deboer schreef: Bel maar op, Stephan, anders dreig ik nog te laat te komen ook, dat moet niet gebeuren!! Kan ik eindelijk mijn hart ophalen aan de tijd van vroeger toen de wekservice mij belde als ik aan het werk moest... Moet ik nog ergens mee helpen? Huisgenoten wakker maken? Je gaat toch weg, dus we kunnen alles maken...

Mijn huisgenoten hebben om 9.00 uur een tentamen... Dus die kunnen inderdaad wel op tijd gewekt worden... Hoe laat wil jij gewekt worden op je mobiel de Boer? -> als ik het tenminste niet vergeet en nog op tijd lees...
Overigens was de karnemelk uitverkocht, dus Boerma moet op een andere manier aan zijn trekken komen! Gelukkig zijn er wel eieren... Ben de spek nog vergeten bedenk ik, maar misschien kom ik straks nog langs een winkel!

Om 7.15 uur gewekt worden lijkt me ideaal. Dan zorg ik ervoor dat ik er in tien minuten ben. Ik neem niet op want mijn eerste woorden als ik uit bed kom zijn niet te verstaan. Twee keer over laten gaan is voldoende. Ik hoop dat je dit nog leest.

Voor de karnemelk kan ik helaas ook niet zorgen.

L1Rn4urAyA7aTEe

Jongens bedankt, ik kan er weer tegenaan!

PS: EJ wat eten we volgende week? Tosti's ipv pannekoeken?

De bidstond die uit alle windstreken deelnemers trekt zal volgende week gehouden worden aan de Slachthuisstraat 271. Sorry Stephan, het is een eindje fietsen, maar je krijgt er veel geestelijk en lichamelijk voedsel voor terug. Ben blij dat je ons trouw blijft. Ik heb in ieder geval veel aan je inbreng, evenals aan de inbreng van anderen overigens.

Bedankt allemaal!!

L1Rn4urAyA7aTEe

Wacht maar totdat Stephan al die lekkere ontbijtgeuren ruikt, dan komt hij Vinkhuizen niet meer uit! :chefkoch:

:oops: :roll: :oops:

Ik heb jullie wel gemist vanochtend, na de bijbelkring-afsluit-avond van gister besloot ik toch maar lekker in mijn bed te blijven liggen, maar als ik het goed begrijp blijft Stephan gewoon bij ons, dus zijn afscheid heb ik niet gemist. Volgende keer ben ik er vast wel weer bij..

Was een goede bijeenkomst vanochtend. Bedankt iedereen!
Trouwens Inge: ik eet iedere week pannenkoeken, tosti's en eieren. Kortom, wat etensgeuren betreft is er weinig wat mij zozeer aantrekt dat ik er voor in Vinkhuizen blijft de komende donderdagen...
Of het moet een bordje lasagne zijn, altijd lekker als ontbijt ;)
Nog even een oproep:

Gezocht: GSV'er vrouw/man die affiniteit heeft met de bidstond en de zangkunsten aan het eind van de samenkomst wil opfleuren met muziek! Post voor een uitgebreider profiel op dit forum... :D

Steef schreef: Gezocht: GSV'er vrouw/man die affiniteit heeft met de bidstond en de zangkunsten aan het eind van de samenkomst wil opfleuren met muziek! Post voor een uitgebreider profiel op dit forum...

als je wijs kan houden is het al heel wat. wie reageert?

Knapzak schreef:
Steef schreef: Gezocht: GSV'er vrouw/man die affiniteit heeft met de bidstond en de zangkunsten aan het eind van de samenkomst wil opfleuren met muziek! Post voor een uitgebreider profiel op dit forum...

als je wijs kan houden is het al heel wat. wie reageert?

Heb ik toch zo mijn best gedaan er wat fleurigs van te maken. Er moeten wat minder zakkers meezingen, dat is het grootste probleem. Ik denk dat we iemand nodig hebben die ons zangles kan geven...
Wie meldt zich hiervoor aan?

