Wanneer het om haar gaat, kan het niet anders dan serieus zijn. Zeker wanneer het om het haar van Allert gaat natuurlijk. Enne... Gerwald, jou post was zeker alleen maar bedoeld om de aandacht van jou kapsel af te houden of niet?

bloedserieus, inderdaad. óók vanmorgen ;)
tot zo...

Knapzak schreef: bloedserieus, inderdaad. óók vanmorgen ;) tot zo...

Was weer tof! En bloedserieus natuurlijk!

Trouwens, ff off-topic. Allert, beloof je me een leuk topic, is het gesloten! Ik snap er nu echt helemaal nix meer van...

pardon? ik heb helemaal niks gesloten. heb je je foto al wel gezien?
leuke tostistond weer idd. :wink:

Knapzak schreef: pardon? ik heb helemaal niks gesloten. heb je je foto al wel gezien? leuke tostistond weer idd. :wink:

Nee, waar moet ik die vinden dan?

ik zeg toch lees alle nieuwe onderwerpen maar?

maargoed:

Knapzak schreef: ik zeg toch lees alle nieuwe onderwerpen maar? maargoed:

Ik had het idd net gezien! Beetje jammer dat jullie daar niet eerst toestemming voor hebben gevraagd, misschien wil ik dat wel helemaal niet zijn zeg...

dat is net als superforumwijze, je moet dat als een eer zien. is hardstikke leuk.

Knapzak schreef: dat is net als superforumwijze, je moet dat als een eer zien. is hardstikke leuk.

Nou goed dan, is er ook zo'n wisseltrofee voor ingesteld? Enne, wordt er elk jaar een ander gekozen?

Knapzak en Sabine blijf bij de leest :!: ;)

O,ja sorry, al doe ik zo wel wat binnen m'n taakomschrijving past!

ah, nee je blijft datgene wat wij zagen doen.

maar om steef tegemoet te komen: wie komen er volgende week ?

dus Koos, Robbert, Roelop-P., gerwald (had vakantie toch?).
het is iig bij Anneriepe, dus Joke komt ook.

Knapzak schreef: dus Koos, Robbert, Roelop-P., gerwald (had vakantie toch?). het is iig bij Anneriepe, dus Joke komt ook.

RP, jij en Gerwald zijn op vakantie en Joke verslaapt zich altijd! Je denkt toch niet dat ik voor twee mensen m'n bed uit kom om tosti's te bakken!
Het is trouwnens nog steeds Annerieke, zolang ik nog niet in de goot ben beland zie ik nog niet de noodzaak om m'n naam in Anneriepe te veranderen....hoewel het misschien het overwegen waard is...

L1Rn4urAyA7aTEe

Is het misschien een idee om Oost en West samen te voegen voor de zomermaanden, als bij allebei een kleine opkomst verwacht wordt?

Avee schreef:
Knapzak schreef: dus Koos, Robbert, Roelop-P., gerwald (had vakantie toch?). het is iig bij Anneriepe, dus Joke komt ook.

RP, jij en Gerwald zijn op vakantie en Joke verslaapt zich altijd! Je denkt toch niet dat ik voor twee mensen m'n bed uit kom om tosti's te bakken!
Het is trouwnens nog steeds Annerieke, zolang ik nog niet in de goot ben beland zie ik nog niet de noodzaak om m'n naam in Anneriepe te veranderen....hoewel het misschien het overwegen waard is...

Helaas moet ik me ook afmelden idd. Ik moet namelijk in Hardenberg werken dus dat gaat 'm helaas niet worden, waarschijnlijk de hele vakantie niet.. Enne Annerieke, ik vind Annerieke ook veel mooier dan Anneriepe, waar slaat dat nou op? Mannen....

sorry mn p zat vast... :roll:

Ik vind het inderdaad wel een goed idee om voor komende donderdag de bidstond samen te doen met de groep uit Vinkhuizen. Moeten we alleen nog even een gezamelijke locatie prikken, maar ik denk dat de Wassenberghstraat het meest centraal ligt voor zo'n gezamelijke activiteit...

Dat is nog een leuk huis ook... Als het inderdaad maar niet in dat Vinkhuizen is, dan vind ik alles best. BTW Ik zal der ook weer eens bij zijn aanstaande donderdag. Tot donderdag.

Knapzak schreef: sorry mn p zat vast... :roll:

Ja, dat gelooft toch niemand! :wink: