K%S schreef: Haha jaloerse paupers! Het was 'm echt! Lennert, Ard, Niels, Rolf en m'n zusje hebben de foto gezien en toegegeven: het is de echte rechercheur Veldhuis!

Nou koos wij geloven het als je de foto op het forum zet. bijv. als avatar ofzo.

Ik geef het niet graag toe, maar ik heb de foto gezien en het moet wel een heel sterk lijkende dubbelganger zijn of het was em echt...

Ik kan 'm niet dowloaden naar m'n computer... Bovendien kan ik op m'n telefoon inzoomen. Maar als je vanavond op de VGSE-Black&White-promo-party bent kun je het zelf bekijken.
En Liesje: jij hebt geen foto van de oude Morris dus ik geloof je niet...

Lennert schreef: Ik geef het niet graag toe, maar ik heb de foto gezien en het moet wel een heel sterk lijkende dubbelganger zijn of het was em echt...

Die vent is tegenwoordig zo populair, wie wil er nou niet op die man lijken...

K%S schreef: Ik kan 'm niet dowloaden naar m'n computer... Bovendien kan ik op m'n telefoon inzoomen. Maar als je vanavond op de VGSE-Black&White-promo-party bent kun je het zelf bekijken. En Liesje: jij hebt geen foto van de oude Morris dus ik geloof je niet...

Als je hem naar mij stuurt, kan ik hem wel naar m'n computer sturen. En dan zet ik hem op 't forum. Als je jezelf nog gelooft tenminste...

Met dank aan Lennert...
kent u ken jij: Rechercheur Veldhuis!

't is dus wel duidelijk dat rechercheur zijn in meerdijk niet zo veel verdiend 8)

mooie foto's hoor!
who's next? ;)

ziet er behoorlijk echt uit ja...

Nu is het natuurlijk ook meteen duidelijk wie de dader is. Die mokkel die naast Veldhuis zit is z'n meidje en die was 'de avond van de moord' in scala aanwezig alwaar zij eerst de kas openbrak en vervolgens Pascalle, die het zag, vermoorde. Om niet op te vallen stuurde ze haar man/vriend (die toevallig rechercheur was) op de moord af. Maar ondertussen konden ze mooi van het geld een dagje uit met de (normaal te dure)trein naar Op de tweede foto zie je ze namelijk het geld tellen.
Maar toen zat Koos in de trein, die meteen het bewijs vastlegde.

En zo werd na weken van 'macht en intriges' de moord die onoplosbaar leek toch opgelost.

van der Jagt schreef: Om niet op te vallen stuurde ze haar man/vriend (die toevallig rechercheur was) op de moord af. Maar ondertussen konden ze mooi van het geld een dagje uit met de (normaal te dure)trein naar Op de tweede foto zie je ze namelijk het geld tellen. Maar toen zat Koos in de trein, die meteen het bewijs vastlegde. En zo werd na weken van 'macht en intriges' de moord die onoplosbaar leek toch opgelost.

Nou niet helemaal, want nou moet je zometeen dus je oplossing naar rechercheurveldhuis@politiemeerdijk.nl sturen. En zo onderschept deze rechercheur alle oplossingen en komen we dus niet verder. Die vent is op zich geniaal, want naar wie moeten we nu. Misschien moet je Ray maar effe inlichten, want die weet hoe het werkt bij de Politie. Die heeft nog wel zijn contacten...

Misschien moeten we de geslepenheid van 'de Bitch' en het inzicht van Ludo gebruiken in combinatie met 'De Bas' die toch in Hawaii zit en ik denk dat de 'Hand van Veldhuis' niet zo ver reikt als in Hawaii, om de moord op te lossen. Dan kan ook de Bas nog een rol van betekenis spelen. Maar toch moeten we dan weer oppassen voor Jef en De Nek. Die willen natuurlijk niet dat d.B. weer terug komt. Maar dan kunnen we toch denk ik weer rekenen op Morris, want die wil toch dat Jef uit huis gaat, en als d.B. weer van zich laat horen dan kan Morris Jef uit huis werken omdat d.B. het huwelijk verstoort. Maar omdat Milan er niet tegen kan dat Morris toch contact heeft met Sjors schuilt daar ook een groot gevaar. Maar omdat Sjors toch bij Jeanine woont en Ludo nog wat schuldig is aan Jeanine (denk aan haar hoofdwond) kan Ludo er voor zorgen dat Milan niet lastig wordt.

Kortom toch een lastige situatie!

Pieter schreef: mooie foto's hoor! who's next? ;)

ik stel voor: een competitie: de eerste die nu een foto maakt van een GTSTer in privesfeer krijgt een prijs. (mobiel met fotomaakfunctie: 2 GTSTers op de foto- wel zo eerlijk...) Ik start NU de CD-foon-gids! (es kijken waar die Sjors woont...) :littleangel:

De Bas was al een schuilnaam, dus om privacy redenen hoef je d.B. niet te gebruiken, inpecteur Van der Jagt.

Ik zeg: van der Jagt voor assistent-inspecteur Veldhuis!

Nou het lijkt me toch duidelijk dat Ray 'met de losse handjes' de dader is!!

Hé, wie heeft mijn flesje Romano gezien?

K%S schreef: Met dank aan Lennert... kent u ken jij: Rechercheur Veldhuis!)[/url]

Wel wel Koos, je ontpopt je tot een ware paparazzi! Ik vind die derde toch het meest lijkende.

Eva schreef: Ik vind Dennis de leukste en lekkerste hunk! Naar welk nummer moet ik smsen om op hem te stemmen?

Raad eens wie wij meermalen gezien hebben vandaag? Juist ja! Dennis! en verder hebben ook wij rechercheur veldhuis in de trein gezien en trudy heeft milan gezien en een knipoog van hem gehad!

jajajajaja nou en ik weet toevallig van rosa dat ray het gedaan heeft!

Oh der heeft ook een op SooS gehoord wat er eigenlijk gebeurd is...

En dan nog het verkeerde onthouden...Benjamin en Ray hebben geen alibi, Ray lijkt nu voor de handliggend, dus het is toch Benjamin

?????? ik trek gewoon mn eigen conclusies... zoals altijd :D
toch het betrouwbaarste he