ARD schreef: HEET!! HEET!! HEET!! Ik weet uit zeer betrouwbare bronnen dat Robin, Pascale vermoord heeft omdat zij Benjamin ongelukkig maakte..... :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock:

Wie is Robin ook alweer, en heeft Syl het niet gewoon gedaan? Of zo'n ander kind, die Nina?

Pieternel schreef: [..] Wie is Robin ook alweer,

Robin is die jongen die een gehandicapte speelt. Het broertje van Benjamin (volgens mij)

het kan inderdaad dat hij het heeft gedaan. Want, in een keer heb je het, je was op de avond op de moord aan het tanken!!! Ray heeft dus een sluitend alibi. Aldus hemzelf en Veldhuis.

Of Ray heeft Veldhuis omgekocht, of Laura is de killer en gaat eindelijk de serie eens uit!

na de aflevering van gister zijn we er helemaal van overtuigd dat robin idd de dader is!
en... het citaat van de dag was van robbert alberts: 'doe je de pabo ofzo??!'

Robbin, waarom????

volgens mij kan de Ree het nog steeds zijn. ludo heeft hem een alibi verschaft dat hij kwart over drie bij hem was. Echter: was dit ook zo? dacht het niet. De Ree mag z'n behaarde borst nat maken: vroeg of laat pakt Velthuis hem toch wel...

Waarom noem je hem elke keer de Ree? Er is toch maar één Ray?

Kiffen schreef: volgens mij kan de Ree het nog steeds zijn. ludo heeft hem een alibi verschaft dat hij kwart over drie bij hem was. Echter: was dit ook zo? dacht het niet. De Ree mag z'n behaarde borst nat maken: vroeg of laat pakt Velthuis hem toch wel...

Nee dat hoeft niet want ons lieve Reetje had getankt. Dat was hij vergeten in alle hectiek, wat natuurlijk niet meer dan logisch is!!!!

ik bedoel te zeggen: Ray & Anita zouden na het tanken ook Pascallebal kunnen hebben vermoord. Ludo Dudo heeft volgens mij een vals alibi verschaft. Kijk, dat maakt allemaal nog spannender jongens en meisjes...

Kiffen schreef: ik bedoel te zeggen: Ray & Anita zouden na het tanken ook Pascallebal kunnen hebben vermoord. .

Je bedoelt 'De Anita'???

minkcie schreef: en... het citaat van de dag was van robbert alberts: 'doe je de pabo ofzo??!'

Welnee, het citaat van de dag was van Dennis, tegen Valerie: "...zeker nooit kinderen gehad..."
Hahahahaha!

Nee van rechercheur veldhuis: "Desalniettemin!"

Topcitaatjes van vandaag:
Charlie: hij zei dat we vrienden moeten zijn . nou bweuh! mag ik een teiltje?
Nick: ze willen dat ik mijn ziel bloot leg. Ik leg nog liever iets anders bloot...

Om maar even door te gaan met citaatjes van hedenavond, ik vond deze toch wel het citaat van de dag:

Valerie tegen Charlie in der Rosenbaum: "Ga maar even zitten..."

Ja die Sik kan er wat van: "het gaat niet om de inhoud, het gaat om de schoonheid".

Toen ik het voorstukje zag waar het vanavond over zal gaan wilde ik echt meteen kijken! Nina die haar badpak alweer bij een vriendinnetje laat liggen, superspannend!!

Sabine schreef: Nina die haar badpak alweer bij een vriendinnetje laat liggen, superspannend!!
Kijk, daar begint het allemaal mee. Over een paar jaar is Nina de Charlie van GTST...
Kiffen schreef: [..] Kijk, daar begint het allemaal mee. Over een paar jaar is Nina de Charlie van GTST...

Ja want de Ree/Mat is kwaad op Jeanine en Ludo en Jeanine weten niet waar hij is. Maar hij wacht tot Nina voorbij komt fietsen en rijdt haar aan. Hierdoor zal ze in een rolstoel komen en posttraumatische ervaringen eraan over houden zodat ze zich niet meer kan concentreren op school. het wordt weer een drama jongens. 'Macht en intriges'

Misschien heeft Nina Pascal wel vermoord, of Lucas....

robin komt volgende week weer in beeld dus wie weet wordt het dan eindelijk duidelijk!