Gaan we in de vakantie niet gewoon door dan???

Robbert schreef: Gaan we in de vakantie niet gewoon door dan???

Dat hoop ik toch wel en dat lijkt mij ook. Ik ben de enige die er de komende week niet bij is, omdat ik op vakantie ben. Ik hoop spannende verhalen te horen als ik terugkom.

Bij wie is het ook al weer?

ik dacht bij boerma.
of bij hans.
hee boerma, trouwens, als we nou na deze keer direct na bidstond naar praag gaan, zijn we in ieder geval dubbel verzekerd ;)
10 juli kan in elk geval doorgaan.

Knapzak schreef: bij hans.

Boerma had immers een tentamen. We kunnen komende donderdag dus naar de Star Numanstraat afdalen. Ik weet trouwens nog niet 100% zeker of ik er ben. Ik ga woensdag namelijk naar Schiphol om deelnemers aan de World Assembly te begeleiden. Mocht dit erg laat worden, dan is 7.45 uur misschien net iets te vroeg. Maar jullie zullen het wel zien!

Steef schreef:
Knapzak schreef: bij hans.

Boerma had immers een tentamen. We kunnen komende donderdag dus naar de Star Numanstraat afdalen. Ik weet trouwens nog niet 100% zeker of ik er ben. Ik ga woensdag namelijk naar Schiphol om deelnemers aan de World Assembly te begeleiden. Mocht dit erg laat worden, dan is 7.45 uur misschien net iets te vroeg. Maar jullie zullen het wel zien!

Gaan er geen nachtvluchten via Eelde zodat je toch op tijd kunt zijn?
Goed bezig, Stephan!! Dit lijkt me ook gelijk een gebedspunt.

als het bij hans is doet pieter ook mee toch? (ik hoorde alleen van hans dat ie dan wel zijn haar moet doen ;) )

Als die wakker is doet 'ie misschien wel mee...

( het is du sinderdaad bij mij, Star Numanstraat 75b)

Hans schreef: Als die wakker is doet 'ie misschien wel mee... ( het is du sinderdaad bij mij, Star Numanstraat 75b)

Oke prima dan weet ik dat ook weer, enne... ik wil wel graag dat pieter dan eerst z'n haar doet. Misschien dat we even een poll kunnen maken ofzo? :wink:

nou ja zeg, wat is er mis met mijn haar, en vooral 's ochtends!! :o

Pieter schreef: nou ja zeg, wat is er mis met mijn haar, en vooral 's ochtends!! :o

Op zich niet zo heel veel, nadat je er een kam/borstel doorheen hebt gehaald, het is alleen maar ter bescherming van je imago hoor!

oei, ik wist niet dat ik er één had, please enlighten me again, wat was dat imago ook alweer precies? 8)

jij bent die man met dat haar. :lol:

das jurgen toch?

nee, die is nummer 2. en hij is meer de man met baard en haar.

Pieter schreef: das jurgen toch?

Nee jurgen is al Charlie (GTST) hadden we op kamp afgesproken en Charlie ben je natuurlijk voor 't leven dus daar kom je dus niet meer van af.

Pieter schreef: nou ja zeg, wat is er mis met mijn haar, en vooral 's ochtends!! :o

Ik leg de tondeuze wel vast klaar, ben je er niet op tijd uit dan gaat de tondeuze er gewoon over heen.. :twisted: :twisted:

en dan is je hele huis voor de filistijnen ;)

Ik ben nog niet weg of dit topic verwordt al tot een nietszeggend podium van gelul. Ik hoop dat de ochtenden toch iets vruchtbaarder worden. Jurgen komt ook vanaf donderdag?? Fantastisch, ik zie er nu al naar uit hem over vijf weken te mogen begroeten. Laat zijn haar zijn haar, misschien moet het kapsel van Allert nu maar aangepakt worden voor de verandering.

Ik wens jullie hele vruchtbare bidstonden toe, en denk ook aan de vakantiegangers cq vrijwilligers...

deboer schreef: Ik ben nog niet weg of dit topic verwordt al tot een nietszeggend podium van l*l. Ik hoop dat de ochtenden toch iets vruchtbaarder worden. Jurgen komt ook vanaf donderdag?? Fantastisch, ik zie er nu al naar uit hem over vijf weken te mogen begroeten. Laat zijn haar zijn haar, misschien moet het kapsel van Allert nu maar aangepakt worden voor de verandering. Ik wens jullie hele vruchtbare bidstonden toe, en denk ook aan de vakantiegangers cq vrijwilligers...

uiteraard bedankt voor het laatste en we zullen je missen enzo.
maar dat voorgaande? heb je iets gehad? ten eerste, wat is er mis met mijn haar? wat in vredesnaam doet jou vervolgens vermoeden dat jurgen zou komen? en waarom is dit nou weer gel ul?