Sabine schreef: Ik hoop dat Ludo weer triomfantelijk gaat winnen uiteindelijk. Ik ben die Martine heel erg zat, wat een kreng zeg. Daarbij heeft ze ook altijd lelijke pakjes aan met vette inkijk!

Op zich niks mis met inkijk vind ik :wink: , maar die gerimpelde huid daaronder... :beafro:

Jaap Boersema schreef: [..] Op zich niks mis met inkijk vind ik :wink: , maar die gerimpelde huid daaronder... :beafro:

Gelukkig dat je er een knipoog bijzet anders zou er toch al snel sprake kunnen zijn van seksuele intimidatie..... of is dat een ander topic? :wink: Anyways, ik ben erg benieuwd wat vanavond ons zal brengen!

Jaap Boersema schreef: [..] Op zich niks mis met inkijk vind ik :wink: , maar die gerimpelde huid daaronder... :beafro:

Nou, jij bent ook niet meer de jongste :lol: :lol:

Sabine schreef: [..] Gelukkig dat je er een knipoog bijzet anders zou er toch al snel sprake kunnen zijn van seksuele intimidatie..... of is dat een ander topic? :wink: Anyways, ik ben erg benieuwd wat vanavond ons zal brengen!

en..wat heeft het gebracht?

Moris gaat weer thuiswonen! Valerie begint Silletje steeds leuker te vinden en wil 'm vast over een paar dagen niet aan Laura afstaan....
Harmsen had zich een hele ochtend opgesloten op de WC, tot Dennis de deur eruit heeft gebroken. Benjamin en Ray zitten allebei op het bureau.
Maar dan nu de cliffhanger: Sjors wilde niet meer verder met Milan, ze was naar een psychologe ofzoiets geweest en daarna had Milan heel lief allemaal kaarsjes neergezet en toen zei Sjors:"je kunt beter een andere vriendin zoeken". Spannend!

Sabine schreef: Sjors wilde niet meer verder met Milan, ze was naar een psychologe ofzoiets geweest en daarna had Milan heel lief allemaal kaarsjes neergezet en toen zei Sjors:"je kunt beter een andere vriendin zoeken". Spannend!

ah...wat zielig nou... :cry:

En vanavond:
De Rolstoel

De Rolstoel zit vast in het zand
De Sik duwt en duwt.
De Rolstoel lacht.
De Sik valt.
Hihi! dat is grappig.

Ja, idd! Dat was het voorstukje voor vanavond! De rolstoel moet echt uit gaan kijken. Als de Sik het op haar heeft gemunt dan kan ze zich nooit verweren....

Sabine schreef: Ja, idd! Dat was het voorstukje voor vanavond! De rolstoel moet echt uit gaan kijken. Als de Sik het op haar heeft gemunt dan kan ze zich nooit verweren....

Hoezo? als je heel de tijd aan die wielen loopt te trekken/duwen dan krijg je enorme armspieren. Ik zou geen ruzie met haar willen, echter, wel een beschuitje eten...

Goed, armspieren zal ze dan wel hebben, maar die benen he.......

Sabine schreef: Goed, armspieren zal ze dan wel hebben, maar die benen he.......

geen slecht woord over haar benen...

Nee hoor, wees niet bang! Ik stel alleen vast dat we daar niet veel van hoeven te verwachten, of is dat al slecht?

Ze heeft gewoon mooie niet werkende benen..

Prima. Makkie voor de Sik dus....

inderdaad, wat een sik he. Ik drenk trouwens dat die Valerie Sil niet meer af wil staan, ze gaat em waarschijnlijk ontvoeren ofzo, misschien vermoord ze laura wel, mag ook wel een keer :lol:

Het verwondert mij dat de Sik voor één iemand staat. Want ik denk namelijk aan Veldhuis, Nick en Benjamin. Ze hebben allemaal een sik.

heeft iemand het gisteravond gezien? Is de Sik al bezig geweest?

K%S schreef: Het verwondert mij dat de Sik voor één iemand staat. Want ik denk namelijk aan Veldhuis, Nick en Benjamin. Ze hebben allemaal een sik.

Er is er maar een met een "egjte zik"(zoals hij dat zelf zou zeggen) en dat is...

HEET!! HEET!! HEET!!

Ik weet uit zeer betrouwbare bronnen dat Robin, Pascale vermoord heeft omdat zij Benjamin ongelukkig maakte.....

:shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock:

Dat gerucht heb ik ook gehoord inderdaad :!: