Arnold schreef: Het is misschien enigszins suggestief wat Smeets allemaal doet, maar ik krijg er wel steeds meer het gevoel bij dat er inderdaad iets aan de hand is wat hij óf nog niet mag (vergelijk het geval Pechstein), óf nog niet kan vertellen omdat het nog niet geheel duidelijk is. Ach, zolang Mentsjov nog niet officieel betrapt is en Breukink nog niet opgestapt blijven we gewoon genieten. Toch Harald?

Jajaja...
Dat hele weense gebeuren is al lang bekend en dat er een aantal renners van Rabo (vrijwillig) zouden worden gehoord ook al lang (volgens mij al in de Giro). Maar Smeets moet er gelijk weer zo'n sensatieverhaal van maken. Vervelende vent.

Vandaag hopen op waaiers!

Ik hoop ook sterk op waaiers, maar ik vrees van niet ivm morgen de ploegentijdrit...

Koen de Kort in de kopgroep! Mooi om te zien hoe geen enkele sprintersploeg wil rijden voor Cavendish. en Cancellara vindt het ook wel mooi zo, dus dat wordt nog zwaar voor Cavendish en Columbia vandaag.

Nou, toch maar weer sterk van Columbia. Wel opvallend dat er zoveel klassementsrenners eraf waaiden op het eind, en leuk dat de Nederlanders nu ook veel meespringen met ontsnappingen.

Armstrong na vandaag in het geel?

Het is natuurlijk niet zo'n lange TTT, dus ik vraag me af of de verschillen groot zullen zijn...

Harald schreef: Armstrong na vandaag in het geel?

Ik denk dat ie het net niet redt, maar Astana zal wel winnen. Columbia heeft gisteren teveel energie verspeeld, die gaan tegenvallen. Garmin kon wel eens verrassen...

Holsappel schreef: Het is natuurlijk niet zo'n lange TTT, dus ik vraag me af of de verschillen groot zullen zijn...

ja dus. gekkenwerk dit. Er liggen meer mensen op de grond dan bij het schaatsen.

Wat een briljante uitslag zeg! We hebben een verschil in het klassement tussen nummer 1 en 2 van 0 sec.....

wat een kak-race

schandalig parcours, als de helft van de ploegen vallen is er iets mis. Maar toch bizar dat armstrong weer bijna in het geel rijdt. Liet toch wel iets bijzonders zien vandaag. Het is nog afwachten hoe hij het gaat doen in het hooggebergte, dat was de zwakke plek van hem tijdens de giro, maar misschien moet ik terug gaan komen op die woorden...

Donders mooi slot van de etappe vandaag! Eindelijk een keertje niet een massasprint. Arnold, gefeliciteerd met je punten!

gebroken of een scheurtje?

Dat horen we morgen/vanavond... zag er niet best uit, fietsen met een kapotte pols met deze snelheden is vrijwel onmogelijk dus ik denk dat hij af stapt.

Wat rest is dat hij lekker 3 weekjes gaat chillen, en dan gaat knallen in de Vuelta, en het WK...

UndahCovah schreef: Donders mooi slot van de etappe vandaag! Eindelijk een keertje niet een massasprint. Arnold, gefeliciteerd met je punten!

Dank! 76ste in het dagklassement van Rondemaster. Kon minder, bijvoorbeeld als een Raborenner het weer had begeven ofzo... :roll:

http://wielerflits.nl/nieuws/4655/rober ... rance.html

er zijn ergere dingen in het leven, maar dit is wel erg jammer...

verschrikkelijk jammer van Gesink, toch de hoop van Nederland :(. Toch wel een mooie finale gezien van de etappe, maar zit wel met een dubbel gevoel

Louis Leon! Held!

Kak, ik had Casar..

Wat vinden jullie trouwens van de nieuwe tour-opzet met cols in het midden, zodat meer renners mee kunnen doen?

Ik vind dat het wel wat heeft, maar mis toch wel het geknok om het klassement. Zeker in combinatie met een ploegentijdrit (waardoor de verschillen groter worden) hebben de klassementsrenners te weinig mogelijkheden om tijd terug te pakken. Dus het kan wel op deze manier, maar dan zou ik de ploegentijdrit schrappen.