Ingûh schreef: Ik hoop dat er nog meer mensen komen... :roll:
als je morgenvroeg om 08:00 koffie klaar hebt kom ik langs! :drink:
L1Rn4urAyA7aTEe

Het is weer woensdag, en morgen is het weer DONDERDAG!

Dus... waar moet ik wezen?

Hans schreef: [..] Hela, goed bezig De Boer, ben donderdags vrij dus kom denk ik wel even langs morgenvroeg...kan ik daarna mooi op tijd aan de studie.

9 oktober, morgen al dus draait oost gewoon door en dit keer bij Erpeebee, Kapteynlaan 1. Dus alle oosterlingen en okke zijn uitgenodigd hier te komen!!

Vriend Niels

En ik (Steef) dan? ;)

Steef, jij blijft een oosterling, jij blijft voor altijd verbonden met oost, is het niet de oosterparkwijk dan is het wel het ooserpark zelf...

Hans schreef: [..] Hela, goed bezig De Boer, ben donderdags vrij dus kom denk ik wel even langs morgenvroeg...kan ik daarna mooi op tijd aan de studie.

zag ik daar toch net even iemand al strompelend zijn kamer uitwandelen, of hebben jullie late bidstond ;)

Pieter schreef: [..]zag ik daar toch net even iemand al strompelend zijn kamer uitwandelen, of hebben jullie late bidstond ;)

:oops:

Robbert schreef: Steef, jij blijft een oosterling, jij blijft voor altijd verbonden met oost, is het niet de oosterparkwijk dan is het wel het ooserpark zelf...

mooi gezegd

Hans schreef: :oops:

dat dacht ik ook ja!! we hebben je gemist

deboer schreef: [..]dat dacht ik ook ja!! we hebben je gemist

Tja, ik houdt de bidstond maar voor gezien, heb ook al Alpha-cursus op donderdag dus de reli-kik op donderdag zit voor mij wel goed.. en ondanks dat ik vrij ben op donderdag vindt ik het gek genoeg lekker om dan eens wat langer in mijn warme bedje te kunnen blijven liggen, zeker in deze barre tijden..

Robbert schreef: Steef, jij blijft een oosterling, jij blijft voor altijd verbonden met oost, is het niet de oosterparkwijk dan is het wel het ooserpark zelf...

Bedankt voor de mooie uitleg Robbert. Daar kan ik het in ieder geval tot 2005 mee doen!
[quote="Hans]De reli-kik op donderdag zit voor mij wel goed (...) ik vind het gek genoeg lekker om dan eens wat langer in mijn warme bedje te blijven liggen.[/quote]
Jammer Hans! Maar als ik eerlijk mag zijn zal het probleem vooral in het tweede gedeelte van het citaat zitten. Het warme bed. Natuurlijk is het lekker om hierin te blijven liggen. Ben ik helemaal met je eens. Maar ik vind het zelf belangrijk om een dag in de week wel vroeg uit mijn bed te komen. En wat "reli-kik" betreft: kun je daar ooit genoeg van hebben? ;)

Voor wat betreft de bidstond van gisteren. Ik vond het erg tof. Het was mooi en goed om eens stil te staan bij een passage uit Job. Hoewel ik opvoeding nog steeds een waardevolle vertaling vind. Maar misschien heeft dit ook meer met mijn wezen te maken...
Om nog een culinaire opmerking te maken: Boerma de broodjes uit de oven met kaas en spek waren fantastisch. Alleen daardoor weet je al waarom je het doet... :!:

idd

ik vernam trouwens dat die robbert volgende keer weer mee doet! sterker nog, hij zei dat het wel bij hem kan... gerwald komt niet, maar dat had hij al gezegd. dus bij robbert, misschien wel weer eens met eieren en spek. :)

Heerlijk... Wat is er beter dan een gezonde fietstocht aan het begin van de dag! Goed bezig Kramer!

Antuma schreef: Heerlijk... Wat is er beter dan een gezonde fietstocht aan het begin van de dag!

wat dacht je van koffie en een stevige bidstond?

Knapzak schreef: [..] wat dacht je van koffie en een stevige bidstond?

proleet het is antuma

He haas blijf van mn account af

sorry, en nou geen ruzie met je zelf meer maken he?[/i]

Dus morgen bij mij, nou dan ga ik NU naar bed, tot morgen... (oh ja, ik had geen geld meer om eieren en spek te kopen, als ik voor iemand een eitje moet bakken, dan moettie het maar meenemen... tot morgen

Aan degene die vorige week wel bij de bidstond aanwezig waren: waar is het de komende keer? Ik heb afgelopen week genoten van een heerlijke vakantie aan zee, maar wil deze week zeker wel naar bidstond toe!!
zeg maar bij wie het is in oost.

Gerwald, ik moet zeggen dat ik geen idee heb. De vorige keer hebben wij daar (wederom) geen afspraken over gemaakt. Daar ik het echter wel belangrijk vind om de bidstond wekelijks te organiseren kan mijn huis ook gebruikt worden...
Ik heb inmiddels twee banken op mijn kamer staan, dus wat dat betreft ga ik er op vooruit. Daar wij de afgelopen keren nooit met meer dan vijf personen zijn geweest is iedereen verzekerd van een goede plek...
Heeft iemand een beter idee, dan hoor ik het graag. Nadeel van Vinkhuizen is wel dat wij uiterlijk om 8.50 klaar moeten zijn. Dat betekent dus ook op tijd beginnen :!:

Ok, Stephan, ik zal om iets na half acht bij je zijn!! We moeten idd vroeg afsluiten, maar dat zij zo. Hopelijk zijn meer mensen bereid een stukje te fietsen in de kou :wink:

ik heb niet zo veel zin, wel weer om 9 uur college en vanavond voetbal en morgen wordt het wéér laat. Ik kom niet dus...