jaja

die rosa he... niemand die ook maar iets verkeerd van haar denkt.. maar ondertussen heeft ze mooi wel alles gezien! net als robin trouwens

He zeg, tot hoe laat houden jullie je met gtst bezig zeg :shock: ?

Die Veldhuizen zit ook altijd in de trein! Gisteren, terugweg van Cash & Carlo: daar zat ie weer hoor. Ik geloof dat Simon foto's heeft. Ook heb ik trouwens in de studio Dennis gezien: in het echt issie pas echt leuk, kan ik mn stem nog veranderen? En Trudy heeft Milan gezien. Dus ga ook eens naar Aalsmeer, zie je iedereen!

Jaja, gisteravond de avond van mijn leven beleefd! Ik zat tegenover rechercheur Veldhuis in de trein. Nu dus ook op mijn telefoon te bezichtigen: foto's van een in de trein reizende rechercheur Veldhuis! Kan ze helaas niet op het forum zetten, is er iemand die wel een datakabel heeft voor een Siemens toestel?

Dit gelooft toch niemand??

K%S schreef: Met dank aan Lennert...
Kiffen schreef: ik stel voor: een competitie: de eerste die nu een foto maakt van een GTSTer in privesfeer krijgt een prijs. (mobiel met fotomaakfunctie: 2 GTSTers op de foto- wel zo eerlijk...)
Simon schreef: Kan ze helaas niet op het forum zetten, is er iemand die wel een datakabel heeft voor een Siemens toestel?
K%S schreef: Dit gelooft toch niemand??

Nou Simon, waar wacht je nog op? MMS je bewijsmateriaal naar Lennert. K%S wordt geƫvenaard en van Kiffen krijg je een prijs!

Ben wel benieuwd: wie van de GSV'ers durft er voor uit te komen dat 'ie gtst-member is? Wie geeft daar geld aan uit? GTST-member: het mag weer!

Heet! Heet! Heet!

Ik zat net achter rechercheur veldhuis met college. Hij studeert sociale geografie, maar hij woont nog bij zijn ouders, best een aardige kerel verder....

Serieus? O dat wist ik niet zeg. Dan moet hij wel ver reizen als er weer opnames van GTST zijn. Leuk dat zo'n kerel zo gewoon blijft ook.

ze lopen allemaal te dollen, Koos. Maar ik geloof je, onthou dat! Jij hebt Velthuis alleen gezien...

Er wordt niet gedolt op het gtst forum!!!!!! Serieuze zaken worden hier besproken!!!!! Zoals: komt vanavond de ontknoping in de moordzaak????

Kiffen schreef: ze lopen allemaal te dollen, Koos.

Ik niet hoor Kiffen, die prijs mag je aan mij gaan uitreiken... Als je gisteravond rond 0:00 op het station in Groningen was geweest had je hem ook kunnen zien.

Maarre, Lennert, kan jij die foto's op het forum zetten als ik ze per mms naar jou verstuur?

Nee ik kan geen MMS ontvangen geloof ik, daarvoor heb je toch een apart abonnement nodig? Als je telefoon een infrarood mogelijkheid heeft dan kan ik ze wel op mn computer zetten...

Sabine schreef: Er wordt niet gedolt op het gtst forum!!!!!! Serieuze zaken worden hier besproken!!!!! Zoals: komt vanavond de ontknoping in de moordzaak????

En toch blijf ik erbij dat Harmsen best de moordenaar kan zijn...

Ik ben nog steeds niet overtuigd, ik denk dat het Ray gewoon is....

Sabine schreef: Er wordt niet gedolt op het gtst forum!!!!!! Serieuze zaken worden hier besproken!!!!! Zoals: komt vanavond de ontknoping in de moordzaak????

nee Sabine,
dat duurt nog minimaal drie weken. Ze houden je erg lang vast voor de buis. Blijf dus kijken...

He fans only deboer! Sinds wanneer ben jij fan???? :wink:

Ja ja, Simon heeft echt foto's van Veldhuis. Ik heb ze gezien. Waren mooier dan die van Koos

Vriend Niels

Robin is de moordenaar...