Steef schreef:
Sabine schreef:
Knapzak schreef: boerma, je moet niet zo zeuren, als het weer eens een keer niet bij jou kan omdat anders de broodjes weer te bruin gebakken worden kan het wel bij hans, die heeft de afgelopen keer verzaakt en brengt pieter dan mee. 8)

Oke, duidelijkheid, bij wie is het nu niet en bij wie wel? :roll:


Daar bepaalde mensen van ver moeten komen stel ik voor om bij Boerma een soort van pit-stop in te richten, waar de banden kunnen worden vervangen en er extra energie in het lichaam gepomt kan worden. Na deze pitstop van hooguit een uur gaan we gewoon vrolijk door naar de Boer... Waar Boerma immers aan de rand van de onvolprezen Oosterparkwijk woont, woont de Boer er midden in. Keuze lijkt me dus duidelijk...
Maar even serieus. Ik stel voor deze keer bij de Boer, en de volgend week dat zien we dan wel weer... De volgorde is toch al door elkaar
gegooid dus dat maakt weinig uit... Daar komt bij dat Gerwald waarschijnlijk al een complete liturgie heeft, dus wat jammer om de bekroning van zijn grandioze voorbereiding naar voren te moeten schuiven ;)

Goed, om dit lange verhaal kort te maken: [Bij Gerwald is dus donderdag de bidstond, prima!

L1Rn4urAyA7aTEe

Ik blijf erbij: en toch is Vinkhuizen dichterbij...

Steef schreef:
Sabine schreef:
Knapzak schreef: boerma, je moet niet zo zeuren, als het weer eens een keer niet bij jou kan omdat anders de broodjes weer te bruin gebakken worden kan het wel bij hans, die heeft de afgelopen keer verzaakt en brengt pieter dan mee. 8)

Oke, duidelijkheid, bij wie is het nu niet en bij wie wel? :roll:


Daar bepaalde mensen van ver moeten komen stel ik voor om bij Boerma een soort van pit-stop in te richten, waar de banden kunnen worden vervangen en er extra energie in het lichaam gepomt kan worden. Na deze pitstop van hooguit een uur gaan we gewoon vrolijk door naar de Boer... Waar Boerma immers aan de rand van de onvolprezen Oosterparkwijk woont, woont de Boer er midden in. Keuze lijkt me dus duidelijk...
Maar even serieus. Ik stel voor deze keer bij de Boer, en de volgend week dat zien we dan wel weer... De volgorde is toch al door elkaar gegooid dus dat maakt weinig uit... Daar komt bij dat Gerwald waarschijnlijk al een complete liturgie heeft, dus wat jammer om de bekroning van zijn grandioze voorbereiding naar voren te moeten schuiven ;)

Niet te geloven, ben ik even een weekendje weg en tegelijk is iedereen in Groningen de weg kwijt. Moeten we naar Boerma, moeten we naar Deboer, moet dat deze week of toch volgende week. Hmm, ik zal nog maar eens benadrukken dat komende donderdag de bidstond bij mij is, omdat over vijf week de broodjes die ik nu al gekocht en in de oven gedaan heb (dan verbranden ze tenminste niet weer terwijl het rookalarm afgaat) kan weggooien!!

Maar Stephan, nee, ik heb nog niets voorbereid maar ik heb tot donderdagochtend de tijd om een gaatje te vinden.

Dus Oosterlingen en Stephan: bij mij donderdag!!!

stephan is gewoon oosterling hoor. toch duidelijk het levende voorbeeld van een wijze uit het oosten daar in vinkhuizen.

Precies en dan nog: eens een oosterling, altijd een oosterling!

Sabine schreef: Precies en dan nog: eens een oosterling, altijd een oosterling!

Ik zie mijzelf meer als een mondiale wereldburger... Herkomst is niet belangrijk... Net als christenen vanover de hele wereld samenstromen voor een World Assembly stroomt heel Groningen naar de Oost-bidstond... Trouwens ik vind dat het gewoon bidstond kan worden en dat Vinkhuizen er maar 'Vinkhuizen' achter moet zetten. ;) Gerwald succes met voorbereidingen, en als je nog behoefte hebt aan een appel voor de nodige inspiratie dan geef je maar een gil... Alleen zal het nu iets langer duren voordat ik reageer... :P

Knapzak schreef: stephan is gewoon oosterling hoor. toch duidelijk het levende voorbeeld van een wijze uit het oosten daar in vinkhuizen.

Mooi gezegd, Allert.

En over datgene wat Stephan zei, wil ik ook nog wel iets zeggen. Vinkhuizen moet inderdaad haar identiteit maar achter de naam bidstond zetten. Er kan immers maar één bidstond zijn. Natuurlijk voelen we ons met haar verbonden, laat dat duidelijk zijn. Het is zelfs mooi dat er twee zijn, misschien volgend jaar drie of vier? Werf zoveel mogelijk leden bij eerstejaars. Het zou mooi zijn als we deze groepen kunnen uitbreiden. Vanuit het hele land heb ik al opmerkingen gehoord over dit idee van bidstond. In Wageningen vroegen ze er ook al naar en vond de praeses het een decadent, maar toch ook wel fantastisch idee om de dag zo vroeg al met God te beginnen...

