Gerwald, bedankt voor de gastvrijheid. Ik heb er weer veel aan gehad vanmorgen. Het gedeelte uit Mattheus 6 is bekend, maar het kan geen kwaad om daar voortdurend aan herinnerd te worden. Het is immers zo makkelijk om bijzaken het uitgangspunt voor het gebed te laten zijn!
Daar komt bij dat ik heb genoten van het ovenheerlijke broodje, wat precies de goede kleur had. Daarnaast een paar bakken koffie en mijn dag is weer helemaal goed.
Voor iedereen die interesse heeft, volgende week stel ik mijn huis open voor een bidstond. Iedereen die in de vroege ochtend al een fietstocht naar Vinkhuizen aandurft is hierbij van harte uitgenodigt...

Steef schreef: Gerwald, bedankt voor de gastvrijheid. Ik heb er weer veel aan gehad vanmorgen. Het gedeelte uit Mattheus 6 is bekend, maar het kan geen kwaad om daar voortdurend aan herinnerd te worden. Het is immers zo makkelijk om bijzaken het uitgangspunt voor het gebed te laten zijn! Daar komt bij dat ik heb genoten van het ovenheerlijke broodje, wat precies de goede kleur had. Daarnaast een paar bakken koffie en mijn dag is weer helemaal goed. Voor iedereen die interesse heeft, volgende week stel ik mijn huis open voor een bidstond. Iedereen die in de vroege ochtend al een fietstocht naar Vinkhuizen aandurft is hierbij van harte uitgenodigt...

Stephan, ik ben erbij.

Oosterlingen, misschien kunnen we plaats en tijd afspreken om samen richting vinkhuizen te gaan. Alleen zo'n eind fietsen op de vroege ochtend is teveel gevraagd voor mij. Ik hoop op een even zinvolle bidstond als afgelopen week.

ik vermoed dat ik ook maar weer ga ;) .............
als we nou om 7.35 bij het politiebureau aan het eind van de korreweg afspreken, daar bij de jumbo. of kom je daar niet langs?

Knapzak schreef: ik vermoed dat ik ook maar weer ga ;) ............. als we nou om 7.35 bij het politiebureau aan het eind van de korreweg afspreken, daar bij de jumbo. of kom je daar niet langs?

Is een goed idee. Zal ik jou ophalen erpeebee, om een paar minuten voor die tijd? En hoe zit het met Hans? doet hij ook weer mee? En onze Robbert? Ben je uitgevakantieviert?

7.35 uur bij politiebureau, moeten we wel hard fietsen naar Vinkhuizen, doe maar 7.30 uur, anders moeten we de volgende keer taart meenemen :wink:

deboer schreef: En onze Robbert? Ben je uitgevakantieviert? 7.35 uur bij politiebureau, moeten we wel hard fietsen naar Vinkhuizen, doe maar 7.30 uur, anders moeten we de volgende keer taart meenemen :wink:

Op zich ben ik wel uitgevakantievierd, maar ik heb nu weer een drukke school, maar ik zal kijken of ik er donderdag bij kan zijn. Lijkt me een goede zaak. Je ziet me wel verschijnen ron half acht bij het politiebureau.

Kan Stephan niet beter effe een kamertje regelen in de buurt van oost, om zo toch ook zijn bidstond een beetje onder de reglementen te houden. :?: :wink:

hja ook ik trek dat slecht dat die antuma verhuist is is gewoon absurd kan die niet weer terug komen is wat handiger.

deboer schreef:
Hinneke schreef: mensen, deze keer, bidstond west inclusief gitaar!! Dus het heeft voor petra ook geen zin om op bed te blijven liggen :wink:

Bel Petra even op, ik denk niet dat ze dit nog leest voordat ze op bed gaat.

Oost zingt zonder gitaar, a capella, en dat gaat niet slechter!!!(al zeg ik het zelf)

hoe weet jij dat nou? Na een heel jaar met mij op bk met gitaar gezongen te hebben, komt er achteraf nog een steek onder water, daar baal ik nou van Gerwald, trek ik echt niet, die onzin.. Straks wil Roelof Pieter ook nog dat ik 'm met bijbelkring ook thuislaat. weer een deuk in me ego :heulsuse:

Hinneke schreef: hoe weet jij dat nou? Na een heel jaar met mij op bk met gitaar gezongen te hebben, komt er achteraf nog een steek onder water, daar baal ik nou van Gerwald, trek ik echt niet, die onzin.. Straks wil Roelof Pieter ook nog dat ik 'm met bijbelkring ook thuislaat. weer een deuk in me ego :heulsuse:

wat erpeebee zegt dat gaat mij niet aan, maar je moet je niet onmiddellijk zo aangevallen voelen. Onze bidstond zingt gewoon liever a capella en dat heeft niets met jouw gitaar te maken, dat maak je er zelf van :wink:

deboer schreef: wat erpeebee zegt dat gaat mij niet aan,

das aardig en erg betrokken met mede paarsgenoten, :confused: bovendien zegt erpeebee nietzoveel op dit moment (hij is nog aan het bijkomen v.d. kik)

shit. helemaal vergeten op tijd te promoten dat morgenochtend de bidstond van west bij mij thuis is. aqua 731 dus. geeft het door aan mensen van wie je denkt dat ze belangstelling hebben.
het is goed om een dag gezamelijke en met God te beginnen en elkaar te motiveren!

inge, dat rondzendsysteem via yahoo, werkt dat nog?

L1Rn4urAyA7aTEe

Dat werkt wel, mits er mensen zijn die het systeem in werking zetten, m.a.w. die geregistreerd staan en een mail sturen naar bidstondvinkhuizen@yahoogroups.com met hun mededeling.

Beste mensen, morgen is bidstond Vinkhuizen bij Pieter Slager, aqua 731.
Vanaf half acht welkom bij ontbijt (broodjes uit de oven e.d.). Acht uur bidstond. Kwart voor negen op je fietsje naar studieplek.
Komt allen!

Vergis ik mij nu of is de bidstond van Vinkhuizen altijd op Aqua 731? Van vorige week kan ik mij ook nog herinneren dat het hieronder plaatsvond. Ik zou dit willen betitelen als gebrek aan variatie doet minder eten... ;)
Even voor de mensen van Oost, vorige week is informeel het Boterdiep als locatie genoemd voor ons bid, lees en eetfestijn, kan dit nog officieel worden bevestigd, of kan er anders een locatie worden aangedragen?

Mmm, inderdaad zeg... Dat komt omdat er de vorige keer een overgrote meerderheid aan aqua 731 bewoners aanwezig was.
In deze sociaal onzekere tijden is dit een tegemoetkoming aan mensen die zoekende zijn naar houvast.
En dat jij bij Oost zit, heeft zeker ook te maken met variatie...
:wink:

Steef schreef: Even voor de mensen van Oost, vorige week is informeel het Boterdiep als locatie genoemd voor ons bid, lees en eetfestijn, kan dit nog officieel worden bevestigd, of kan er anders een locatie worden aangedragen?

het mag wel bij mij hoor, aangezien we nu toch gaan mengen, incluis gitaar, zal Gerwald blijde zijn!

Jo hinkepie, ik dacht dat je niet meer mee zou doen.. Maar goed, blij dat je van gedachten verandert bent.

Steef schreef: Vergis ik mij nu of is de bidstond van Vinkhuizen altijd op Aqua 731? Van vorige week kan ik mij ook nog herinneren dat het hieronder plaatsvond. Ik zou dit willen betitelen als gebrek aan variatie doet minder eten... ;) Even voor de mensen van Oost, vorige week is informeel het Boterdiep als locatie genoemd voor ons bid, lees en eetfestijn, kan dit nog officieel worden bevestigd, of kan er anders een locatie worden aangedragen?

eeh ik heb om 9 00 uur college, dus dat komt nog steeds slecht uit. annerieke komt niet, hoor ik net.
misschien als we om 7 uiur beginnen dat het bij mij kan, kunnen we gewoon rustig aan doen.

Hmm, weinig duidelijkheid zie ik. Misschien moeten we dan maar om 7.15 (compromis) bij Knapper zijn. En anders moeten degene die naar bidstond willen in Vinkhuizen gaan mengen en gaat Oost volgende week weer verder bij voldoende aanmeldingen...

We moeten de boel weer goed op de rails krijgen. Dat wil zeggen dat iedereen moet aangeven of het voor hem/haar wel of niet mogelijk is te komen op bidstond. Is dit mogelijk? Ik wil nog wel steeds meedoen, laat ik daar duidelijk over zijn!!

Ik (Stephan) ben er in ieder geval. Moet ik nou naar het Boterdiep komen of gaan we het toch hier in Groningen doen?

Hmmm.... Wat je zegt komt toch niet altijd uit. Laten we het er maar op houden dat ik mijzelf verslapen heb. Is er trouwens nog iets van een bidstond geweest voor de oosterlingen?