Koos L

Amices en amica's,
Op de GSV zitten enorm veel GTST-fans. Er zijn zelfs bijbelkringen die een half uur eerder beginnen om het te kunnen kijken.
In navolging van het ATV-forum wil ik in dit topic een gelegenheid creeren om je blijdschap met deze onvolprezen soap te uiten. Wie is je favoriete acteur, wat vind je van de verhaallijnen, haal mooie herinneringen op of voorspel wat gaat gebeuren.
Let op: alleen voor fans! Als je wat te zeiken hebt zou je een ander topic moeten starten!

Aftrappertje: wie heeft Pascale Berings vermoord?

Mijn favoriet is Milan!!!!!
En wie Pascal vermoorde?? Tja, eerst dacht ik Benjamin, toen Dennis, toen weer Benjamin, daarna Laura en nu weet ik het niet meer.....
Hopelijk vanavond meer....

Mijn favoriet was absoluut Charlie, toen Aukje nog gewoon die rol speelde. Nu is het Sjors! Zij is christen, lijkt me leuk als ze binnenkort de Alpha cursus gaat volgen en dan Milan bekeert.

Ik denk dat niemand Pascal heeft vermoord en dat ze gewoon in de haast van de trap is gevallen.

Ik denk dat Morris het heeft gedaan. Hij heeft al bekend dat hij het geld uit de kas heeft gejat en het ging volgens rechercheur Veldhuis om een roofmoord. Dat heeft hij onderzocht.
Weet iemand trouwens de achternaam van Yasmin?

De achernaam is Fuentes!
Dat moet een echte fan toch weten? :wink:

Neej het is toch Laura... die had ut niet zo op haar en er was een of ander diamantje gevonden...

En anders is het Robin... het broertje van benjamin, en ja die is toch ontoerekeningsvatbaar. Hij weet het zelfs niet eens meer denk ik.

Harmsen, kan ook nog, begint zo dement als een deur te worden.....

ik dacht eerst ook aan robin maar dat lijkt me toch niet zo heel waarschijnlijk... :lol: ik denk eerder dat laura haar
heeft geslagen met die staaf maar niet doorhad dat het zo ernstig was (ze zit nu in de ontkenningsfase) en morris heeft alles gezien (en het geld dus gejat). zijn er trouwens ook zulke enorme fans dat ze meedoen met dat sms spel??
(en waar blijven morris,charlie,tracy,isabella enzo in de poll?)

Robbert schreef: Neej het is toch Laura... die had ut niet zo op haar en er was een of ander diamantje gevonden....

oeioeieoi, zou t echt zo zijn??

Nou ik denk dat er twee gebeurtenissen stom toevallig samenvielen. Die moord (als het een moord is) en die kas die leeggeroofd is. Ik vind die Sjors wel wat net als Jaap.
Maar als je aan het begin en het eind van het programma kijkt dan zie je die fotootjes en dan is het laatste fotootje van Isabella en die is daar ook wel mooi.
Heel soms, in sommige opzichten, is Yasmin ook wel te doen.
Ik heb ook een lijstje met meest gruwelijke vrouwen:

Laura, :evil: Martine, Barbara ´de Nek´, charlie, tracy.

van der Jagt schreef: Nou ik denk dat er twee gebeurtenissen stom toevallig samenvielen. Die moord (als het een moord is) en die kas die leeggeroofd is. Ik vind die Sjors wel wat net als Jaap. Maar als je aan het begin en het eind van het programma kijkt dan zie je die fotootjes en dan is het laatste fotootje van Isabella en die is daar ook wel mooi. Heel soms, in sommige opzichten, is Yasmin ook wel te doen. Ik heb ook een lijstje met meest gruwelijke vrouwen: Laura, :evil: Martine, Barbara ´de Nek´, charlie, tracy.

Ik weet niet of die beoordeling nou weer op uiterlijk moet worden gebaseerd...

de beoordeling voor de Boothuis-top5 verschrikkelijke GTST-vrouwen is zeker niet alleen op uiterlijk gebaseerd, allerlei elementen spelen hier een rol. hier volgt nog even de lijst, met nog altijd Laura fier op kop:

  1. Laura
  2. Martine
  3. Barbara 'de Nek'
  4. Anouk 'de Bas'
  5. Charlie 'zal Aukje nooit doen vergeten'

Mijn top-10 van leuke vrouwen in GTST: 1. Sjors; 2. Jessica. Mijn top-10 mannen: Ludo!

Wat is er gister trouwens gebeurd? Ik kon niet kijken...

Tsjonge dat ik jou dat nog es mag vertellen Koos.
Gisteren heeft de vriendin van Stefano (weet zo niet meer hoe ze heet) het uitgemaakt. Laura zit nog steeds vast en niemand geloofd nog in haar onschuld en ze wil Dennis nog steeds niet bij het Sil laten, maar Robbert heeft Dennis hem toch laten zien. O ja enn men Harmsen is toch echt dement.
En nu moeten anderen het maar aanvullen... Volgens mij was er verder niet zoveel schokkends gebeurt.

ha nu Stefano genoemd wordt, zet die Stefano eens in de poll, Koos!
(enne kon je vanochtend niet kijken dan?)

Martine schreef: Gisteren heeft de vriendin van Stefano (weet zo niet meer hoe ze heet) het uitgemaakt.

Yasmine

krakrak schreef: de beoordeling voor de Boothuis-top5 verschrikkelijke GTST-vrouwen is zeker niet alleen op uiterlijk gebaseerd, allerlei elementen spelen hier een rol. hier volgt nog even de lijst, met nog altijd Laura fier op kop: 1. Laura 2. Martine 3. Barbara 'de Nek' 4. Anouk 'de Bas' 5. Charlie 'zal Aukje nooit doen vergeten'

Ja maar de 5de plek is toch wel dubieus hoor. Want Tracy solliciteerd ook heel erg hard naar die plek. Het is alleen dat ze de laatste tijd niet zo veel meer in beeld is. Ze is toch naar ´de Amazone´?

Maar das niet zo mooi dat Yasmine weg is bij Stefano, want dat betekend dat Martine haar echt in haar macht heeft.
Wie o Wie stopt Martine ´de bitch´

wat is er trouwens met Jef gebeurd, is ie nou wel of niet naar hawai? k heb het ook al een tijdje niet meer gezien!! (btw, vinden jullie (diegenen die op het greydanus in zwolle hebben gezeten) em ook zo op mnr tel lijken?

Jef zit nog steeds in de Rozenboom....en Anouk is idd pleiten. Hij vond het te zielig voor 'Bar'

Liesje schreef: (btw, vinden jullie (diegenen die op het greydanus in zwolle hebben gezeten) em ook zo op mnr tel lijken?

hahahahaha, ja idd. Ik snap wat je bedoeld. Nou ik zal het hem wel een keer zeggen, want ik zie m zondags nog wel eens

Liesje schreef: (btw, vinden jullie (diegenen die op het greydanus in zwolle hebben gezeten) em ook zo op mnr tel lijken?
Ach ja! nu je het zegt. Jef heeft wel meer nek...