L1Rn4urAyA7aTEe
Steef schreef: Gezocht: GSV'er vrouw/man die affiniteit heeft met de bidstond en de zangkunsten aan het eind van de samenkomst wil opfleuren met muziek! Post voor een uitgebreider profiel op dit forum... :D

Kijk, die hebben wij dan weer wel he. En nee, jullie mogen Hinke NIET lenen! :silly:

Aangezien ik Hinke vanaf 9.00 tot beschikking heb, zou het wel via mij kunnen. Jullie bidstond moet dan iets later gepland, maar dat moet niet echt uitmaken. Stephan kan haar wel heen en weer brengen!

he gerwald doe maar bij mij want anders moet het de week daarop bij mij en dan heb ik geloof ik 's ochtends een tentamen dus moet ik op tijd weg

We moeten gewoon deze week allemaal oefenen en dat gaat het vast al een stuk beter. En Steef, zorg even dat die tweede stem er goed in zit!

o ja, dan is tie verhuist en nu moet op eens zijn tweede stem geoefend worden?
kom je bij ons dan even de boel isoleren?

boerma, je moet niet zo zeuren, als het weer eens een keer niet bij jou kan omdat anders de broodjes weer te bruin gebakken worden kan het wel bij hans, die heeft de afgelopen keer verzaakt en brengt pieter dan mee. 8)

EJ schreef: o ja, dan is tie verhuist en nu moet op eens zijn tweede stem geoefend worden? kom je bij ons dan even de boel isoleren?

Volgens mij is het voor zangoefeningen van belang dat je de ruimte hebt tijdens die oefeningen... Daarom denk ik dat ik dan maar achter de flat ga oefenen! Als ik dit een dag of zeven volhoud, dan moet die tweede stem geen probleem meer zijn :D

L1Rn4urAyA7aTEe

Je kunt 't ook in de badkamer doen he! :taz:

Nu even rustig steef.....
Je heb ook zo'n fietsenschuurtje waarin alles mooi mee kan resoneren ofzo. En het geluid komt dan vast maar 10 hoog :lol:

Edit: Wat zeg ik, ik ben vanaf vanavond geenzins meer in Groningen. Goedzo Steef, ik zal voor je duimen ofzoiets :idea:

Knapzak schreef: boerma, je moet niet zo zeuren, als het weer eens een keer niet bij jou kan omdat anders de broodjes weer te bruin gebakken worden kan het wel bij hans, die heeft de afgelopen keer verzaakt en brengt pieter dan mee. 8)

Oke, duidelijkheid, bij wie is het nu niet en bij wie wel? :roll:

Sabine schreef:
Knapzak schreef: boerma, je moet niet zo zeuren, als het weer eens een keer niet bij jou kan omdat anders de broodjes weer te bruin gebakken worden kan het wel bij hans, die heeft de afgelopen keer verzaakt en brengt pieter dan mee. 8)

Oke, duidelijkheid, bij wie is het nu niet en bij wie wel? :roll:


Daar bepaalde mensen van ver moeten komen stel ik voor om bij Boerma een soort van pit-stop in te richten, waar de banden kunnen worden vervangen en er extra energie in het lichaam gepomt kan worden. Na deze pitstop van hooguit een uur gaan we gewoon vrolijk door naar de Boer... Waar Boerma immers aan de rand van de onvolprezen Oosterparkwijk woont, woont de Boer er midden in. Keuze lijkt me dus duidelijk...
Maar even serieus. Ik stel voor deze keer bij de Boer, en de volgend week dat zien we dan wel weer... De volgorde is toch al door elkaar gegooid dus dat maakt weinig uit... Daar komt bij dat Gerwald waarschijnlijk al een complete liturgie heeft, dus wat jammer om de bekroning van zijn grandioze voorbereiding naar voren te moeten schuiven ;)