Chavanel, bedankt. Hij heeft met aardig wat puntjes bezorgd vandaag.

gesink scheurtje in ellepijp, het zal ook eens niet.....

Christian Vande Velde is out. Jammer, was één van mijn twintig. Wel weer een concurrentje minder voor Menchov en Gesink.

wat een rampetappe zeg, ik hoop echt dat Gesink vandaag niet al te veel last heeft van zijn arm tijdens de kassijen, maar ik vrees dat het hopen tegen beter weten in is :(

N.B. Steendam

Ik zag laatst op een journaal dat het peloton niet mocht sprinten van iemand, volgens mij de gele trui drager. Waarom, en waarom gehoorzaamt iedereen ook nog? Ik snap echt niks van de tour. Iemand die dit aan een leek kan uitleggen?

N.B. Steendam schreef: Ik zag laatst op een journaal dat het peloton niet mocht sprinten van iemand, volgens mij de gele trui drager. Waarom, en waarom gehoorzaamt iedereen ook nog? Ik snap echt niks van de tour. Iemand die dit aan een leek kan uitleggen?

Daar staat het allemaal wel zo'n beetje. Jammer dat de Rabo's niet gekoerst hebben, dit was juist dé kans om wat secondes (terug) te pakken op de concurrenten.

Niki Terpstra is ook out.

Neeeee

Lekker beginnen zo..

Het is maar een spelletje..

Gesink zit er niet bij, gaat veel minuten verliezen vandaag.

Fränk Schleck is out, gaat lekker zo met die Telegraafselectie van 20, houd er steeds minder over. Wel mooi dat Menchov erg goed zat vandaag.

Holsappel schreef: Gesink zit er niet bij, gaat veel minuten verliezen vandaag.

Gelukkig valt het nog mee. Alleen op Evans en Schleck verliest hij behoorlijk wat tijd. Op de rest max. 1.30

Klopt. Gesink moet gewoon top 10 en een mooie etappe winnen als doelstelling nemen, ik denk dat dat nog wel mogelijk is.

Jurriaan schreef: Fränk Schleck is out, gaat lekker zo met die Telegraafselectie van 20, houd er steeds minder over. Wel mooi dat Menchov erg goed zat vandaag.

Bij mij precies hetzelfde. Beetje lelijk. Gelukkig maken Andy en Roche vandaag veel goed voor mij.

Toch wel mooie etappe vandaag!

nou nou, wielrennen gaat steeds meer op ijshockey lijken: http://nos.nl/artikel/170892-barredo-en ... vuist.html

Wie geeft die Tankink een standbeeld? Wat een VOC-mentaliteit!

helaas helaas pytric: http://www.wielerflits.nl/nieuws/10033/ ... start.html

zijn er ook andere vrouwen die wielrennen leuk vinden? helaas de helft gemist,
wel 80 zenders in de UK maar de tour uitzenden? Ho maar..

Wat een aanfluiting vandaag die etappe. Als ik zeg: Peyresourde, Aspin, Tourmalet, Aubisque, dan verwacht je een geweldige etappe maar Prud'homme en de zijnen moeten er weer zonodig 60 km aan afdaling achteraan gooien. Wel mooi dat er vorig jaar net zo'n etappe in zat, en ook die gewonnen werd door Fedrigo.