Wat gebeurt hier joh? Echt ongelooflijk. Johnny vloog gewoon een paar meter. Achterlijke debielen.

ik zit toch met hele dubbele gevoelens na deze rit. Super voor Rabo dat ze hier winnen met Sanchez, dat gaat een mooie morele opsteker voor ze zijn. Maar aan de andere kan zit je met die valpartijen en die aanrijding...

Ik een bikkel? Nee, ik ben Johnny. Quote van de week. Trouwens Quatorze Juillet vandaag, altijd leuk.

Der zijn nog maar weinig Fransen die op dit parcours potten kunnen breken. Kern en Gadret zitten al thuis, misschien Moncoutie.
Trouwens, de Quatorze Juillet van 2002 was ook een mooie.

Wel even doorspoelen..

Theofiel Middelkamp (1e NL etappewinnaar) die gisteren te zien was in een filmpje bij de avondetappe was echt wel een eindbaas zeg. Heb me kapot gelachen. Lange versie . Oh, hij zit wel de hele tijd een beetje te vloeken, just FYI.

Ja, echt een begenadigd vloeker die Middelkamp. En een hilarische bejaarde.

idd, maar ik had beetje het idee dat hij zich vooral zelf ook wel erg grappig vindt en dat hij dat vloeken daar nog eens extra voor gebruikt. Verder wel vervelend dat het een opname met publiek is wat erg schaapachtig zit te lachen.

Ze mogen van mij in de avondetappe wel wat meerinformatief bezig zijn. Vorig jaar hebben ze volgens mij een materiaalman van skill shimano gehad, was interessanter dan 5 minuten middelkamp

wat is dat voor dom publiek? het kan alleen maar lachen als er gevloekt wordt.. ?

"Dit kan helemaal niet Herbert, die de Gendt heeft maar één been."

Voor als het even saai is:

Man man man, wat een slechte dag voor de Raboploeg en vooral voor Gesink. Klassementsambities kunnen we nu wel vergeten. Nu maar hopen op een of meerdere etappeoverwinningen om de tour toch nog een beetje glans te geven.

Stelletje chauvinisten zijn we ook. Gisteren Lars Boom die van een kopgroep van 5 of 6 ofzo, "verreweg de beste overnames doet". Gesink die bij de eerste col van de derde categorie eraf moet en toch nog hopen op een briljant klassement. Lourens ten Dam die demarreert en "briljante benen" heeft. Yeah right. Klein kudtlandje, dat zijn we.

Eens. Voeckler tegen Hoogerland (voordat de auto's tikkertje gingen spelen) was een episch gevecht tussen twee wielrenners, dan ben ik echt niet perse voor de Nederlander. Laten we genieten van briljante sporters als Schleck, Evans of Schleck. Gesink is een broekie vergeleken met deze jongens (op je fiets blijven zitten is ook een aspect van de sport namelijk).

Ik geniet vooral van Maarten Ducrot. Bedankt voor het linkje Eduard, lekker gniffelen hierzo.

Ik kan ook erg genieten van de tweets van Niko Dijkshoorn met zogenaamde citaten van Mart Smeets.

Ik ben ontzettend fan van Gesink, en weet dát hij podium Tour kan rijden. Maar hij is ook nog maar 25, dus heeft nog 10 jaar om dat een keer te doen. Verder hebben Mollema en Kruijswijk veel meer afmakersbenen, dus stiekem verwacht ik dat die op termijn misschien wel beter worden dan Gesink. En nu gewoon hopen dat Gesink in de derde week in de etappe naar de Alpe een Rasmussentje kan doen.

Ik geloof niet dat Gesink een etappe gaat pakken. Als hij nu gewoon stuk is, zal hij over één week niet zoveel beter zijn dat hij iedereen op de Alpe d'Huez achter zich laat. Eeuwig zonde..

haha, Gesink heeft vandaag nog wel geprobeerd in de ontsnapping mee te gaan, helaas niet gelukt, maar dat geeft hoop :). Verder geloof ik zeker dat Gesink een renner is die je absoluut niet moet afschrijven. Hij heeft zeker de potentie als hij in vorm is om dan podium te rijden in de tour. Dat is niet moeilijk als je namelijk kijkt naar zijn palmares. Hij heeft behoorlijk veel pech gehad met valpartijen in zijn carriere, maar ik vermoed dat hij ook wel een keer geluk gaat krijgen. Helaas wordt dat hem dit jaar niet (misschien nog in de vuelta), maar we kunnen denk ik gezien zijn leeftijd nog wel 10 jaar genieten van zijn prestaties. We moeten hem gewoon tijd geven.

Dadelijk bij de Aspet even een kruisje slaan voor Fabio, niet vergeten.