Volgens mij is de herhaling rond 12 uur altijd. Maar ik kan me vergissen. Barbara verteld het hele verhaal aan de pers!!

Was weer een mooie aflevering. En volgende keer zelfs een aflevering met een christelijk tintje!

Sjors gaat morgen bidden en Bing wil niet meedoen.

Geen goeie relatie volgens de bijbel, zouden ze dat bij GTST weten?

Dan ga je toch lekker alleen bidden?

Doe mij nog een broodje frikandel...

Goeie quotes vandaag 8)

haha ja dat van dat broodje frikandel was echt het toppunt... ik denk dat daar nog wel een liedje cq remix van uitkomt.
Trouwens, bij RTL Boulevard hadden ze al verklapt dat Morris uit de serie gaat. Ludo zal de stekker er wel uit trekken ;)

aah nee! dat zou wel jammer zijn, ik hoopte altijd nog op een hereniging met Nina.

Het is nu wel bewezen: bidden helpt 8)

"daar mag je niet mee spotten!"

Wat lachen zeg. Zelfs Nina die is aan het bidden geslagen!

haha, inderdaad, mooie aflevering gister. Ben benieuwd hoe lang Morris nog erin blijft dan, en hoe hij aan zn einde gaat komen..

Tja, ik had ook een beetje toegeleefd naar die bovengenoemde hereniging. Ik denk inderdaad dat Ludo er een einde aan gaat maken. Want hij denkt echt dat Nina Morris heeft neergeschoten. Ik vermoedde sowieso al dat Morris eruit zou gaan, want hij doet tegenwoordig ook fulltime mee aan Dancing om Ice. Ik vind het trouwens echt heel tof hoe het ging met Charlie en Jack in de Roosenboom. Dat Charlie ineens tot het inzicht kwam dat ze gewoon bij Nick hoort. Echt een tranentrekker, die hereniging erna. Viel het jullie ook op dat het een ontzettende kopie was van een van de laatste scenes uit de film Jerry McGuire (met Tom Cruise)? Dan begint Renee Zellweger ook een heel excuserend verhaal, die Tom aan het eind onderbreekt door te zeggen: 'You had me at hello'. Nick zei volgensmij zoiets in de trant van: 'Je had me al met sorry'. Snik...

Hannah schreef: Tja, ik had ook een beetje toegeleefd naar die bovengenoemde hereniging. Ik denk inderdaad dat Ludo er een einde aan gaat maken. Want hij denkt echt dat Nina Morris heeft neergeschoten. Ik vermoedde sowieso al dat Morris eruit zou gaan, want hij doet tegenwoordig ook fulltime mee aan Dancing om Ice.

Tsk, dat kost toch niet zoveel tijd? Belachelijk. Maar inderdaad, het is vast Ludo die voor Morris einde gaat zorgen. Vast niet zo dat hij hem echt vermoord, maar net per ongeluk en dat er dan weer niks bewezen kan worden ofzo.
Trouwens, ik vind die Naud ontzettend nep acteren, zo gaat mn hele realiteitsidee van GTST eraan.

Nou Morris zegt dat hij gaat bekennen! En Charlie is aan het vreemdgaan met Jack. Gaat er heftig aan toe daaro..

Ja getsie, ik moest er bijna van kotsen, zo smerig!

Ook een beetje flauw van Sjors: 'Je weet hoe ik erover denk, maar het is jouw beslissing'. En dat terwijl Bing juist zei dat ie samen met haar iets wilde opbouwen en dat ie samen een beslissing wilde maken.

Wat ik me trouwens laatst afvroeg, waar is Sil eigenlijk? Dat kindje van Laura en Dennis.

Die ligt altijd in bed volgens mij en laatst moest Laura hem nog een keer ophalen uit school of de creche ofzo. Maar die heeft idd niet echt een hele grote rol..

Maar zou Morris nou gewoon uit de serie verdwijnen door naar de gevangenis te moeten? Zou wel een beetje een laf einde van zn rol zijn. Of zouden het alleen maar roddels zijn en blijft ie er gewoon in..

Ludo kan hem ook nog vermoorden voordat hij naar de politie stapt want dat wilde Ludo toch niet? Of Morris vlucht net als Martine naar het buitenland en kan altijd nog weer terug komen..

Haha, daar was ie weer:

Nina tegen Noud die haar bijna wilde zoenen: 'Je denkt toch niet dat je me zomaar kunt interfacen!?'

Ik heb trouwens ook een interface-module op mn computer. Waar die voor is, weet ik niet, maar toch leuk.

Volgende keer droomt Morris dat hij zichzelf tegenkomt. Hij is trouwens weer uit het ziekenhuis. Ik denk dat ie zichzelf uiteindelijk vermoord. Overdosis of gewoon een schot met een pistool.

Ik ben benieuwd zeg, vanavond kan ik het weer eens zien!

Getsie!!!! wie heeft het nog meer gezien gisteren? Morris zit met een schaar z'n wond open te halen zodat hij langer in het ziekenhuis kan blijven en niet voor 6 jaar de bak in hoeft. Het is wat sjongejonge...