Nou, Jef heeft bovendien ook ogen? Meneer Tel heeft daarentegen slechts alleen oogleden!

En meneer Tel droeg nooit een driedelig-pak-zonder-stropdas.

Daarbij komt ook nog dat meneer Tel geschiedenisleraar is. Jef niet. Jef speelt in GTST.

Hoe laat begint vanavond trouwens de Amstel cup. GTST moet natuurlijk niet gemist worden. Gister heb ik t ook al niet gezien.

Zijn er hier trouwens ook mensen die dagen van te voren ook al op teletekst kijken wat er in de komende afleveringen gaat gebeuren?

Misschien is een topic over The Bold and the Beautiful (Reich und Schön in Dld) ook wel leerzaam/interessant

Mijn favorietste acteur is Raymond van Barneveld.. zou hij nog terugkomen???

jammer idd dat ze niet meer aan gastacteurs doen. Er moet meer gast geacteerd worden bij GTST. Net als bij Costa! Raymond kan wel ipv meneer Harms, die kapt er toch mee binnenkort hoorde ik...

nou wat mij betreft mag er ook wel een citaat van de dag komen, dan is ie deze keer van rosa over de in elkaar geperste auto van ludo: "...ik heb er niet zoveel verstand van, maar is dit nou kubisme?? vind ik niet zo mooi..." :lol:

minkcie schreef: nou wat mij betreft mag er ook wel een citaat van de dag komen, dan is ie deze keer van rosa over de in elkaar geperste auto van ludo: "...ik heb er niet zoveel verstand van, maar is dit nou kubisme?? vind ik niet zo mooi..." :lol:

hihi, leuk idee!! :lol:

van der Jagt schreef: Nou, Jef heeft bovendien ook ogen? Meneer Tel heeft daarentegen slechts alleen oogleden!

Maar 'Teke' (voor intimi) heeft meer capaciteiten :?

Martine schreef: Tsjonge dat ik jou dat nog es mag vertellen Koos.

Als beloning zal ik je voortaan Martine Hafkamp noemen...

van der Jacht schreef: Zijn er hier trouwens ook mensen die dagen van te voren ook al op teletekst kijken wat er in de komende afleveringen gaat gebeuren?

Ik verdenk Gerard P. ervan.

Die poll kan trouwens niet meer aangepast worden dus we moten het hier maar mee doen. Iedereen is toch voor Sjors en Loedo.
Enneh over een kwartier: RTL 4.

Martine schreef: Tsjonge dat ik jou dat nog es mag vertellen Koos.

Als beloning zal ik je voortaan Martine Hafkamp noemen...

van der Jacht schreef: Zijn er hier trouwens ook mensen die dagen van te voren ook al op teletekst kijken wat er in de komende afleveringen gaat gebeuren?

Ik verdenk Gerard P. ervan.

Die poll kan trouwens niet meer aangepast worden dus we moten het hier maar mee doen. Iedereen is toch voor Sjors en Loedo.
Enneh over een kwartier: RTL 4.

K%S schreef: Die poll kan trouwens niet meer aangepast worden dus we moten het hier maar mee doen. Iedereen is toch voor Sjors en Loedo. Enneh over een kwartier: RTL 4.

Dikke haas, zeg dan dat je er geen zin in hebt om het aan te passen, maar zeg niet dat het niet kan!!! Dat kan wél degelijk wel!

K%S schreef: Die poll kan trouwens niet meer aangepast worden dus we moten het hier maar mee doen. Iedereen is toch voor Sjors en Loedo.

Ach, wat jammer nou, ik had zo graag op Rosa willen stemmen...

Verder vind ik dat rechercheur Veldhuis vervangen moet worden door De Kokmetceeoocekaa en zijn collega Vledder, die zijn veel beter. En dan elke week tenminste één moord, met op vrijdagavond de ontknoping: op vrijdagavond dan anderhalf uur GTST!

Simon schreef: [..] Ach, wat jammer nou, ik had zo graag op Rosa willen stemmen... Verder vind ik dat rechercheur Veldhuis vervangen moet worden door De Kokmetceeoocekaa en zijn collega Vledder, die zijn veel beter. En dan elke week tenminste één moord, met op vrijdagavond de ontknoping: op vrijdagavond dan anderhalf uur GTST!

ah joh, dat is toch lekker ontspanning na een dag hard studeren, al die spannende intriges van GTST!! :wink:

K%S schreef: [..] ... Ik verdenk Gerard P. ervan.

Shit K%S, je hebt gelijk, ik zit inderdaad elke donderdag te wachten op de nieuwe Visie, om daar vervolgens alle stukjes over GTST alvast door te lezen. Er zijn trouwens ook websites waar je al voor twee weken verder kan kijken, echt superhandig. Twee dingen die de komende anderhalve week centraal komen te staan:

  • Anouk komt weer terug, ze blijkt al een maand een relatie met Barbara te hebben.
  • Meneer Harmse heeft de moord gepleegd.

Verder nog nieuws over Sil, maar ik verklap niet alles... sorry voor de mensen die niet alles alvast wilden weten

Gerard schreef: [..] - Anouk komt weer terug, ze blijkt al een maand een relatie met Barbara te hebben. - Meneer Harmse heeft de moord gepleegd. Verder nog nieuws over Sil, maar ik verklap niet alles... sorry voor de mensen die niet alles alvast wilden weten

jaja!! :roll:

Gerard schreef: [..] - Anouk komt weer terug, ze blijkt al een maand een relatie met Barbara te hebben.

aaaah, had ik dus toch gelijk

wie helpt trouwens Sjors even over die 50% heen?

Kvind dat Veldhuis ook nog een beetje weinig stemmen heeft. Die vent is toch best goed, heel objectief en pluist alles tot de bodem uit. Daarbij heeft ie ook nog eens goed in de gaten dat Ray wel erg emotioneel betrokken is bij het voorval en dat Ray zijn detectivepraktijken maar voor zich moet houden (of op Il Villio? moet storten.)

Op de kun je ook mee doen aan het grote moordspel. En mailtjes sturen naar deze ,na Herr Tampert de grootste, dective.