haha, laat het ome Mart niet lezen

super mooie foto's!

Ja, vooral die poot van Hincapie.

Wow, die foto's zijn inderdaad goed zeg! Ik wist dat wielrenners hun benen schijnen te scheren, maar kan iemand mij vertellen wat meneer Hincapie er mee gedaan heeft?

In principe is het een vrij extreme vorm van spataderen. De bloeddruk in de benen is hoger waardoor de terugslagklepjes in de aderen stuk gaan waardoor het bloed niet gelijkmatig vloeit en de aderen uitrekt. Ofzo. Medici mogen mij corrigeren.

over 10 minuten, Angliru

Ik ben er klaar voor..

Was een mooie klim! Wel lastig voor de cameramotoren.. Jammer dat Mollema niet helemaal mee kon.

Morgen weer. Is er een telesport GSV-poule of moet ik die weer ff maken?

Die is er al. Naam: GSV. WW: groningen

Gerjan, ga eens wat invullen in je poule. Je nekt onze ambities als GSV-subpoule.

Weet iemand hoe die subpoule-klassering berekend wordt?

Gemiddelde van alle individuele scores in een subpoule lijkt me. Derhalve wil ik nu alvast mijn excuses aanbieden aan de andere pouleleden. Ik geloof gewoon in de lange Vansummeren.

Nee, heb ik berekend, en dat klopt niet.

Ik kan ook mensen verwijderen. Ik ben meer een van Gaal dan een van Marwijk dus ik duldt geen egogedrag in onze subpoule

Tony schreef: Gemiddelde van alle individuele scores in een subpoule lijkt me. Derhalve wil ik nu alvast mijn excuses aanbieden aan de andere pouleleden. Ik geloof gewoon in de lange Vansummeren.

Snap ik wel. Had ik een paar jaar geleden nog hoop op mijn lijstje van de hoop staan.

Wil de moderator (Wouter?) van de GSV-poule mij eruit knikkeren? Ik ben de komende tijd op vakantie dus heb geen tijd om teams samen te stellen. Zonde van de pouleklassering natuurlijk.