Knapzak schreef: misschien nog wel beter dan die van robbert... heb jij trouwens spek in huis? ik krijg niet de indruk dat de dameswassenbergh veel in huis hebben. :wink:

ai, niet aan gedacht. Dat wordt eieren zonder spek :cry:

Volgens mij kan Roelof Pieter best een keer op thee teren.

Ik zal proberen morgenochtend om 7.00 uur op de stoep te staan om op tijd het ontbijt klaar te hebben, dan kunnen we ook es op tijd beginnen met de serieuze kant van de ochtend...

fijn plan. ik moet nog een opdracht aftikken en savonds naar kerk en soos... ik seil om 9 uur ofzo weer ab, omdat lamme lennert zijn tas weer heeft laten staan na het bezichtigen van de groenfoto's.
en nu:slapen, dan haal ik de 7 uur nog... :?

Het was geweldig dames van de Wassenberghstraat: bedankt! Tot dat de bidstondgroep van Oost weer verder is uitgebreid, nog even en wij naderen Vinkhuizen!
Volgende week is iedereen welkom aan het Boterdiep bij Allert, als ik mij dat goed herinner...
Ik denk dat ik nu maar even een appeltje ga eten... ;)

potjedrie! heeft die roelof-pieter hem weer net vóór jou uit het kratje gevist!
bij mij is best, maar wel gewoon tussen 7.30 en 7.45.....

Knapzak schreef: potjedrie! heeft die roelof-pieter hem weer net vóór jou uit het kratje gevist! bij mij is best, maar wel gewoon tussen 7.30 en 7.45.....

Ja, dat hadden we toch afgesproken? Anders kan het ook wel gewoon bij mij hoor... Voor de 'laatste' keer...
p.s. ik ga maar een nieuw krat met appels vullen, denk ik...

Steef schreef:
Knapzak schreef: potjedrie! heeft die roelof-pieter hem weer net vóór jou uit het kratje gevist! bij mij is best, maar wel gewoon tussen 7.30 en 7.45.....

Ja, dat hadden we toch afgesproken? Anders kan het ook wel gewoon bij mij hoor... Voor de 'laatste' keer...
p.s. ik ga maar een nieuw krat met appels vullen, denk ik...

Was het niet om 5.30 uur voor de vroege vogels?? Allert, ik neem mijn eigen ontbijtje dan wel mee, okay??

het was vandaag idd goed voor elkaar!! het mag nog wel es vaker aan de Wassenberghstraat
Heerlijke eieren en ik geloof dat er zelfs een halfbakken chocolade-tosti gemaakt is. Vandaar de stank uit dat apparaat...

Wel geinig: overal wordt er over de bidstond gepraat, maar nauwelijks op het topic wat er speciaal aan geweid is... ;) Ach laten we het er maar op houden dat het onder de aandacht gebracht moet worden en dat wij nog 'heidenen' moeten bekeren voor de donderdagochtend... :P

L1Rn4urAyA7aTEe

Hee Steef, jij kwam toch ook in Vinkhuizen wonen? :lol:

PS: De volgende keer is 't bij Biezema (:wink:)

Ingûh schreef: Hee Steef, jij kwam toch ook in Vinkhuizen wonen? :lol: PS: De volgende keer is 't bij Biezema (:wink:)

Steef hoort bij ons, en blijft bij ons!! Niet al te snel inhaleren, Inge!! :wink:

deboer schreef: het was vandaag idd goed voor elkaar!! het mag nog wel es vaker aan de Wassenberghstraat Heerlijke eieren en ik geloof dat er zelfs een halfbakken chocolade-tosti gemaakt is. Vandaar de stank uit dat apparaat...

Het was ons ook een waar genoegen! Alleen hoop ik volgende keer toch in 3 stemmen te zingen, gezien de grote van de groep moet dat lukken.
En een pindakaas tosti zou ook niet te versmaden zijn denk ik.....

Steef schreef: Wel geinig: overal wordt er over de bidstond gepraat, maar nauwelijks op het topic wat er speciaal aan geweid is... Ach laten we het er maar op houden dat het onder de aandacht gebracht moet worden en dat wij nog 'heidenen' moeten bekeren voor de donderdagochtend...

klopt. ik heb gister nog wat eventueel aanstaande eerstejaars op soos ermee bekogeld. 2 twijfelden over ichtus... ;)

Avee schreef: En een pindakaas tosti zou ook niet te versmaden zijn denk ik.....

komt voor de bakker 8)

Ik ben idd ook helemaal bidstond fan! Allert, kun je misschien met de voorbereidingen voor het ontbijt van volgende week rekenening met Gerwald houden? Ik geloof namelijk dat Gerwald ook graag eens een chocoladetosti zou proberen 8)

prima. wassie eigelijk lekr?
voor de liefhebber wil ik zelfs wel proberen een hagelslag-pindakaas-combi-tosti te bereiden ;)
ik ga gewoon voor de ham-kaas denk ik.

Naast bijbels voer ga ik toch het liefste voor een gebakken eitje met kruiden uit grootmoeders tuin. Wat zijn die dingen toch lekker. Het maakt ook gewoon ook niet uit welke kruiden er gebruikt worden.

Zout is wel noodzakelijk om het zout der aarde te kunnen zijn!!

Enne, laat die chocolade-pindakaas-jam-en_de_rest-tosti maar achterwege, daar voel ik niet zoveel voor...

Gerwald, ik kan je verzekeren dat je echt iets mist, en als je dan toch zout wilt eten dan kun je dat er zelfs ook op doen! Dat heb ik zelfs nog nooit uitgetest, aan jou de eer!

Knapzak, nog meer goeie ingevingen voor een afwisselend ontbijt?

Knapzak schreef: voor de liefhebber wil ik zelfs wel proberen een hagelslag-pindakaas-combi-tosti te bereiden

Lijkt me een uitstekend plan, dat ontbrak nog aan de bidstond!

Sabine schreef: Knapzak, nog meer goeie ingevingen voor een afwisselend ontbijt?

tuurlijk. ik heb mn gedachten even hun gang laten gaan en ik bedacht dat een amerikaans ontbijt wel wat zou kunnen zijn: iedereen neemt zijn of haar (leuk om eindelijk te kunnen zeggen ;) )eigen beleg mee (en of dat nou voor tussen de tosti is of niet maakt niet uit) en ik zorg voor brood, een tostiijzer en koffie.. :roll:

Knapzak schreef:
Sabine schreef: Knapzak, nog meer goeie ingevingen voor een afwisselend ontbijt?

tuurlijk. ik heb mn gedachten even hun gang laten gaan en ik bedacht dat een amerikaans ontbijt wel wat zou kunnen zijn: iedereen neemt Azijn of haar mee

Robbert schreef:
Knapzak schreef:
Sabine schreef: Knapzak, nog meer goeie ingevingen voor een afwisselend ontbijt?

tuurlijk. ik heb mn gedachten even hun gang laten gaan en ik bedacht dat een amerikaans ontbijt wel wat zou kunnen zijn: iedereen neemt Azijn of haar mee

LIJKT ME LEKKER

prima als je me wijst op foutieve teksten, maar quote dan wel quorrect :wink:
wat neem jij mee?

Laat ik het bij eieren houden, met cajun peper? en all seasons zout van de AH.
Oh ja Gerwald zou je dat de volgende keer mee kunnen nemen, ik heb het volgens mij laten liggen bij jou thuis.