Ga zo door, alle bidstondteams!! :D

Wie biedt aan om morgen een tosti-ijzer mee te nemen? Ik heb hier nog steeds niets van dergelijke apparatuur staan en ik wil de liefhebbers niet teleurstellen.

ik denk dat ik daar wel zorg voor kan dragen, zal hem eerst even afstoffen, en dan gaat die morgenvroeg de tas in.

Hans schreef: ik denk dat ik daar wel zorg voor kan dragen, zal hem eerst even afstoffen, en dan gaat die morgenvroeg de tas in.

Prima, mooi dat je ook weer komt

Hans schreef: ik denk dat ik daar wel zorg voor kan dragen, zal hem eerst even afstoffen, en dan gaat die morgenvroeg de tas in.

Houden jullie niet zo van tosti's daar, dat je 'm eerst moet afstoffen?

Sabine schreef:
Hans schreef: ik denk dat ik daar wel zorg voor kan dragen, zal hem eerst even afstoffen, en dan gaat die morgenvroeg de tas in.

Houden jullie niet zo van tosti's daar, dat je 'm eerst moet afstoffen?

Ach, als er morgen maar een tosti-apparaat is. En zorg er allemaal voor dat de stemmen goed gesmeerd zijn en we dus lekker kunnen zingen. De buren mogen wel wakker worden van het gezang.

En voordat ik het vergeet: de deur is gewoon open, je unt dus gewoon binnenstappen. Huisgenoten zijn nog een beetje teveel student. :evil:

deboer schreef:
Sabine schreef:
Hans schreef: ik denk dat ik daar wel zorg voor kan dragen, zal hem eerst even afstoffen, en dan gaat die morgenvroeg de tas in.

Houden jullie niet zo van tosti's daar, dat je 'm eerst moet afstoffen?

Ach, als er morgen maar een tosti-apparaat is. En zorg er allemaal voor dat de stemmen goed gesmeerd zijn en we dus lekker kunnen zingen. De buren mogen wel wakker worden van het gezang

Laten we dat dan maar als evangelisatie zijn of niet? En ik vind stoffige tosti's doorgaans niet zo smakelijk dus ik denk dat het wel belangrijk is dat het afstoffen gewoon doorgaat

Sabine schreef:
Hans schreef: ik denk dat ik daar wel zorg voor kan dragen, zal hem eerst even afstoffen, en dan gaat die morgenvroeg de tas in.

Houden jullie niet zo van tosti's daar, dat je 'm eerst moet afstoffen?

ik bak ze altijd in de koekenpan (of is het nog wel koekepan?) vindt ik lekkerder, en de rest hier in huis eet bijna nooit tosti's..

Hans schreef:
Sabine schreef:
Hans schreef: ik denk dat ik daar wel zorg voor kan dragen, zal hem eerst even afstoffen, en dan gaat die morgenvroeg de tas in.

Houden jullie niet zo van tosti's daar, dat je 'm eerst moet afstoffen?

ik bak ze altijd in de koekenpan (of is het nog wel koekepan?) vindt ik lekkerder, en de rest hier in huis eet bijna nooit tosti's..


Eigenlijk heb ik ook wel zin in een ei morgenochtend. Na een lange en vermoeiende fietstocht zit dat er toch wel in? Ik zie jullie morgenochten. Gerwald nog veel succes met de voorbereidingen! ;)

gerwald heeft een korte nacht, ik hoorde m zeggen dat het enige wat ie ging voorbereiden was dat ie het brandalarm uit ging schakelen. :lol:

Dat is prettig, Stephan. Vlak na winkelsluitingstijd een bericht posten dat er eieren aanwezig moeten zijn. Hebben we morgen volle bak? Geweldig, ik hoop het!! Vergeet je bijbel niet.

Tjonge jonge, gezellig hoor! Hoi, hoi, ik ben weer helemaal opgevrolijkt door die blije E&R liedjes en ik verheug me er nu al op om volgende keer weer 'de arend' te zingen.

Avee schreef: Tjonge jonge, gezellig hoor! Hoi, hoi, ik ben weer helemaal opgevrolijkt door die blije E&R liedjes en ik verheug me er nu al op om volgende keer weer 'de arend' te zingen.

Vooral als het onverwachts gebeurd.... ;) Ik ben in ieder geval blij dat ik de dappere poging heb ondernomen om vroeg(er) uit mijn bed te gaan om nog naar de Oosterparkwijk te kunnen fietsen. Het was goed. Bedankt iedereen!

Bedankt ook van mijn kant. Ik kan nu met een gerust hart op vakantie gaan. Ik zal aan jullie denken terwijl ik weg ben. We blijven verbonden met elkaar met heel veel lijntjes.

En ik wens jullie allen ook nog goeie weken en bidstonden toe en hopelijk vallen de roosters na de vakantie weer zo dat we op dezelfde dag door kunnen gaan.