Rabobank, waarom zoveel man opofferen voor Gesink? Had een LL Sanchez of een Mollema lekker voorin laten zitten.

Waarvoor? Plek 25?

Je hoeft niet meteen heel je ploeg op te offeren voor Gesink??
Wordt er nog niet erg blij van, alle andere uit het klassement zaten er gewoon bij...

Precies, als het niet wil bij Gesink dan wil het niet. Dan maakt het niet uit of je er 5 of 3 man voor zet. Ga niet krampachtig vasthouden aan een gehandicapte kopman.

Ach 't is een keuze natuurlijk, als hij hersteld en volgende week goed rijdt is het prima, maar zou hij moeten opgeven dan heb je Mollema nu ook niet meer want die staat op 7 minuten nu, misschien dat Sanchez nog wel in de buurt staat maar die heeft ook sowieso een minuut aan zijn broek vandaag. Ik had denk ik ook Mollema voorin laten zitten, maar je weet ook niet of die goed was want kwam ook op 4 minuten achterstand binnen.

Het is inderdaad een keuze. Gesink op dit moment is natuurlijk helemaal niks, maar hij stond nog 10e op 20 seconden en Mollema en Sanchez stonden al veel verder op minuten. Dan is het leuk dat je die in de voorste groep laat zitten voor de 25e plek maar volgens mij kunnen Mollema en Sanchez toch alleen nog maar knechten of zelf voor een etappe gaan in de komende weken. Wat mij betreft gewoon prima en logische keuze. Of Gesink nog weer in vorm komt, dat betwijfel ik dus dan kan Rabo nog prima voor vuurwerk zorgen in de bergetappes omdat Barredo, Mollema, Sanchez, LtD allen al op grote achterstand staan.

Het heeft weinig zin om mollema en LLS vooraan te laten zitten om de reden die Wouter al noemt. Ik denk dat ze het beste nu kunnen gaan voor etappeoverwinningen en misschien nog de witte trui voor Gesink aangezien daar weinig tegenstand voor is van anderen...

Ik zie een Mollema in vorm meer kans maken voor de witte trui dan Gesink die niet eens een derde categorie op komt. Dus daar zal wel geen prioriteit liggen. Toch blijf ik het jammer vinden dat Mollema en LL Sanchez vandaag bij Gesink zijn gebleven. Ik zeg niet dat ze hadden gewonnen maar LL Sanchez heeft in het verleden laten zien dat hij dit kan en Mollema had ook een aanvalletje à la Vino kunnen plaatsen. Ik hoorde dat een van de doelstellingen van de Rabo was om aantrekkelijk te koersen. Met zes man een treintje maken in de achterhoede is niet aantrekkelijk koersen. Morgen zal het ook wel weer Vacansoleil zijn die mijn Hollandse hartje zal proberen te verwarmen.

idd dat van gesink dacht ik ook, die mollema die kan meer dan hij nu doet

Gesink moet morgen gewoon weer op z'n fiets stappen en waarschijnlijk hetzelfde meemaken als vandaag. Probeer weer maximaal een minuut te verliezen, hoewel dat morgen misschien moeilijker zal zijn dan vandaag. Maandag de rustdag en dinsdag kijken hoe goed je bent. Als het dan nog zo slecht is kan hij beter afstappen, herstellen en de Vuelta winnen. Dan kan de raboploeg mee in ontsnappingen en misschien wel ergens een etappe winnen. Mollema op Alpe d'Huez? Lijkt me leuk.

Rabobank heeft in potentie een geweldige aanvallersploeg. Dus mocht Gesink morgen niet doorkomen hoeft dat niet direct een ramp te zijn. Gasten als Barredo, Sanchez, Garate, Mollema, Tsjallingii en Boom kunnen allemaal een etappe winnen. Mollema voor Alpe d'Huez, dan is de tour geslaagd.

Zitten er toevallig ook mensen tour du jour te kijken? Wat een belachelijke vertoning. Frits Barend die als argument gaat geven voor het feit dat Gesink niet in vorm is: Die Contador en die Schlecks zijn toch ook gevallen?!

Die Vinokoeeerov, met spier'n as kabeltouw'n.

dikke prutser, had even harder gefietst dan had hij em gewonnen en dan had ik punten gepakt. zo kom ik nooit in de linkerkant van het rijtje :s

tour du jours is idd een aanfluiting. Ik erger me vooral aan die dany nelissen, die roept allerlei rare dingen en toont wat mij betreft dat hij zijn ego veel belangrijer vind dan een heldere kijk op wielrennen.

man, man, man, weer een enorme valpartij met grote gevolgen, het gaat nergens meer over als op deze manier alle kopmannen uitvallen...

weer twee man uit mijn ploeg.

Kan iemand mij uitleggen dat Fränk Schleck nog niet gevallen is?

die lijkt wel een engeltje op zijn schouder te hebben, normaal lag die altijd bij de eerste valpartij in de tour...

LL kan nog wel eens behoorlijk aan het sparen zijn. Mijn favoriet voor vandaag.