oh was ik weer onduidelijk?

deboer schreef: Ik denk niet dat ik er komende donderdag bij ben. Het spijt me enorm. Het ligt zeker niet aan het feit dat Beijum tever weg ligt. Ik ga namelijk een stukje op het wad lopen. Ik wens jullie wel heeeeeeeeel veel genot bij het nuttigen van de koffie. En ik wacht nu al tot we onze nieuwe aanwinsten kunnen bezoeken aan de Wassenberghstraat...

I'll be there toooooooooo!!!!!!!!!!!!!!!!!

ah! nog meer vrouwen! kunne we voortaan altijd liedjes zingen!

Robbert schreef: oh was ik weer onduidelijk?

Ach ik heb wel door wat je bedoelde: een bezinning naar aanleiding van de preek! ;) Tof trouwens dat jij ook komt Sabine! Kom je morgen ook al? Hoe meer zielen, hoe meer vreugd en hoe meer pannenkoeken!

Ja effe voor de duidelijkheid, morgen op hemelvaartsdag gaan we uit de kerk koffiedrinken bij mij in Beijum dus, en die week daar op gaan we naar de wassenbergh, (dat je niet denkt van lekker dicht bij, Sabine.)

P.S. de moet wel effe iemand stroop meenemen want dat heb ik niet, meer.

Robbert schreef: en die week daar op gaan we naar de wassenbergh, (dat je niet denkt van lekker dicht bij, Sabine.)

Jonge of belegen kaas? pannekoeken? eieren? spek? En vooral: hoe laat?

De streeftijd is 7.30 uur, reken er echter maar op dat een ieder van ons rond 7.45 a 7.50 uur arriveert. Dat zijn in ieder geval de ervaringen van de afgelopen weken :wink:
Voor wat betreft het menu: verras ons net zoals Kramer dat wekelijks doet! Succes, en tot morgen!

half acht, pannekoeken en belegen of licht belegen kaas.
en tussen half en kwart voor acht....

Ik wil mij bij deze, correctie; Ik moet me bij deze afmelden voor aanstaande donderdag, omdat ik om negen uur een tentamen heb. Zo doende zal ik in de voorbereiding van dit tentamen geen tijd kunnen vrijmaken voor het ontbijten...

Ik doe ook aan tentamens. Skip 'm dus ook.

Nou lekker belachelijk, kom ik en dan gaat iedereen ineens afmelden, ik zou er haast iets van gaan denken...

L1Rn4urAyA7aTEe

Je mag ook wel naar Bidstond Vinkhuizen hoor, van harte welkom... 't Is bij Matthijs Fleurke (Aqua 593, 8:00) Als je vanaf 7:45 wilt mee-ontbijten, moet je even met hem contact opnemen...

Ingûh schreef: Je mag ook wel naar Bidstond Vinkhuizen hoor, van harte welkom... 't Is bij Matthijs Fleurke (Aqua 593, 8:00) Als je vanaf 7:45 wilt mee-ontbijten, moet je even met hem contact opnemen...

Kijk, dat is nou nog eens erg aardig aangeboden, maar dat bewaar ik dan voor een andere keer als dat mag want morgen heb ik toegezegd om in de Wassenberghstraat te komen, met of zonder Robbert en Koos en .....

K%S schreef: Ik doe ook aan tentamens. Skip 'm dus ook.

hmm, jammer hoor.
Ik ben er gewoon bij, tentamens of niet....
Betekent dat ontbijten zonder eieren? (aangezien Robbert er niet bij is) een goede ei vervanger lijkt me dan wel op zijn plaats..

ik kom natuurlijk ook gewoon.
de kans bestaat dat ik de eieren voor mn rekening ga nemen.. mits de dames cajunpoeder in huis hebben?

Hans schreef:
K%S schreef: Ik doe ook aan tentamens. Skip 'm dus ook.

hmm, jammer hoor.
Ik ben er gewoon bij, tentamens of niet....

idem

Hans schreef: Betekent dat ontbijten zonder eieren? (aangezien Robbert er niet bij is) een goede ei vervanger lijkt me dan wel op zijn plaats..

Vergeet je bijbel niet mee te nemen, en degene bij wie het is zoekt een gedeelte in de bijbel om over door te praten (voor als jullie het niet wisten)

Vergeet de koffie niet gezet te hebben om half acht.

Ik heb wel wat poeder dat over de eieren heen kan!! Wie haalt de eieren??

ik ga proberen eieren mee te nemen. als iemand anders het ook doet, of me ff belt dat ik ze mee moet nemen, komt het zeker goed.
gerwald, jij helpt met bakken?

Knapzak schreef: ik ga proberen eieren mee te nemen. als iemand anders het ook doet, of me ff belt dat ik ze mee moet nemen, komt het zeker goed. gerwald, jij helpt met bakken?

Is goed joh!! Dat zullen nog eens lekkere eieren worden zeg!!

misschien nog wel beter dan die van robbert...
heb jij trouwens spek in huis? ik krijg niet de indruk dat de dameswassenbergh veel in huis hebben. :wink:

Ik wil wel zorgen voor de eerste ei-keuring... Overigens heb ik geen spek meer in huis dus daar kan ik niet mee helpen... Overigens is het voor de dames ook handig om te weten dat er voor Boerma karnemelk aanwezig moet zijn... ;)
Ik heb er zin in! Tot morgenochtend (mits ik mij niet verslaap...)