Begon ik net fan te worden van mijn cluppie.. Lees ik dit...

SPARTA ROTTERDAM SCHRIJFT NIET IN VOOR VROUWENVOETBAL

Sparta Rotterdam zal zich niet inschrijven voor de competitie Eredivisie vrouwenvoetbal die de KNVB voornemens is te organiseren. Tijdens de laatste vergadering van de Eredivisie heeft Sparta Rotterdam dit kenbaar gemaakt. Uiteraard worden de ontwikkelingen op de voet gevolgd en bestaat altijd de mogelijkheid om in een later stadium alsnog deel te nemen.

Waar moet dat toch heen....??

en gister heeft Sparta gespeeld... Hier een klein verslagje...

SPARTA VERLIEST IN BREDA

Sparta Rotterdam heeft de uitwedstrijd tegen NAC met 3-1 verloren. Na 32 minuten opende Salmon de score voor NAC uit een hoekschop. Dit was tevens de ruststand.

In de 54e minuut scoorde De Graaf 2-0 voor NAC enwas de wedstrijd gespeeld. Het werd nog erger voor de Rotterdammers toen Rigters er 3-0 van maakte. In de 81e minuut redde Polak de eer voor Sparta door vanaf 11 meter een strafschop te benutten nadat Stam hands had gemaakt.

Nou zijn jullie weer op de hoogte.... ;)

Hartstikke tof zo'n toernooi, ik kan helaas niet meedoen. 'kGa op wintersport. Ik kom donderdag wel voetballen..

Ha, nummertje 7 marjolein!!:P

maare, ik wil graag nummer 16 om het een lopend rijtje te houden. en donderdag heb ik uiteraard college, hoe kan het ook anders.

Okee, nu Marjolein, Heleen, Leonie, Maaike, Mayke, Catharina en Dorine nog... Je kunt kiezen uit 2, 3, 4, 17, 18, 19, 20 en 21.

Had met Christine bedacht dat we voor de keeper wel een hesje maken met nummer 1, dan kan iedereen die over z'n shirt aantrekken als ie op doel moet.

Nou Feyenoord heeft afgelopen zondag na twee nederlagen weer eens weten te winnen. Ze rekenden vlot af met FC Utrecht. Het werd 2-0 voor Feyenoord.

Charisteas was lekker bezig. Hij gaf een geniale voorzet waardoor de Guzman het eerste doelpunt kon maken. De aangever van het tweede doelpunt was Romeo Castelen, die eveneens sterk speelde, en deze keer rondde Charisteas simpel af.

Doe mij maar nr. 17

Doe mij maar 3 dan of rust daar een vloek op ofzo?

absoluut niet, sterker nog ik speel ook onder nummer 3 en ik heb afgelopen zaterdag mijn mooiste doelpunt ooit gemaakt. Dus ik zou 3 nemen Dorine.

Hannah schreef: Okee, nu Marjolein, Heleen, Leonie, Maaike, Mayke, Catharina en Dorine nog... Je kunt kiezen uit 2, 3, 4, 17, 18, 19, 20 en 21. Had met Christine bedacht dat we voor de keeper wel een hesje maken met nummer 1, dan kan iedereen die over z'n shirt aantrekken als ie op doel moet.

He, we hadden toch bedacht dat iedereen nr 1 in de binnenkant van t shirtje krijgt zodat je m binnenstebuiten aan kan als je moet keepen. Ook best handig:). Hesjes zijn eigenlijk altijd lelijk, als we zo'n helgeel veiligheidshesje doen wil al helemaal niemand op doel.

of je doet gewoon 1 shirt in een andere kleur (extra grote maat zodat je m makkelijk over je andere shirt aan kan) we zijn met zoveel dat als je de kosten deelt van dat shirt het harstikke geodkoop blijft...

Christine schreef: He, we hadden toch bedacht dat iedereen nr 1 in de binnenkant van t shirtje krijgt zodat je m binnenstebuiten aan kan als je moet keepen.

Wisselen jullie tijdens de wedstrijd dan van keeper? Dan kom ik misschien wel ff kijken...

Koos L schreef:
Christine schreef: He, we hadden toch bedacht dat iedereen nr 1 in de binnenkant van t shirtje krijgt zodat je m binnenstebuiten aan kan als je moet keepen.

Wisselen jullie tijdens de wedstrijd dan van keeper? Dan kom ik misschien wel ff kijken...

Uiteraard, dit allemaal om de aantrekkelijkheid van het spel wat te verhogen.

doe mij maar nummertje 19 (zo oud ben ik duz...) en verder mag gewoon mn naam achterop.

Koos L schreef:
Christine schreef: He, we hadden toch bedacht dat iedereen nr 1 in de binnenkant van t shirtje krijgt zodat je m binnenstebuiten aan kan als je moet keepen.

Wisselen jullie tijdens de wedstrijd dan van keeper? Dan kom ik misschien wel ff kijken...

Haha, leuk! We hebben inderdaad verder niks aan onder onze shirtjes. Mark en Henri gaan er dan altijd even voorstaan als we wisselen...

nr 3 Dorine
nr 5 Lisanne
nr 6 Renske
nr 7 Hannah
nr 8 Christianne: Chris
nr 9 Jessica: Jess
nr 10 Christine
nr 11 Riekje
nr 12 Lotte
nr 13 Corien
nr 14 Ruth
nr 15 Henrieke
nr 16 Klarien
nr 17 Heleen
nr 19 Mayke
nr (geen voorkeur) Sjoerdtje: Le coq sportif

Nu nummer 2, 4, 18, 20 en 21 nog voor Maaike, Marjolein, Leonie en Catharina...dan krijgt Sjoerdtje het overgebleven nummer.

Iedereen mag trouwens vanaf nu zwarte shirtjes aan mij overhandigen. De deadline is: a.s vrijdag 23 februari!!! Voor iedereen die aan het amicale sporttoernooi meedoet, zijn de shirtjes denk ik wel optijd klaar dan.

Christine schreef: Hesjes zijn eigenlijk altijd lelijk.

We kunnen natuurlijk ook een coole roze bodywarmer doen. Is ook handig voor koude veldwedstrijden. Gezien onze lichtelijk briljante achterhoede zal de keeper het over het algemeen vrij rustig hebben.

Doe mij maar 2!

Wanneer is jullie eerste serieuze contest?

waarschijnlijk met het amicaal sporttoernooi.

Allemaal een zwart polootje bij de H&M.... Das tof en kost niet veel geld... Of allemaal een eigen zwart shirtje ja...

Kunnen we idd niet nog iets anders regelen, aan partijtje ofzo... Aangezien niet iedereen op het amicale toernooi kan... Om bijvoorbeeld eens een klein toernooitje te doen tegen een paar teams... En dan wel vrouwen ofzo.. maar waar plukken we die vandaan.. En weet iemand of er ook echt een vrouwenvoetbalzaalteam is..? Dus een normale sportvereniging..?

Anders regel jij ff een sponsor Lisanne, Oma's Cake of zo 8)