Hé wat irritant die annulering..ik had ook wel weer zin in een training. Maar zijn er geen andere uren vrij op donderdag of een andere dag?
En inderdaad, anders maar Noorderplantsoen. Als het een beetje lekker weer is kan dat prima.

Ik vind alles best.

Dat interamicale kan best 2 vrouwenteams gebruiken.

Zullen we dan maar gewoon iets in het Noorderplantsoen doen vanaf 10 uur donderdagochtend? Mark&Henri, regelen jullie een bal? Dan kijk ik vanmiddag even naar de opties voor volgende week, zodat we dan weer in de zaal kunnen.

ah wat balen die annulering!

helaas kan ik 2 maart niet... leek me wel tof!

Zag vandaag nog wat weersvooruitzichten maar het ziet er niet naar uit dat we donderdag in het plantsoen kunnen voetballen...regen en sneeuw. Volgende week dan maar weer in de zaal en dan deze week bommen ofzo? Is ook wel leuk met zn allen:).

Balen dat het voetballen niet door gaat. Ik was sowieso niet van plan om in die kou in het Noorderplantsoen te gaan voetballen. Dan ga ik wel aanmoedigingen roepen vanaf de zijlijn. Hihi
Maar goed, bommen? Wanneer?

Dat weet ik niet, maar wel dat het introductiefilmpje van jullie eerste avond inmiddels online staat.

http://www.youtube.com/watch?v=t4lhcmHh_HE

Wat tof zeg, ik wist wel dat ik wat had gemist tijdens de 1e avond... Komende dinsdag ben ik erbij hoor!!!

Wat een tof filmpje!

Briljant, briljant. Vooral die haarband van Mark..

Gaaf filmpje! Vooral de 'Hehe's' van Henri steeds achter de camera!!

Ja, ik heb me prima vermaakt...

Blijft leuk om te zien dat filmpje!

He Tokkie, je mag dan wel weer eerste staan met je RBC, maar het scheelt maar 1 punt, dus wacht maar. Mijn superboeren zullen het er niet bij laten. Vanaf nu gaat het hard tegen hard!

Haha! heel leuk filmpje idd. Die knipoog van Mark tijdens het GSV-lied was ook heel aardig.
Heel veel plezier met het VV-dp!

Lache zeg, en erg educatief filmpje ook. Ik dacht alleen dat er een stuk of 20 aan dat dispuut meededen. Ik zie nu alleen een of andere blonde godin in rood trainingspak over het veld dartelen.

Gaan er nog mensen bommen vanavond nu jullie toch allemaal een sportuurtje hadden ingepland?? 18.00?? Renske en ik gaan wel en misschien joanne ook. Hardstikke gezellig dus!

ik ga vanavond schaatsen, met ongeveer alle mensen van rood :D

Vet tof filmpje! En die knipoog van Mark komt zelf bij het Wilhelmus terug ;)

Bastiaan schreef: Ik dacht alleen dat er een stuk of 20 aan dat dispuut meededen.

Klopt, maar dit was het instructiefilmpje voor de eerste avond. Je kunt natuurlijk niet zomaar onvoorbereid beginnen te voetballen. We filmen nu ook tijdens de trainingen. Als we heeeel goed zijn geworden, komt daar misschien ook nog een keer een filmpje van online.

Vet relaxt trouwens! Poster van RBC Roosendaal in de VI!! Hangt al boven mn bed hoor!

huh VI betekent toch voetbal international..wat doet RBC dan in dat blad?:P Wanneer gaan we trainen volgende week? Ik kan woensdag of donderdagochtend wel.