voelt niet zo heel erg fijn :wink:

Hannah schreef: Yo iedereen! Om de spirit alive te keepen, is de volgende training al weer vastgelegd hoor: Donderdag 22 februari van 10 tot 12 uur! Wederom in de Struikhal. Geef maar ff aan of je er wel of niet bij bent.

Ik ben er niet bij.. College van 11-13... Helaas..

ik hoogst waarschijnlijk wel!! tnx Hannah precies de goeie dag ;)

Net even de trailer van jullie dispuut bekeken: redelijk briljant filmpje! Knap stukje acteerwerk ook!

Donderdag ben ik bij! Amicaal sporttoernooi lijkt me ook tof - tegen die tijd moeten we trouwens wel shirts hebben. Justine, wat mij betreft was jij woensdag de Jules, relaxte perfecte combi met Jess. Als het zulk weer blijft kunnen we trouwens afentoe ook wel een beetje gaan hooghouden in het np, heerlijk toch!

Ja, hoe gaan we dat aanpakken met de shirts? Bij een drukker iets lomps uitzoeken? Of iedereen zelf iets kopen in dezelfde kleur (wit of zwart)? En dan moeten we ook even de rugnummers 1 tm 20 verdelen. Ik wil nummer 7 wel (Del Piero en Beckham).

Oja, en ik wil graag nummer 6, dat is mijnmijnmijn nummer :wink:

Helaas pindakaas ben ik donderdag weer verhinderd. :( Shuttle-run-test vind ik trouwens altijd erg leuk. Ik ben wel voor een keertje voetballen in het Noorderplantsoen binnenkort. Buiten zijn er namelijk lente-achtige temperaturen nu...
En tof idee van die shirts!

*Christianne*

Ik heb nummer 8! Ik kan er donderdag helaas weer niet bij zijn, verplichte werkcollege. :(

Ok, doe mij dan maar nummer 10, het rugnummer van Ronaldinho. En dan moeten we idd snel zijn met die shirtjes als we ze aan willen met t amicale toernooi.

TuttieRuthie

Doe mij maar nummer 14, het legendarische nummer van Johan Cruijff!

Ik ben er donderdag ook niet bij helaas

en over het nummer, ik wil wel nummeeeer 13 als niemand die nog heeft. Dat vind ik een heel mooi nummer, ik zoek er straks wel een beroemde voetballer bij ;)

Maar wat vinden jullie een goed idee? Allemaal een zwart shirtje kopen? Is denk ik wel het meest handig. Dan hebben we niet van die slobbershirts van de drukker en kan iedereen zn eigen maat/prijs uitzoeken. Zwart is denk ik het meest handig (wit is ws doorschijnend en andere kleuren vind je nooit 20 van). Mee eens iedereen?

Dan nu alle nummers en bijnamen (!) doorgeven. Tot nu toe hebben we:

nr 6 Renske
nr 7 Hannah
nr 8 Christianne
nr 10 Christine
nr 13 Corien
nr 14 Ruth

*Christianne*

Zwart lijkt mij ook het handigste. Ik vrees dat mijn naam niet achterop het shirtje past (altijd gedonder met zo'n lange naam...), dus op mijn rug mag wel 'chris' komen te staan.
Dat sporttoernooi lijkt mij tof! Tot nu toe heb ik nog niks anders in mijn agenda staan, dus ik ben er hoogstwaarschijnlijk bij!

Ik wil wel nummer 9! oa. van Van the man (dat gaat dus Van der woman worden) en mn broertje zei dat t een echt spitsnummer is.. :wink:
zwart is prima, past ook goed bij de blauwe broek en sokken en dat is natuurlijk enorm belangrijk he :D

HERACLES.NL - Heracles Almelo heeft tegen PSV niet kunnen stunten. De ploeg speelde negentig minuten hartstochtelijk voetbal, maar twee flitsen van de landskampioen brachten de beslissing: 0-2.

Ze hebben hun best gedaan, dat zeker, helaas niet met een verdiend resultaat...

btw, ik wil wel nummer 12 als dat nog kan...

nr 5 Lisanne
nr 6 Renske
nr 7 Hannah
nr 8 Christianne: Chris
nr 9 Jessica: Jess
nr 10 Christine
nr 11 Riekje
nr 12 Lotte
nr 13 Corien
nr 14 Ruth
nr 15 Henrieke
nr 16 Klarien
nr (geen voorkeur) Sjoerdtje: Le coq sportif

Okee, wie gaat er voor een basisplaats en heeft belang bij 1 tot 4? Ook 17 tot 20 zijn nog beschikbaar. Vooral de nummer 1 is nog wel even een puntje denk ik... Dan mag je wel een ander kleur shirtje uitzoeken. Lichtblauw zoals van der Sar of lichtroze zoals Buffon! Vet cool!

euhm, tjonge wel moeilijk zeg maar ;) doe mij maar nr. 15; over m'n (nick)name ben ik nog niet uit... mag dat? ;)

dr zijn nu shirtjes voor nog geen zeven euri in de reclame bij de scapino (wel meer voetbal spullen) dus wees er snel bij :)
en bij een blauw broekje past wel mooi een zwart shirt, of wit, maar ja dat is dan weer doorzichtig meestal...
tot donderdag! ik heb dr wel weer zin in! (alleen nĂ­et in die shuttelruntest...pff ;))

Doe mij maar rugnummer 11 dat is het rugnummer van: van Persie! En ik wil gewoon Riekje op m'n shirtje. Ik ben er donderdag ook bij. Ik moet nog even nakijken of ik 2 maart kan. Er spelen toch alleen maar jongens op dat toernooi? mmm

Doe mij maar nummer 5 dan ....

Ik zit ook nog even na te denken over het amicale sporttoernooi, want heb college die dag.. En spelen we dan alleen tegen jongens? Dat is wel heel ernstig.. haha