Lisanne schreef: En weet iemand of er ook echt een vrouwenvoetbalzaalteam is..? Dus een normale sportvereniging..?
Kijk ff op Volgens mij hebben ze 4 damesteams.
+0
Lisanne
Koos L schreef: Anders regel jij ff een sponsor Lisanne, Oma's Cake of zo 8)
Haha.. Jij bent helemaal een mooie...
+0
Henrique
Lisanne schreef: Allemaal een zwart polootje bij de H&M.... Das tof en kost niet veel geld... Of allemaal een eigen zwart shirtje ja...
ah nee geen polo's! ;)
+0
Lisanne
Haha.. :) Nou ik lever wel een polo in ;)
+0
keet
Doe mij maar nummer 4, het rugnummer dat bij FC Utrecht nooit meer gebruikt zal worden... En als Catharina te lang wordt mag je er Keet op zetten. Maakt me niet zoveel uit. Wie zijn er donderdag allemaal trouwens?
+0
Hannah
Okee, de rugnummerverdeling is alsvolgt (ik heb voor de laatste drie de knoop maar even doorgehakt):
nr 2 Maaike
nr 3 Dorine
nr 4 Catharina/Keet
nr 5 Lisanne
nr 6 Renske
nr 7 Hannah
nr 8 Christianne/ Chris
nr 9 Jessica
nr 10 Christine
nr 11 Riekje
nr 12 Lotte
nr 13 Corien
nr 14 Ruth
nr 15 Henrieke
nr 16 Klarien
nr 17 Heleen
nr 18 Sjoerdtje
nr 19 Mayke
nr 20 Leonie
nr 21 Marjolein
We doen maar even niet aan bijnamen omdat we daar te weinig van hebben. Catharina en Christianne worden (als hun naam niet past) afgekort tot respectievelijk Keet en Chris. Nu iedereen als de sodemieter zwarte shirtjes/polo's bij me inleveren. Ook als je niet meedoet aan het sporttoernooi, dan scheelt het mij weer tijd/kosten bij de drukker.
Oja, ik ben er donderdag bij!
En wil ook iedereen ff roepen of ie meedoet met het amicale sporttoernooi vrijdag 2 maart? Ik doe mee!
+0
Leonie
omdat het vandaag de 20ste is wil ik wel nummer 20 enne mn naam lijkt me er heel mooi op ;)
Donderdag heb ik college dus dat wordt hem niet helemaal voor mij...
+0
Leonie
das mooi geregeld :)
+0
Henrique
ik kom donderdag wel, 2 maart niet: tandarts en belangrijke colleges helaas... is het goed als je donderdag een shirt inlevert??
+0
corrp
ik heb ook een shirt! Donderdag, is dat op tijd genoeg?? Dan neem ik 'm mee naar soos. Overdag ben ik er niet bij
+0
corrp
oh jah, doe wel mee vrijdag 2 maart!
+0
Renske
ohja ik doe niet mee
en ohnee, wanneer wil je mn shirt hebben?
+0
Henrique
hier nog een kleine update van mijn cluppie! ze hebben goed hun best gedaan :D
Excelsior heeft een historisch resultaat neergezet in de uitwedstrijd tegen Ajax. In de Amsterdam Arena behaalde Excelsior tegen alle verwachtingen in een 2-2 gelijk spel. Na een snelle 1-0 van de Amsterdammers kwam Excelsior via Slory en Rojer zelfs brutaal op voorsprong. Nog voor rust was het gelijk. In de tweede helft probeerde Ajax alsnog een overwinning te forceren, maar dankzij een sterke teamprestatie bleef Excelsior overeind en werd een dikverdiend punt behaald.
+0
Mayke
ik ben er 2 maart niet bij op dat sporttournooi, maar as donderdag wel :)
+0
Lisanne
Ik ben er 2 maart ook niet bij en as donderdag ook niet...
+0
TuttieRuthie
ik ben er ook twee keer niet bij...
+0
Hannah
Ja neem die shirts maar mee naar soos, ook als je volgende week vrijdag er niet bij bent en zet je naam er maar even ergens op (niet met koeieletters op de achterkant graag). Tot nu toe doen dus mee aan het sporttoernooi:
Corien
Hannah
Dat schiet al lekker op dus.
Briljant onderschrift trouwens Ruth!
+0
Christine
ik doe ook mee hoor
+0
CC
Ik heb een zwarte polo bij de H&M gekocht, is het goed als ik die morgen meeneem naar de ACLO? (ik ben er morgen tot +/- half 12)
Kijk ff op Volgens mij hebben ze 4 damesteams.
Haha.. Jij bent helemaal een mooie...
ah nee geen polo's! ;)
Haha.. :) Nou ik lever wel een polo in ;)
Doe mij maar nummer 4, het rugnummer dat bij FC Utrecht nooit meer gebruikt zal worden... En als Catharina te lang wordt mag je er Keet op zetten. Maakt me niet zoveel uit. Wie zijn er donderdag allemaal trouwens?
Okee, de rugnummerverdeling is alsvolgt (ik heb voor de laatste drie de knoop maar even doorgehakt):
nr 2 Maaike
nr 3 Dorine
nr 4 Catharina/Keet
nr 5 Lisanne
nr 6 Renske
nr 7 Hannah
nr 8 Christianne/ Chris
nr 9 Jessica
nr 10 Christine
nr 11 Riekje
nr 12 Lotte
nr 13 Corien
nr 14 Ruth
nr 15 Henrieke
nr 16 Klarien
nr 17 Heleen
nr 18 Sjoerdtje
nr 19 Mayke
nr 20 Leonie
nr 21 Marjolein
We doen maar even niet aan bijnamen omdat we daar te weinig van hebben. Catharina en Christianne worden (als hun naam niet past) afgekort tot respectievelijk Keet en Chris. Nu iedereen als de sodemieter zwarte shirtjes/polo's bij me inleveren. Ook als je niet meedoet aan het sporttoernooi, dan scheelt het mij weer tijd/kosten bij de drukker.
Oja, ik ben er donderdag bij!
En wil ook iedereen ff roepen of ie meedoet met het amicale sporttoernooi vrijdag 2 maart? Ik doe mee!
omdat het vandaag de 20ste is wil ik wel nummer 20 enne mn naam lijkt me er heel mooi op ;)
Donderdag heb ik college dus dat wordt hem niet helemaal voor mij...
das mooi geregeld :)
ik kom donderdag wel, 2 maart niet: tandarts en belangrijke colleges helaas... is het goed als je donderdag een shirt inlevert??
ik heb ook een shirt! Donderdag, is dat op tijd genoeg?? Dan neem ik 'm mee naar soos. Overdag ben ik er niet bij
oh jah, doe wel mee vrijdag 2 maart!
ohja ik doe niet mee
en ohnee, wanneer wil je mn shirt hebben?
hier nog een kleine update van mijn cluppie! ze hebben goed hun best gedaan :D
Excelsior heeft een historisch resultaat neergezet in de uitwedstrijd tegen Ajax. In de Amsterdam Arena behaalde Excelsior tegen alle verwachtingen in een 2-2 gelijk spel. Na een snelle 1-0 van de Amsterdammers kwam Excelsior via Slory en Rojer zelfs brutaal op voorsprong. Nog voor rust was het gelijk. In de tweede helft probeerde Ajax alsnog een overwinning te forceren, maar dankzij een sterke teamprestatie bleef Excelsior overeind en werd een dikverdiend punt behaald.
ik ben er 2 maart niet bij op dat sporttournooi, maar as donderdag wel :)
Ik ben er 2 maart ook niet bij en as donderdag ook niet...
ik ben er ook twee keer niet bij...
Ja neem die shirts maar mee naar soos, ook als je volgende week vrijdag er niet bij bent en zet je naam er maar even ergens op (niet met koeieletters op de achterkant graag). Tot nu toe doen dus mee aan het sporttoernooi:
Dat schiet al lekker op dus.
Briljant onderschrift trouwens Ruth!
ik doe ook mee hoor
Ik heb een zwarte polo bij de H&M gekocht, is het goed als ik die morgen meeneem naar de ACLO? (ik ben er morgen tot +/- half 12)
Prima Lotte! Geldt ook voor de rest.