Goed idee, heb er ook al eens over nagedacht. Nooit verwacht dat er zoveel animo voor was.
Omdat veel mensen rond 9:00 al weer weg moeten, zou ik niet na 8:00 beginnen, als er nog ontbeten wordt ook.
Kan degene die het de eerste keer organiseert een bericht over de GSV-mailinglist sturen?

Steef schreef: Mensen uit wijk Oost zijn donderdag welkom bij mij. Als we proberen rond 8.30 a 8.45 uur aanwezig zijn, dan moet een eindtijd van 8.55 uur geen problemen opleveren. Neem in ieder geval een bijbel mee... Ik zal zorgen dat er ontbijt is, en dat mijn kamer een beetje begaanbaar is ;)

Goed zo, ik zou zeggen 8:30 aanhouden, 8:45 is namelijk weer redelijk laat, de gemiddelde GSV-er (en mezelf) kennende blijft er dan tot 8:55 weinig tijd over...

voor wat betreft ontbijt lijkt een kopje koffie mij op zich wel goed, anders moet je zoveel brood in huis halen als wij allemaal bij je komen ontbijten... :lol:

Steef schreef: Mensen uit wijk Oost zijn donderdag welkom bij mij. Als we proberen rond 8.30 a 8.45 uur aanwezig zijn.
Foutje: De aangehaalde tijden 8.30 en 8.45 moeten worden verandert in 7.30 en 7.45 uur. Anders bleef er inderdaad geen tijd over. Wanneer we rond 7.45 uur beginnen zijn we ruim op tijd klaar voor 8.55 uur.

ik ga er zijn! begrijp ik nou goed dat ik zelf ontbijt meenemen moet? of is brood genoeg? (heb je een tostiapparaat stephan?)

Nee ik heb geen tosti-ijzer, maar wel kaas. Als je dus een tosti wil moet je zelf een ijzer meenemen.
Je hoeft overigens zelf geen brood, beleg, zuivel, koffie, thee of eieren mee te nemen. Daar hoop ik donderdagochtend zelf over te beschikken. - kortom je had het verkeerd begrepen... Maar dat kan gebeuren...

Steef schreef: Nee ik heb geen tosti-ijzer, maar wel kaas. Als je dus een tosti wil moet je zelf een ijzer meenemen. Je hoeft overigens zelf geen brood, beleg, zuivel, koffie, thee of eieren mee te nemen. Daar hoop ik donderdagochtend zelf over te beschikken. - kortom je had het verkeerd begrepen... Maar dat kan gebeuren...

Goed zo, ik ben er om halfacht, moet ik nog met iets helpen, schreeuw dan even over je balkon mijn richting uit, dan kom ik onmiddellijk

Steef schreef: Nee ik heb geen tosti-ijzer, maar wel kaas. Als je dus een tosti wil moet je zelf een ijzer meenemen. Je hoeft overigens zelf geen brood, beleg, zuivel, koffie, thee of eieren mee te nemen. Daar hoop ik donderdagochtend zelf over te beschikken. - kortom je had het verkeerd begrepen... Maar dat kan gebeuren...

begreep ik van hans... maar die bijbel meenemen, dat moet kunnen lukken. misschien ook een tostiijzer, maar dat moet ik ff met mn huisgenoten overleggen.

Joachim Sickbock

Nog een aanmelding voor Vinkhuizen: Matthijs

L1Rn4urAyA7aTEe

OK, dan! Donderdag 08:00, Huize de Driehoek, bidstond. Duurt tot 08:50, dan is iedereen op tijd voor college.

Misschien kunnen we de eerste keer het beste gezellig ontbijten en danken en lezen enzo aan 't eind en ondertussen bespreken hoe we het allemaal willen hebben?

Ik stuur iedereen die zich voor Vinkhuizen heeft aangemeld een mailtje. We kunnen later nog kijken of er nog naar straat/flat opgesplitst moet worden ofzo...

Ik heb een Yahoo-group aangemaakt hiervoor, we gebruiken 't ook voor Beta-kring en dat werkt altijd heel goed... Duz...

