Knapzak schreef:
Sabine schreef: Knapzak, nog meer goeie ingevingen voor een afwisselend ontbijt?

tuurlijk. ik heb mn gedachten even hun gang laten gaan en ik bedacht dat een amerikaans ontbijt wel wat zou kunnen zijn: iedereen neemt zijn of haar (leuk om eindelijk te kunnen zeggen ;) )eigen beleg mee (en of dat nou voor tussen de tosti is of niet maakt niet uit) en ik zorg voor brood, een tostiijzer en koffie.. :roll:

Nog niet eens zo'n gek idee, misschien dat er nog wel meer lekker beleg voor tosti's te bedenken is dan alleen vlokken, pindakaas en natuurlijk gewoon kaas. Ik ga morgen meteen even in de supermarkt kijken naar iets geschikts!

L1Rn4urAyA7aTEe

Je wil toch niet serieus beweren dat je dat allemaal op een tosti wou doen? :chefkoch:

Ingûh schreef: Hee Steef, jij kwam toch ook in Vinkhuizen wonen? :lol: PS: De volgende keer is 't bij Biezema (:wink:)

Als dat soort grappen maar niet al te vaak plaatsvinden straks als Steef hier ook woont. Ik vind het namelijk onchristelijk vroeg en ben ook zeker niet van plan mijn kamer voor diezelfde grappen te ruimen, laat staan dat ik er eerder voor uit bed ga. Neem een voorbeeld aan de onthaasters en doe het aan het begin van de avond, weet je tenminste wat je zegt, dat kan vast niet met een slaapdronken hoofd.

Hè wat is die fent weer skepties... Als het van de Vinkhuizengroep een keer bij Stephan is kom ik daar een keer meedoen... :P
Enne Allert, ik ben er waarschijnlijk bij donderdag dus doe maar een roereitje en een bak rijstepap (van Friesche Vlag). MMM!

K%S schreef: Hè wat is die fent weer skepties... Als het van de Vinkhuizengroep een keer bij Stephan is kom ik daar een keer meedoen... :P Enne Allert, ik ben er waarschijnlijk bij donderdag dus doe maar een roereitje en een bak rijstepap (van Friesche Vlag). MMM!

Anthuma blijft natuurlijk gewoon bij de oost bidstond, tenminste dat is wat hij ons beloofde vorige week....

die antuma wordt op die manier ook nog een seen gespierde jongen van la dat fietsen. maar beetje jammer dat allert zelf niet creatief genoeg is om alles in huis te halen. moet ik het weer zelf doen. heb helemaal geen tijd voor dat soort dingen.

GSV'er schreef:
Ingûh schreef: Hee Steef, jij kwam toch ook in Vinkhuizen wonen? :lol: PS: De volgende keer is 't bij Biezema (:wink:)

Als dat soort grappen maar niet al te vaak plaatsvinden straks als Steef hier ook woont. Ik vind het namelijk onchristelijk vroeg en ben ook zeker niet van plan mijn kamer voor diezelfde grappen te ruimen, laat staan dat ik er eerder voor uit bed ga. Neem een voorbeeld aan de onthaasters en doe het aan het begin van de avond, weet je tenminste wat je zegt, dat kan vast niet met een slaapdronken hoofd.


Een emmer water doet ook wonderen hoor... ;)
L1Rn4urAyA7aTEe

Moet ik morgenvroeg mijn waterpistool meenemen, je weet wel, die groene... :shoot:

bidstonders oost: ik zal aan jullie denken als ik op de fiets zit morgenochtend. Ik hoop dat ik het nog een dag uithou. Ik was veel liever bij jullie geweest. Ik mis bidstond nu al...

we hebben jou ook gemist hoor.....

Was weer tof vanmorgen, de chocoladetosti was weer erg lekker. Prima bidstond!

Ja goezo! Weer eens een dag waar ik wat aan heb :roll: . Volgende week afscheid van Antuma's huis (food-fight en deurengevecht en behangkrabben en zo).

L1Rn4urAyA7aTEe

Vinkhuizenaren opgelet: volgende week is het bij ons, en als ontbijt is er pannekoek! Antuma is natuurlijk van harte welkom :twisted:

Ingûh schreef: Vinkhuizenaren opgelet: volgende week is het bij ons, en als ontbijt is er pannekoek! Antuma is natuurlijk van harte welkom :twisted:

Inge, stop onmiddellijk met deze ongelikte manier Antuma proberen binnen te halen. :wink:
Bij de bidstond in oost weet Stephan precies wat hem te wachten staat en wat betreft de bidstond in vinkhuizen: daar moet je hem zelf naar vragen. Stephan, ik ben er de volgende keer weer bij, hoe laat moet ik je helpen het ontbijt klaar te maken?

JIJ ????!!!! JIJ MOET ER VOLGENDE KEER AL OM 5:30 UUR ZIJN, DAN KUN JE PROBEREN EN DE BIDSTON EN DE SING-IN EN DE SOOS VAN VANAVOND IN TE HALEN.... Nee het was jammer dat je er niet was, want wanneer je der wel was hadden we de magische grens van tien kunnen halen. Dus tot de volgende keer.

Oh ja westerse bidstonders, het is niet zo handig wanneer je Anthuma uitnodigt, want het is volgende keer bij hem thuis. Misschien is het dan beter om jullie bidstond bij hem uit te nodigen, dan hebben we der allemaal iets aan, of niets soms.

5.30 uur leek me iets te vroeg voor Knapper, gehoord de bezwaren die hij had dat ik zo vroeg kwam. Volgende week hoor ik er weer bij te zijn, het is vlak in de buurt, dus dat moet te doen zijn. Stephan, meld even als ik iets moet doen ofzo.

deboer schreef: 5.30 uur leek me iets te vroeg voor Knapper, gehoord de bezwaren die hij had dat ik zo vroeg kwam.

je zei gewoon te komen om half zes. jammer hoor. :wink:

deboer schreef: Stephan, meld even als ik iets moet doen ofzo.

Ehh... Ik denk dat ik rond 06.00 uur ga afwassen, je mag wel meehelpen met drogen! Nee, ik geef wel een gil als ik je nodig heb... En anders maak ik vast wel iemand anders wakker met mijn geschreeuw die even bij mij op bezoek komt om een handje uit te steken... Moet ik die hand natuurlijk wel de goede dingen laten doen! ;)
Om nog even op mijn verhuizing terug te komen: het is waar dat ik volgende week zaterdag fysiek naar Vinkhuizen vertrek. Op het geestelijke vlak blijf ik echter nog in Oost wonen... Laten we het zo afspreken: als mijn attestatie is verhuist, dan overweeg ik ook om met de bistond te verhuizen. Let u dus maar op het kerkblad of op de afkondigingen, en wacht in de tussentijd ff af...

anthuma laten we elkaar geen mietje noemen jij blijft gewoon waar je roots liggen. anders kom je binnen een week toch weer gillend terug uit west dus kun je vermijden door gewoon te blijven.[
quote]de chocoladetosti was weer erg lekker[/quote] zou verboden moeten worden vor mensen die niet eens weten hoe een arend er uit ziet.

nee, antuma, geen slap gelal nu. west heeft je niet nodig, oost wel!
(dat attestatiegebeuren is zeker een grapje? ;) )
ik heb trouwens uitgevonden dat als je de avond vóór de bidstond zorgt dat alles in orde is, je veel beter slaapt. laat dit een tip zijn, stephan (en één zoals je in vinkhuizen nooit zult ontvangen...)