vertel dat de fransen maar eens, die vinden die 60 km afdaling prachtig met die Fedrigo als winnaar. Ik zit hier toch met een onbevredigend gevoel, deze bergen verdienen een veel mooier verloop en geen 60 km afdalen...

Overmorgen.

Geef mij maar de Giro.

Ja jongens en meisjes, 2 juli is het alweer zo ver. De start van La Grande Boucle, ofwel de Tour. Natuurlijk doet iedereen mee met de . Er is vanzelfsprekend een subpoule: Naam: GSV, ww: groningen. Ik hoop op wat meer tegenstand dit jaar. Succes!

Ik wil sowieso iemand selecteren die er niet tussen staat. faal.

Yehess, ik doe uiteraard ook weer mee, ik heb mijn team al zo'n beetje klaar al moet ik natuurlijk nog wel de juiste renners selecteren voor de individuele etappes :). Ik zal me ASAP voor de GSV-poule inschrijven ;)

Trouwens Thierry, volgens mij bood ik lange tijd tegenstand en stond ik in het begin lange tijd bovenaan, maar door renners die op ongelukkige wijze uitvielen viel ik later terug... Ik hoop dat het nu niet weer gebeurd.

imhotep schreef: Yehess, ik doe uiteraard ook weer mee, ik heb mijn team al zo'n beetje klaar al moet ik natuurlijk nog wel de juiste renners selecteren voor de individuele etappes :). Ik zal me ASAP voor de GSV-poule inschrijven ;) Trouwens Thierry, volgens mij bood ik lange tijd tegenstand en stond ik in het begin lange tijd bovenaan, maar door renners die op ongelukkige wijze uitvielen viel ik later terug... Ik hoop dat het nu niet weer gebeurd.

Dat klopt, maar Parijs is altijd nog ver ;)

Heb me aangemeld! Leuk dit!

ben benieuwd

Top, doe ook mee. Wacht nog wel even tot de definitieve selecties bekend zijn volgende week.

Piet Prins is ook dit jaar weer van de partij.

(Twijfel nog een beetje of ik een Nederlandse selectie ga maken, omdat die de komende Tour hard gaan maken)

Wat een chaos. Contador verliest in de eerste etappe al 1.14 op de top.
Ben verder heel benieuwd wat er met ten Dam aan de hand is, want die eindigt bijna als laatste op ongeveer 7 minuten.

Paula Lunenborg

Ik ga niet met dat ene meedoen, want daar ben ik slecht in.. maar leuk hè; dat t weer begonnen is!!

ltd was gevallen, daarom was hij zolaat binnen, in zijn tweets zei hij niets over een blessure. verder was het inderdaad weer een gekkenhuis. maar de achterstand van contador gaat hopelijk voor veel spectakel zorgen en dat de renners niet alleen naar elkaar gaan kijken.

Kak, laatste in de poule, wat een drama

en merkwaardige fragmenten.

"Hier doen we goeie zaken."

En hopen dat Gesink morgen niet al te veel tijd verliest.

Ja, die Horner had het niet meer. En toch nog de laatste 40 kilometer uitrijden. Als die morgen opstapt eet ik een stuk uit de vloer.

Je bent gespaard Michel.