wat is incidenteel? of: wanneer is incidenteel?
de enige keer dat we wat van jou merkten tijdens bidstond was die eerste keer toen ik je belde waar je bleef! :wink:

L1Rn4urAyA7aTEe
Roberto op forum van Bidstond Vinkhuizen schreef: Mensen, de volgende bidstond, van donderdag a.s., is D.V. bij mij (Aqua497). Ik heb nog geen tekst voor de week uitgezocht, maar dat komt nog. Als u nog speciale wensen heeft voor het ontbijt, i.v.m. met uw dieet, omdat u vegetarisch bent, of omdat u gewoon hele goede ideeën heeft voor het ontbijt, dan moet u ze zeker laten horen; dan zal ik kijken wat er mogelijk is. U bent allen hartelijk welkom, om 7.45 als u nog wilt ontbijten, en om 8.00 uur als u uw ontbijt al op heeft. Ik zie u donderdag! gr. Roberto.
Matthijs op forum Bidstond Vinkhuizen schreef: Ja, gebakken ei met spek en krwasantjes met roomboter bereid, gevuld met jam. Tevens: fruit en kiwipartjes. Meer: licht verteerbare melk en haring. Ik vervolg: droge worst. Ik dank u bij voorbaat

Ik denk dat ik maar eerder wegga bij mijn vaders verjaardag :chefkoch:

Fleur,

is dit misschien wat?

of dit?

Ennehhh zou je misschien mee willen helpen in de voorbereiding?
Kun je om 5.15??

Alvast bedankt!

L1Rn4urAyA7aTEe

Fleur??? :roll:

Sinds wanneer komt die op bidstond? En op dat tijdstip :bekopen:

Ik bedoelde die GSV-er...

L1Rn4urAyA7aTEe

Owh... die! Zeg dat dan!! :D

Hee Roberto, ik ga vanavond vroeg weg uit Oost-Groningen, dus ik ga het denk ik morgenochtend wel redden. Als je nog hulp wilt morgenochtend moet je maar eventjes een gil geven ;).

Knapzak, zou je morgen je tosti-ijzer mee kunnen nemen naar hier? Anders moet er zo gekunsteld gebakken worden in een koekenpan.

Om 7.30 uur is de deur van het slot. Een ieder die wil komen is van harte welkom, de deur is open, een duwtje er tegenaan en je bent binnen. Een bel hoef je niet te gebruiken.

Ingûh schreef: Als je nog hulp wilt morgenochtend moet je maar eventjes een gil geven.
Ik zocht nog iemand voor de boodschappen... :lol:

Carloz, ik ben d.v. morgenochtend van de partij om eens te kijken wat een bidstond eigenlijk inhoudt. Sowieso vind ik het prachtig om de dag te beginnen met Degene van Wie je het meest in je leven houdt. Prachtig idee!! Zie jullie allemaal morgenochtend!

deboer schreef: Knapzak, zou je morgen je tosti-ijzer mee kunnen nemen naar hier? Anders moet er zo gekunsteld gebakken worden in een koekenpan. Om 7.30 uur is de deur van het slot. Een ieder die wil komen is van harte welkom, de deur is open, een duwtje er tegenaan en je bent binnen. Een bel hoef je niet te gebruiken.

Vermoedelijk ben ik ook van de partij (als ik m'n wekker hoor...). Wel een beetje lafjes dat de Paarshaas een tosti-ijzer nodig heeft, maar ben desalniettemin zeer benieuwd! Tot morgen!

Koos,

fantastisch, je bent van harte welkom. Als je wil, wil Robbert wel even bij je langs om je uit bed te trommelen. Of niet Robbert, je bent er toch al erg vroeg uit, en je komt tenslotte bijna bij Koos langs.

O ja Koos, je hoeft van tevoren geen koffie te zetten, dat heb ik hier wel!!

Vanochtend voor het eerst in Enschede bidstond gehad. Het was zeer gaaf en ook zeer motiverend voor de rest van de dag. Het in alle rust met elkaar zingen, bijbellezen en bidden is erg relaxt en je merkt dat je veel meer doet op een dag en vooral meer tot eer van God.
Verder waren er nu drie groepen, maar dit worden er volgende week al vier, dus het leeft hier in Enschede zeker ook!

ps.: op basis van vanochtend de volgende spreuk over het zingen: Ochtend(bid)stond geeft zeker geen goud in de zangmond... :wink:

ps.: op basis van vanochtend de volgende spreuk over het zingen: Ochtend(bid)stond geeft zeker geen goud in de zangmond...

klopt. laatst bij mij voor het eerst gezongen, maar mijn toch al niet hoge inzet viel naar duistere diepten... komt misschien ook door het gebrek aan vrouwen. Vrouwen van oost, waar zijn jullie?
koos, tof dat je komt..
gerwald, ik ga mn best doen, maar dat van die bel weet ik nog niet :lol:

deboer schreef: Als je wil, wil Robbert wel even bij je langs om je uit bed te trommelen. Of niet Robbert, je bent er toch al erg vroeg uit, en je komt tenslotte bijna bij Koos langs.

Oh ja hoor dat neem ik wel weer op me, maar kweenie of ik weer precies half acht aanwezig ban, want ik moet rustig aan fietsen met al die eieren.

Oh ja en het is al weer over 6 uurtjes....
Succes morgen Antuma en Knappert ( oh ja eigenlijk vandaag)

Hela wat tof zo'n bidstond in de vroegte! Goed bezig, stimuleert lichaam en geest. Zouden veel meer mensen moeten doen... En De Boer bedankt!
Nu op naar die van vanavond (kleintje overkill :) )

Robbert schreef:
deboer schreef: Als je wil, wil Robbert wel even bij je langs om je uit bed te trommelen. Of niet Robbert, je bent er toch al erg vroeg uit, en je komt tenslotte bijna bij Koos langs.

Oh ja hoor dat neem ik wel weer op me, maar kweenie of ik weer precies half acht aanwezig ban, want ik moet rustig aan fietsen met al die eieren.

Oh ja en het is al weer over 6 uurtjes....
Succes morgen Antuma en Knappert ( oh ja eigenlijk vandaag)

Ik weet niet of ik dit nog voor de bidstond lees, Robbert.

Iedereen bedankt voor je komst, het was erg nuttig vanochtend!! Succes met het in praktijk brengen van je eigen punten.
En Koos, goed dat je er was; hou het vol om te komen.

jammer dat rolf er niet was. en waar blijven al die vrouwen uit de schildersbuurt enzo? het is echt leuk! (wel jammer dat mn band nu lek was en ik van gerwald terug kon lopen)

Schildersbuurt, dat is toch ook het westen van de stad? Die zouden naar vinkhuizen moeten komen.

schildersbuurt is niet vinkhuizen, daarom mogen ze bij ons.

Knapzak schreef: jammer dat rolf er niet was. en waar blijven al die vrouwen uit de schildersbuurt enzo? het is echt leuk! (wel jammer dat mn band nu lek was en ik van gerwald terug kon lopen)

Ach toch, volgens mij had je genoeg peper in je lijf om snel naar huis/UB te gaan. Robbert, bedankt he voor die scherp gekruide eieren. Oeps, niet al te hard zeggen, straks komt iedereen nog naar de bidstond :wink:

Rolf, de volgende keer word je ook verwacht evenals iedereen uit de Schildersbuurt. Doen we het de volgende keer bij Annerieke en Joke?