Geen Tour de France, wel fietsen.

In het prachtige stadje Harderwijk is vandaag het startschot gegeven voor het nieuwe veldseizoen. De Rabo-Belg Bart Aernouts kwam na een lange solo-ontsnapping als eerste over de meet en treed daarmee in de voetsporen van o.a. Richard Groenendaal, Adrie van der Poel en Sven Nys. Voormalig Nederlands kampioen Gerben de Knegt kon door een valpartij in de laatste ronde niet meedoen voor het podium.

Morgen WK op de weg...

Prono.

  1. Cunego
  2. Gilbert
  3. Boom

Zeker kijken! Mijn voorspelling

  1. Gilbert
  2. Kolobnev
  3. Cunego

Heb je toch een plek van je voorspelling goed. Op zich had je daar al veel geld mee kunnen verdienen. Nog meer trouwens als je goed had geraden dat bandjesplakker 1 wereldkampioen zou worden, maar toch.
Leuk voor die vent dat hij eens wint, maar ik mag hem nog steeds niet.

Mooi dat Jeroen Stomphorst ook de dag afsluit met: De wieltjesplakker is dus wereldkampioen geworden...

Flor is schreef: Leuk voor die vent dat hij eens wint, maar ik mag hem nog steeds niet.

Meer dan bovenstaande heb ik inderdaad ook niet te zeggen...

UndahCovah schreef:
Flor is schreef: Leuk voor die vent dat hij eens wint, maar ik mag hem nog steeds niet.

Meer dan bovenstaande heb ik inderdaad ook niet te zeggen...

Amen idd..

Hoi wielervriendjes en vriendinnetjes.
Over een paar nachtjes is het weer zover! Zijn er nog mensen die meedoen aan de Telesport Tourpoule/DvhN/Stentor/AD rondemanager etc?
Doe anders maar: http://tourpoule.telesport.nl/.

ik doe mee aan die van de telegraaf, moet nog wel een paar dingen aanpassen zoals Haussler die niet meedoet :(

Is er bij de telegraaf al een subpoule aangemaakt? Zo ja, graag naam en ww hier posten.

bij deze

Naam: GSV
ww: groningen

Aangemeld.

check

Ah, dit lijkt wel een beetje op AD Rondemaster, waar ik afgelopen jaren aan meedeed, maar dat is helemaal veranderd dit jaar.
Heb me ook aangemeld bij die telesport tourpoule, ben benieuwd.

ik heb me aangemeld

Lachen ja.

Ik ben benieuwd naar de tour. Ben er vanaf morgen tot maandag bij in Rotterdam, heerlijk!

Ik zou er ook heen gaan, alleen die miljoen verwachte mensen spreken me uiteindelijk niet zo aan.

Ik hoop op veel mensen met jouw instelling, dan wordt het lekker rustig!

Ik sta iig wel lekker langs te kant! Wil er absoluut bij zijn wanneer Neerlands grootste wielertalent Lars Boom die proloog wint... wat gewoon gaat gebeuren!