Die Inge!
Ze maakt er direct goed werk van. Ik kreeg een mailtje van de 'bidstondmoderator' met een uitnodiging om mee te doen.
Ik ben erbij...
Ik heb wel om 9.00 uur een college financieel beleid :oops: (tweedejaarsvak) (dus moet om 9.15 aanwezig zijn), maar dat kan natuurlijk prima.

Komt trouwens heel vinkhuizen donderdag a.s.? M.a.w. is het slim om een verdeling te maken? Of doen we dat juist deze ochtend?

Ik zie of hoor het wel... 8)

hela hola,

Ik heb nog geen mail gehad en woon toch echt in vinkhuizen!

L1Rn4urAyA7aTEe

komt eraan! Niet zo ongeduldig! Je kunt jezelf ook aanmelden via en dan op de optie 'register' klikken... of mij een mailtje sturen, dan voeg ik je toe aan de lijst...

DAT was nog eens zinnig. prima ontbijtje met tosties en gekookte eieren, bijbel, gebed en koffie. Antuma, supr, dit moet roelof pieter nog maar zien te verbeteren.
hoe was het in vinkhuizen?

Knapzak schreef: DAT was nog eens zinnig. prima ontbijtje met tosties en gekookte eieren, bijbel, gebed en koffie. Antuma, supr, dit moet roelof pieter nog maar zien te verbeteren. hoe was het in vinkhuizen?

Absoluut Knapzak, het is dat dit niet voor iedere dag haalbaar is, maar ik heb nu voor 11 uur al enorm veel zinnige dingen gedaan, en dat op een vrije dag. Die bidstond moet echt goed doen. Heb je dus een excuus nodig om studiepunten te halen, ga dan actief meedoen met de bidstond. Voor de mensen die vanmorgen niet geweest zijn: van harte welkom de volgende keer!! De koffie krijg je, dat hoef je in het voren al niet meer te zetten. :wink:

Heb helaas de eerste keer gemist. Maar ik wil toch graag meedoen! Ik meld me ook nog wel even aan bij Inge.

Knapzak schreef: Antuma, supr, dit moet roelof pieter nog maar zien te verbeteren.
:oops: Ik word er stil van... Maar ik vond het overigens heel geslaagd! De enige 'overlast' die mijn huisgenoot had was bij binnenkomst van een of andere haas: "zeg Antuma, je woont hier toch niet alleen?" ;) Ik kijk al uit naar de volgende week!

roelof pieter heeft ook wel een huisgenoot. :lol:

Lijkt me erg tof om mee te doen ik las het net voor de eerste keer, maar misschien kan iemand mij uitleggen wat nou wanneer de bedoeling is, want als je het de eerste keer leest is het wel erg rommelig, dus als iemand zijn licht wil doen schijnen??
ik doe mee trouwens (Ferdinand)

L1Rn4urAyA7aTEe

Nou, eigenlijk heel simpel: 1x per week (op donderdagochtend) komen we bij elkaar om te ontbijten, te bijbellezen en te bidden en dan gaat iedereen naar college, UB, whatever.
Er zijn nu twee groepen, eentje in Vinkhuizen en eentje in de Indische Buurt, voor zover ik weet.
Op de hebben zich inmiddels 12 mensen aangemeld, dus die groep wordt nog gesplitst als er structureel meer dan 6 mensen op komen dagen.

Vanmorgen was 't erg gezellig met koffie, thee, broodjes, bijbels, bidden en 7 mensen. (En ook erg vroeg trouwens :lol: )

Ingûh schreef: Nou, eigenlijk heel simpel: 1x per week (op donderdagochtend) komen we bij elkaar om te ontbijten, te bijbellezen en te bidden en dan gaat iedereen naar college, UB, whatever. Er zijn nu twee groepen, eentje in Vinkhuizen en eentje in de Indische Buurt, voor zover ik weet. Op de hebben zich inmiddels 12 mensen aangemeld, dus die groep wordt nog gesplitst als er structureel meer dan 6 mensen op komen dagen. Vanmorgen was 't erg gezellig met koffie, thee, broodjes, bijbels, bidden en 7 mensen. (En ook erg vroeg trouwens :lol: )

Inge, een kleine correctie: voor het oostelijke gedeelte van de stad (niet alleen Indische buurt)