Hé, volgens mij zijn er veel meer GSV'ers die dit tof vinden... Kom op mensen, geef je massaal op!

Jo, voor Rondemaster graag toevoegen: harmjanholsappel@gmail.com

Eens kijken wat voor moois we er van kunnen maken dit jaar!

oke bij deze voor ploegleider, erpeebee@hotmail.com
alleen ik moet heel eerlrijk zijn een eventuel nederlaag mag enkel te wijten zijn aan mijn afwezigheid in het voorseizoen. Ik wou graag tony rominger erin zitten maar die zeg ik er niet meer tussen zitten bij welke ploeg rijd ie tegenwoordig was altijd erg goed renner herriner ik mij.

Buffy's Buffelaars zijn dit jaar ook weer present!

Ja mensen, kom dr ff bij. Rondemaster, daar kijk je 2x naar, en dan heb je t wel weer gehad. Het ware competitiegevoel vind je toch in de GSV-subleague van Ploegleider. Met een mannetje of tig, is het allemaal net ff wat leuker.

Hoewel Rondemaster minder leuk is (goedzo Loewie), wil ik wel even bij dat subleagueje: ojlieffijn@hotmail.com.

Verder roep ik iedereen nogmaals op om aan Ploegleider mee te doen! Aanmelden kan tot vrijdagavond op www.dvhn.nl/ploegleider ! De subleague neemt al interessante vormen aan...

ploegleider ben ik nu ook bij:

het illustere 53-12 staat te trappelen, hveldkamp@gamil.com is de meel.

Nog niet alle uitnodigingen voor de subleague van het spel der spelen, de absolute top op het gebied van Tour de France-voorspellingspellen, namelijk Rondemaster, zijn verzilverd. Check je mail uit.

heb me ook net aangemeld. Chocolade Harry is er klaar voor.

Ik ben ook begonnen met het spel. De naam? Heel simpel! Santen Quinity Team. Wilde oorspronkelijk Cycling, maar dat kon niet...
Ik zal me daarnaast nog even aanmelden voor de subleague.

Ook ik ben vn de partij. We zullen eens zien wat de razende rakkers gaan doen...

Ook even aanmelden bij Rondemaster mensen. De eerste uitdaging is een ploeg van negen tijdrijders, samen te stellen voor zaterdag.

Is daar nog een subleague?

Steef schreef: Is daar nog een subleague?

Even je email posten, en dan wordt je toegevoegd.

(verwijderd)

Aiaiai, ik heb m'n team tot nu toe elke dag 3 keer gewijzigd en ben er nog niet uit... Valt nait met.

We zitten op 13 deelnemers tot nu toe, er kan nog meer bij!

Ik ben er wel uit, ik ga zaterdag winnen! (het spel dan, niet de tijdrit zelf)
Appeltje, eitje, peertje, fietsje.
In ieder geval sta ik na zaterdag tot en met het eind van de tour bovenaan in de subleague!

Zeker met die Duitser van 120.000?