Hé, ik wil ook wel een keer meedoen. Bij Vinkhuizen dus.

heel goed! oosterlingen kunnen gewoon bij erpee komen donderdag (of, als ze hun handje graag vastgehouden zien worden, bij mij... ;) )

Ik doe donderdag ook mee :!:

ah kinders dit keer niet vergeten boodschappen te doen hopen dat ik ook niet vergeet om de wekker te zetten.

k wil wel n keertje komen kijken. waar/wanneer is t in vinkuizen??

Ja, waar en wanneer is het in Vinkhuizen. En vooral hoe laat.

L1Rn4urAyA7aTEe

Er is nog niks geregeld voor Vinkhuizen (geen locatie). We beginnen altijd om 8:00 met ontbijt en het duurt tot 8:50. Dus als iemand een locatie heeft, hebben we bidstond, en anders pas volgende week.

Volgende week zal de bidstond ook weer in Vinkhuizen plaatsvinden. Morgen mag natuurlijk ook maar dan ben ik er niet bij ;). De bidstond begint om 8 uur en als je nog wat wilt ontbijten dan kun je vanaf 7.45 uur langskomen.

erpeebee schreef: ah kinders dit keer niet vergeten boodschappen te doen hopen dat ik ook niet vergeet om de wekker te zetten.

ik wil je wel wekken als ik de deur uitga, en anders moet je zo'n uitzendbureau doorschakelwekker aanschaffen die je wekt met een mooie vrouwenstem...

L1Rn4urAyA7aTEe

Hee hebben ze die ook in de uitvoering met een mannenstem?? :lol: Dan heb ik wel interesse! 8)

Lieve bidstonders van OOST,

vorige week zijn we van start gegaan met een nieuw seizoen bij erpeebee, en dat zal deze week voortgezet worden. Nu ben ik vergeten bij wie het ook al weer zou zijn. Was het niet bij mij heel toevallig? Ik vergeet de laatste tijd toch zoveel!! Ik moet maar es weer een agenda aanschaffen... Tot morgen

JA :!: Ga alvast maar wat boodschappen doen Gerwald. Ik raad je alleen aan om wat minder brood en melk in te kopen dan RP heeft gedaan. ;)

L1Rn4urAyA7aTEe
edit: er was reeds voorzien! Toppie Mirjam!!

Beste bidstonders van WEST,

ook wij gaan weer beginnen!! Vanaf morgenvroeg is er ook in Vinkhuizen elke donderdagochtend weer de gelegenheid om de dag gezamelijk te beginnen met een korte overdenking van een bijbelgedeelte, een paar liederen en natuurlijk een gezamelijk gebed om zo de dag aan onze God te wijden. Dit alles vindt plaats onder het genot van een lekker bakkie koffie (dan wel thee) en de nodige boterhammetjes.
Het Festijn begint om half acht. Jullie zijn de eerste keer dit jaar welkom bij Mirjam Nederveen (aqua 563), die een heerlijk ontbijt klaar zal maken. Om uiterlijk acht uur zullen we beginnen met de bijbellezing. En neem vooral ook die zangbundeltjes mee.
Tot morgen!!

Kan er morgen helaas niet bij zijn. Heb een labdag en moet al om half negen bij de poort staan. Volgende week dan maar.

Ok,

oosterlingen: donderdagochtend om ± half 8 aan de Slachthuisstraat. En probeer wat optijd te zijn omdat het collegejaar reeds begonnen is en enkele lieden van ons om 9.15 uur in de collegebanken moeten zitten. Neem mee wat je meenemen kunt, maar neem vooral je bijbel mee. Die zul je het meest nodig hebben.

De deur staat op een kier, dus je kunt binnenlopen zonder aan te bellen...

mensen, deze keer, bidstond west inclusief gitaar!! Dus het heeft voor petra ook geen zin om op bed te blijven liggen :wink:

Hinneke schreef: mensen, deze keer, bidstond west inclusief gitaar!! Dus het heeft voor petra ook geen zin om op bed te blijven liggen :wink:

Bel Petra even op, ik denk niet dat ze dit nog leest voordat ze op bed gaat.

Oost zingt zonder gitaar, a capella, en dat gaat niet slechter!!!(al zeg ik het zelf)

zonder gitaar zingen bij jou, begrijp ik het goed? ik heb wel om 9.00 uur college, dus ik moet op tijd weg.

Knapzak schreef: zonder gitaar zingen bij jou, begrijp ik het goed? ik heb wel om 9.00 uur college, dus ik moet op tijd weg.

Er zijn er meer, dus dat komt goed uit. Kan ik zelf mijn bed weer in om wat slaap in te halen...