Zo en daar was Anouk weer om Jef het hoofd op hol te brengen, oioioi!!!
Verder vind ik het belachelijk dat Charlie de verkrachting van Sjors loopt te ontkennen!!

Wat zou jij dan doen sabine als de aandacht van het mannelijke geslacht zich normaliter beperkt tot die van je vader en je broer?[/quote]

He Rolf, als we zo gaan beginnen..... zelfs Charlie mag niet van die uitspraken doen vind ik maakt niet uit hoe weinig aandacht ze krijgt, het is gewoon ongepast

Sabine schreef: He Rolf, als we zo gaan beginnen..... zelfs Charlie mag niet van die uitspraken doen vind ik maakt niet uit hoe weinig aandacht ze krijgt, het is gewoon ongepast

Jo....waar hebben we het over zeg....als we zo gaan beginnen... :roll:

Nou ja, het blijft natuurlijk GTST, dat weet ik ook wel, maar toch :wink:

Niet zo brutaal, Liesje, zo ben je niet opgevoed.
Sabine heeft gelijk. Nick heeft Sjors verkracht en met zo'n gore viezerik ga je geen relatie aan. Integendeel, je zou een stevige knuppel moeten kopen...

Ah joh...dat brengt toch juist wat leven in de brouwerij...anders is t ook maar zo saai!! :wink:

Sabine schreef: He Rolf, als we zo gaan beginnen..... zelfs Charlie mag niet van die uitspraken doen vind ik maakt niet uit hoe weinig aandacht ze krijgt, het is gewoon ongepast

Inderdaad. krijgt ze een veel te toffe rolstoel en dan ga je nog zo doen...(jawel: de rolstoel die een figurant een aantal afleveringen eerder liet zien toen die een biertje bestelde aan de bar. Ik denk dat Nick em eruit heeft getrapt- hem kennende)

Jef gaat scheiden, hoe moet dat nu verder met Barbera, zal ze wout weer op gaan zoeken???

Die gaat aanpappen met Janine. Die is ook zo alleen...

oioioi!!! zal vanavond dan eindelijk duidelijk worden wat Robbin met de moord op Pascal te maken heeft???? Ik hoop het......

Sabine schreef: oioioi!!! zal vanavond dan eindelijk duidelijk worden wat Robbin met de moord op Pascal te maken heeft???? Ik hoop het......

nou sabine je hebt zeker genoten gisteravond!? robin heeft er toch heel wat mee te maken dan de meesten dachten! :)

minkcie schreef: [..] nou sabine je hebt zeker genoten gisteravond!? robin heeft er toch heel wat mee te maken dan de meesten dachten! :)

takkezooi, ik heb het gemist. wat heeft die vent gedaan dan?

Robin heeft ruzie gehad met Pascale en haar stevig toegetakeld met de metalen buis van de stofzuiger.

wat een prutser, die rechercheur veldhuis. Het moordwapen ligt voor zijn voeten, en nog kijkt ie erover heen. Dat had baantjer toch een stuk beter gedaan.

Vriend Niels
Nylez schreef: Robin is de moordenaar...

Mensen ik wist een paar weken geleden al dat Robin de dader zou zijn...

K%S schreef: Robin heeft Pascale vermoord...

Ik roep het al een paar maanden.

De dokter komt langs en gaat even kijken of Charlie iets gevoeld kan hebben in haar benen. Hoe doet die vent dat ?
Ook nooit geweten hoe een rechtzaak verloopt. Deze aflevering lijkt me een genot voor de gemiddelde rechtenstudent...

Aan het hoge tempo waarmee de rechtzitting tot nu toe verloopt, kan menig rechter in Nederland een voorbeeld nemen.

Ging het maar zo snel in het echt. :roll:

Nylez schreef: [..] Mensen ik wist een paar weken geleden al dat Robin de dader zou zijn...

:?: :?: Heb ik nou niet goed opgelet of heeft Minke me weer voorgelogen. Robin heeft Pascale toch alleen op haar hoofd geslagen? Dat laat genoeg ruimte aan andere potentiele moordenaars. Toch?