L1Rn4urAyA7aTEe
Steef schreef: Ik vind het inderdaad wel een goed idee om voor komende donderdag de bidstond samen te doen met de groep uit Vinkhuizen. Moeten we alleen nog even een gezamelijke locatie prikken, maar ik denk dat de Wassenberghstraat het meest centraal ligt voor zo'n gezamelijke activiteit...

Dus waar is het nou dan?

Ingûh schreef:
Steef schreef: Ik vind het inderdaad wel een goed idee om voor komende donderdag de bidstond samen te doen met de groep uit Vinkhuizen. Moeten we alleen nog even een gezamelijke locatie prikken, maar ik denk dat de Wassenberghstraat het meest centraal ligt voor zo'n gezamelijke activiteit...

Dus waar is het nou dan?


Als Annerieke geen bezwaar heeft dus bij haar...
Steef schreef:

Als Annerieke geen bezwaar heeft dus bij haar...[/quote]

Vooruit dan maar, ik wil ook niet de beroertste zijn...

Goed morgenochtend rond 7.30 uur dus de bidstond aan de Wassenberghstraat 57b voor zowel de mensen van de bidstond uit Vinkhuizen als van de bidstond Oost...

ha, boerma en ik zitten rond die tijd al in duitsland... :P

Knapzak schreef: ha, boerma en ik zitten rond die tijd al in duitsland... :P

Zoals vanmorgen wel meer mensen op andere plaatsen zaten. Annerieke en ik waren de enige twee personen die aanwezig waren. We hebben in ieder geval psalm 139 besproken, dus het is niet zo dat we ondanks het lage opkomstpercentage niets hebben gedaan. Het bleef in ieder geval positief om op deze zonovergoten dag zo met God onze Vader te beginnen!
Voor volgende week moeten we kijken of het zinvol is om nog een bidstond te organiseren. Als er drie, vier of vijf mensen zijn gaat het wat mij betreft door. Post dus even als je (onder Jakobitische voorwaarden) komt, zodat er een ruwe indicatie is.

Knapzak schreef: ah, nee je blijft datgene wat wij zagen doen. maar om steef tegemoet te komen: wie komen er volgende week ? dus Koos, Robbert, Roelop-P., gerwald (had vakantie toch?).

Ja klopt, ben ff niet aanspreekbaar, maar dat wil niet zeggen dat jullie niet door kunnen gaan!!!

Sabine schreef: Wanneer het om haar gaat, kan het niet anders dan serieus zijn. Zeker wanneer het om het haar van Allert gaat natuurlijk. Enne... Gerwald, jou post was zeker alleen maar bedoeld om de aandacht van jou kapsel af te houden of niet?

pfff...

L1Rn4urAyA7aTEe

Gerwald, ben je net terug van vakantie, zit je alweer fanatiek te posten. Bang om ingehaald te worden ofzo? :lol:

Ik zal er zijn (onder bovenstaand voorbehoud natuurlijk)

Ingûh schreef: Gerwald, ben je net terug van vakantie, zit je alweer fanatiek te posten. Bang om ingehaald te worden ofzo? :lol:

Pfff... (je zult nog een hele tijd van mij af zijn hoor!)

kben er niet bij komede donderdag, ik hoop wel dat de opkomst wat hoger ligt als vorige week, hoewel een bidstond met z'n tweeen ook heel goed mogelijk is, alleen een beetje jammer als je daarvoor vroeg uit je bed komt om termosflessen met koffie te zetten en als de wiede weerga je kamer nog op te ruimen....

Ja, maar Avee, je toonde wel je goede inzet, nou is het wel een beetje jammer natuurlijk. Maar niet afhaken hoor! Na de vakantie gaan we gewoon door en komt het weer helemaal goed!

Pview, gelukkig maar, ik ben blij dat te horen van een alwetendforumlid!

Even wat informatie over de bidstond voor morgen. Deze zal morgenochtend vanaf 09.00 uur gehouden worden. Daar het vakantie is kunnen we ook wel iets later beginnen, en omdat mensen om 0900 moeten werken de afgelopen weken niet komen moet dat geen probleem zijn. Het zal een gezamelijke bidstond zijn voor zowel Oost als Vinkhuizen. Om het gezamelijke karakter tot uiting te brengen zal de locatie Aqua 755 zijn...
Post in ieder geval ff of je komt, dan kunnen we daar rekening mee houden voor de boodschappen e.d. Omdat er vorige week weinig mensen uit Vinkhuizen waren zal ik ook nog een mailtje sturen naar de lijst...

wat vinkhuizen!!
dan kun je toch niet maken maak er dan half elf van dan kan iedereen met openbaar vervoer komen.

'laten we elkaar geen mietje noemen': mietje!
we gaan gewoon fietsen.

De bidstond ligt al een paar weken stil. Mijn voorstel is om in de eerste collegeweek weer te beginnen met de bidstond. Dan zullen de meeste mensen wel weer zijn teruggekeert van hun vakantie.
Belangstellenden zijn natuurlijk ook altijd welkom, de details, d.w.z. locatie zal een paar dagen voor de bidstond bekend worden gemaakt.
Omdat de donderdag als 'bidstonddag' m.i. goed heeft gewerkt stel ik ook voor om deze dag gewoon te handhaven...
Mocht iemand trouwens eerder willen beginnen met de bidstond, bijvoorbeeld tijdens de 'derde week' (week tussen novitiaat en start collegejaar) dan is dat natuurlijk ook bespreekbaar...

Steef, dat lijkt me een goed idee. Hoe zit het eigenlijk met jouw ideeën qua wijk? Is het mogelijk dat je bij oost blijft horen, of ga je zo onmogelijk bij west? We kunnen je moeilijk missen op de vroege ochtend. je bent onze grote drijfveer.

Zullen we trouwens tijdens de tweede week van het novitiaat een bidstond houden met novieten erbij? Dat lijkt mij wel stimulerend voor novieten. Misschien komen we zo onder de aandacht van de eerstejaars. Het is maar een idee...

deboer schreef: Steef(...) Hoe zit het eigenlijk met jouw ideeën qua wijk? Zullen we trouwens tijdens de tweede week van het novitiaat een bidstond houden met novieten erbij?

Zoals het er nu voor staat ben ik van plan om naar mijn 'oude vertrouwde' bidstond te gaan... Dat wil zeggen als ik daar uit kom mijn mijn huisgenoot, want die blijft het een gekke gedachte vinden dat ik een half uur eerder uit mijn bed ga dan hem voor dezelfde activiteit... ;) Ach laten wij het er maar op houden dat ik verslingerd ben geraakt aan de tosti's. Maar voorlopig is 'Oost' dus verzekerd van mijn aanwezigheid, als dit tenminste niet op grote bezwaren van de 'locals' stuit :P
Voor wat betreft het idee van een bidstond tijdens de tweede week van het novitiaat, ik vind het een goed idee, de tijd moet dan echter wel (eenmalig) aangepast worden. En vast staat bovendien dat deelname op vrijwillige basis gebeurt, ik vind niet dat wij een noviet kunnen verplichten om verplicht met geestelijke zaken bezig te zijn, aan de andere kant wordt zhij wel lid van een christelijke studentenvereniging... Maar novieten die willen komen zijn wat mij betreft welkom... Ik ben er ook wel voor om zoiets te organiseren!
Trouwens Gerwald ik zie dat je weer terug bent van vakantie... Ik neem aan dat je er komende dinsdag dan ook bij bent :?: