Van Idols?

ook ik heb de foto's gezien van Simon. En ze zijn echt! ( en ja, hij krijgt een biertje op soos)
Voor de rest: ik ben blij dat ik de Visie heb. Wat er gaat gebeuren staat net niet bij 'Visie-vandaag' maar toch... een klein stukje tekst. En ik weet wat er gaat gebeuren: komende week wordt Charlie lelijk te grazen genomen door De Sik... :roll: ( 'ze komt er achter dat ze hem beter niet had kunnen uitnodigen' --tja...dan trek ik m'n conclusies)

OH, kunnen we met z'n allen dus weer lekker naar een verkrachting kijken.

Agnes schreef: OH, kunnen we met z'n allen dus weer lekker naar een verkrachting kijken.

ziek programma eigenlijk, toch?

Echt een sicce serie. Ik denk trouwens dat Nylez vanavond aan z'n trekken zal komen, want Charlie zit in een spannende foto-shoot!

Enne, wat gebeurde er gisteren? Heb ik het alweer niet gezien.......

K%S schreef: Echt een sicce serie. Ik denk trouwens dat Nylez vanavond aan z'n trekken zal komen, want Charlie zit in een spannende foto-shoot!

Arend Veldhuis zei al dat "die fotoshoot ook gelijk de reden waarom ze 'de Sik' volgende week beter niet kan uitnodigen." Vaak bij iemand het kwijl door zijn sik zien lopen, maar bij Nick...

Vriend Niels
Robbert schreef: [..] Arend Veldhuis zei al dat "die fotoshoot ook gelijk de reden waarom ze 'de Sik' volgende week beter niet kan uitnodigen." Vaak bij iemand het kwijl door zijn sik zien lopen, maar bij Nick...

Niet alleen Nick liep te kwijlen bij de fotoshoot van Charlie... :P

Vriend Niels

Foto's van de fotoshoot en ook het complete filmpje is trouwens verkrijgbaar bij am. Bastiaan Boersema...

Zijn er ook mensen die vriendinnen hebben die weleens liegen? Die mogen dat melden op dit topic.

Ja, meldt...

snachts is blijkbaar niet de beste tijd om over gtst te praten..

Voor jou is het beter dat je je überhaupt niet onderhoudt over GTST, blind als je meegaat in de leugens van bepaalde mensen.

net even aan het ontwennen terwijl ik GTST kijk. De Ree is de moordenaar. Ik heb em nooit gemogen...beetje geld opstrijken over iemands rug.

De Ree?? Ray dus??? Zou die nu ook uit de serie gaan???

Op aanraden van nyles ben ik even bij bastiaan langs geweest.
Maar zeker de moeite waard.
Mijn complimenten bastiaan.

O O O wat was het gisteravond toch weer spannend. Ik zit elke keer weer met spanning te wachten hoe Martine Ludo probeert te naaien maar Ludo laat niet met zich sollen en pakt haar op subtiele wijze terug. Maar hoelang houdt, de schijnbaar onbewogen, Ludo nog stand. Ik wil hem bij deze een hart onder de riem steken.

Wie haat Martine ook zo erg? Volgens mij is zij in het echt ook een bitch!

Trouwens wat speelde Veldhuis toch weer goed he. Als een echte rechercheur!!!!! Hij kent echt alle kneepjes van het vak!

Ik hoop dat Ludo weer triomfantelijk gaat winnen uiteindelijk. Ik ben die Martine heel erg zat, wat een kreng zeg. Daarbij heeft ze ook altijd lelijke pakjes aan met vette inkijk!

Wat doet martine eigenlijk naast het leven van ludo sanders een beetje lastig maken?

Beetje acteerwerk geloof ik.