toch nog even voor eventueel nieuwe geinteresseerden, aanstaande donderdag kun je rustig langskomen, het is bij ondergetekende, om 7.30 in de morgen om te bidden, lezen en eten.
meld het wel ff van te voren, dan weet ik hoeveel ik moet inslaan.
(dat geldt vast en zeker ook voor roelof in vinkhuizen)

Ik kijk altijd bij mijn junkmail, maar volgens mij heb ik ze echt niet gehad. Maargoed, het boeit ook niet zo. De volgende keer ben ik zeker van plan te komen. ik ben genezen van mijn ziektes en fit genoeg om ook eens langs te komen.

L1Rn4urAyA7aTEe

Nou, ik kreeg anders net een mailtje dat je een Yahoo-groups account hebt aangemaakt en dat je dus ook die mailtjes zou moeten krijgen... Je kunt ze nu in ieder geval ook op de site lezen.

Tot volgende week donderdag. Het is in de Saffier, dus als je er niet bent maken we je wel even wakker! :lol:

nog ff voor de bidstond van morgen:
wie komt er niet, en heeft iemand nog bijzondere wensen?

Knapzak schreef: nog ff voor de bidstond van morgen: wie komt er niet, en heeft iemand nog bijzondere wensen?

Ik kom dus wel, enne mijn wens is dat je dat tosti-ijzer morgen niet toevallig gaat uitlenen.

O ja, is er ook een mogelijkheid om een stuk of zes matrassen in een kringetje te leggen zodat iedereen nog een beetje kan toegeven aan de slaap?

Verder ben ik niet veeleisend...

Hallo allemaal!

Ik geloof dat de bidstond nu al een poosje loopt bij jullie. Ik ben eigenlijk erg nieuwsgierig naar hoe het loopt, hebben jullie vaak een vast clubje mensen, werkt het om 's ochtends vroeg geconcentreerd met God bezig te zijn, merken jullie ook persoonlijke groei in je relatie met God? Hoe geven jullie invulling aan de bidstond? Zelf zit ik er namelijk hard over te denken om zoiets in Enschede op te richten, maar omdat ik er nooit een heb meegemaakt, lijkt het me tof om van jullie wat reactie te krijgen, zodat ik mij een beeld kan vormen van hoe je het zou kunnen invullen.
Reacties kunnen via dit forum, maar je kan me ook mailen (zie bij mijn profiel voor mailadres).

Met amicale groet,

Inge

L1Rn4urAyA7aTEe

Morgen zit de groep van Vinkhuizen dus bij Roelof (als je wilt komen, laat het dan even weten, dan kan rekening met het ontbijt gehouden worden).

Enneh... Rossatron komt ook hoor ik :D (ik ben bereid om voor een wekservice te zorgen! :twisted: )

kleintje schreef: Hallo allemaal! Ik geloof dat de bidstond nu al een poosje loopt bij jullie. Ik ben eigenlijk erg nieuwsgierig naar hoe het loopt, hebben jullie vaak een vast clubje mensen, werkt het om 's ochtends vroeg geconcentreerd met God bezig te zijn, merken jullie ook persoonlijke groei in je relatie met God? Hoe geven jullie invulling aan de bidstond? Zelf zit ik er namelijk hard over te denken om zoiets in Enschede op te richten, maar omdat ik er nooit een heb meegemaakt, lijkt het me tof om van jullie wat reactie te krijgen, zodat ik mij een beeld kan vormen van hoe je het zou kunnen invullen. Reacties kunnen via dit forum, maar je kan me ook mailen (zie bij mijn profiel voor mailadres). Met amicale groet, Inge

Het loopt nu een aantal weken in Groningen en totnogtoe zijn er twee groepen. In de ene groep (Oosterparkwijk) komen we om halfacht bij elkaar, gaan we een ontbijtje nuttigen en beginnen we rond acht uur met gebed en het lezen van een bijbelgedeelte, door degene gekozen bij wie we eten. Daarna bespreken we dit onaangekondigde gedeelte en om kwart voor negen sluiten we de bespreking af en doen we een kringgebed. In dit kringgebed kan alles aan de orde komen en het is heel goed om daarin aandacht voor elkaar te hebben. Het is de bedoeling dat een ieder daarna onmiddellijkj aan de slag gaat. Ik merk bij mijzelf dat ik erg veel doe als ik zo vroeg uit bed ben. Daar is het sowieso al goed voor, maar ook is het zo dat, omdat je s'morgens de bijbelstudie doet, de hele dag eraan denkt. Dat is de meerwaarde van 's ochtends bijbelstudie. En dat dat in een groep gebeurt is een stimulans en tegelijk opbouwend.

Ik raad het je dus zeker aan op te starten in Enschede, het komt iedereen ten goede

goed nieuws voor oost:
Robbert komt ook en zal ons van gebakken eieren met spek voorzien. .
zijn specialiteit, al zegt hij het zelf.

wel leuk om te zien dat de bidstondfever nu ook de VGST heeft bereikt:

http://vgst.nl/forum/message_view.php4? ... =259&old=N :D
Knapzak schreef: goed nieuws voor oost: Robbert komt ook en zal ons van gebakken eieren met spek voorzien. . zijn specialiteit, al zegt hij het zelf.

Geweldig! Zeer goed om te horen... Mijn maag maakt nu al knorrende geluiden moet ik zeggen. Trouwens wel mijn complimenten voor die voorgestelde inzet op de ochtend na afloop van een Frontijn borrel... ;)

L1Rn4urAyA7aTEe

Bidstond Vinkhuizen: de volgende keer is het bij ROBERTO, als je nog niet eerder bent geweest en je wilt mee-eten, neem dan even contact met hem op.

Knapzak schreef: Robbert komt ook en zal ons van gebakken eieren met spek voorzien. zijn specialiteit.

Nou dat was toch smullen geblazen, en over dat zegt hij zelf, jullie zeiden allemaal dat het goed was ( om maar in bijbelse termen te spreken). Nee zonder grappen, dat was een goed begin van de dag.

Ik kan natuurlijk gelijk wel effe melden dat het volgende week bij Gerwald in de slachthuisstraat 271 is, dan is dat alvast bekend.

Pieter schreef: wel leuk om te zien dat de bidstondfever nu ook de VGST heeft bereikt: http://vgst.nl/forum/message_view.php4? ... =259&old=N :D

En dat loopt daar zeker niet slecht, ik zag zo 20/25 opgaves in 2 dagen!

The Master schreef:
Pieter schreef: wel leuk om te zien dat de bidstondfever nu ook de VGST heeft bereikt: http://vgst.nl/forum/message_view.php4? ... =259&old=N :D

En dat loopt daar zeker niet slecht, ik zag zo 20/25 opgaves in 2 dagen!

En van de manier van reageren van sommigen kreeg ik kippevel. Prachtig zoals God ook gelooft kan worden op een forum!!! Want gelijk hebben ze: HIJ IS GROOT!!!!

Robbert schreef:
Knapzak schreef: Robbert komt ook en zal ons van gebakken eieren met spek voorzien. zijn specialiteit.

Nou dat was toch smullen geblazen, en over dat zegt hij zelf, jullie zeiden allemaal dat het goed was ( om maar in bijbelse termen te spreken). Nee zonder grappen, dat was een goed begin van de dag.

Ik kan natuurlijk gelijk wel effe melden dat het volgende week bij Gerwald in de slachthuisstraat 271 is, dan is dat alvast bekend.

Ik kan zeker beamen dat de gebakken eieren met spek, en wel heel veel kruiden, zeer geslaagd waren!!

Iedereen is idd van harte welkom volgende week op bovenstaand adres. Nieuwe mensen zijn vooral welkom, maar ik wil wel van ze vragen even een bercihtje naar mij te sturen zodat ik weet hoeveel inkopen ik moet doen...

Verder wil ik het ook geweldig noemen dat de VGST ook bidstond organiseert en dat er al veel aanmeldingen zijn. Ik zou willen zeggen: geniet ervan om met elkaar en met God de dag op deze manier te beginnen!!

deboer schreef:
Robbert schreef:
Knapzak schreef: Robbert komt ook en zal ons van gebakken eieren met spek voorzien. zijn specialiteit.

Nou dat was toch smullen geblazen, en over dat zegt hij zelf, jullie zeiden allemaal dat het goed was ( om maar in bijbelse termen te spreken). Nee zonder grappen, dat was een goed begin van de dag.

Ik kan natuurlijk gelijk wel effe melden dat het volgende week bij Gerwald in de slachthuisstraat 271 is, dan is dat alvast bekend.

Ik kan zeker beamen dat de gebakken eieren met spek, en wel heel veel kruiden, zeer geslaagd waren!!

Iedereen is idd van harte welkom volgende week op bovenstaand adres. Nieuwe mensen zijn vooral welkom, maar ik wil wel van ze vragen even een bercihtje naar mij te sturen zodat ik weet hoeveel inkopen ik moet doen...

Verder wil ik het ook geweldig noemen dat de VGST ook bidstond organiseert en dat er al veel aanmeldingen zijn. Ik zou willen zeggen: geniet ervan om met elkaar en met God de dag op deze manier te beginnen!!

pffff, mijn neus loopt nog steeds van al die chilipoeder...

Robbert schreef:
Knapzak schreef: Robbert komt ook en zal ons van gebakken eieren met spek voorzien. zijn specialiteit.

Nou dat was toch smullen geblazen

Dat was inderdaad goed te eten, alleen een beetje veel kruiden, de combinatie borrel en 's ochtends flink gekruid ei met spek bracht mijn maag een beetje van streek :?

wordt er naast het eten ook nog gebeden?

Kan me niet voorstellen dat dat een serieuze vraag was Bastiaan... beetje jammer die opmerking. En doe een keer mee zou ik zeggen!

Ik haak trouwens definitief af voor deze bidstond; ik heb reteveel aan een eet-bidgroep rond het avondeten op donderdag... Zou een beetje veel van het goede worden. Maar incidenteel wil ik wel meedoen.