Nu Stefano en Yasmine weer bij elkaar zijn kan het best eens zijn dat Yasmine al haar duistere praktijken met 'de Bitch' opbiecht aan hem.

en het grote geheim dat valerie charlie's moeder is komt vast ook nog wel een keer aan het licht want gister had valerie het er wel weer erg moeilijk mee...
tjsa.. en die arme meneer harmsen..ik las in de tv gids dat volgende week iedereen erg verbijsterd is na wat er met mn harmsen is gebeurd. iets om naar uit te kijken dus!

minkcie schreef: ik las in de tv gids dat volgende week iedereen erg verbijsterd is na wat er met mn harmsen is gebeurd. iets om naar uit te kijken dus!

Waarschijnlijk dat meneer Harmsen door zn dementheid in een keer opbiecht dat hij een kind Bij Sjors heeft verwekt! :shock:

Ik weet dat niemand me zal geloven, maar gisteren had ik de dag van m'n leven. Want bij wie zat ik in de trein?? Ja! Rechercheur Veldhuis! Echt waanzinnig, wat was dat tof! Voor degenen die het niet kunnen geloven: ik heb stiekem foto's gemaakt met m'n telefoon, dus je kunt het checken.
Rechercheur Veldhuis rules!!!

van der Jagt schreef: Zijn er hier trouwens ook mensen die dagen van te voren ook al op teletekst kijken wat er in de komende afleveringen gaat gebeuren?
K%S schreef: Ik verdenk Gerard P. ervan.
minkcie schreef: ik las in de tv gids dat volgende week iedereen erg verbijsterd is na wat er met mn harmsen is gebeurd. iets om naar uit te kijken dus!

:roll:

van der Jagt schreef: Waarschijnlijk dat meneer Harmsen door zn dementheid in een keer opbiecht dat hij een kind Bij Sjors heeft verwekt! :shock:

is ze zwanger dan?

minkcie schreef: ik las in de tv gids dat volgende week iedereen erg verbijsterd is na wat er met mn harmsen is gebeurd. iets om naar uit te kijken dus!

misschien pascale vermoord?

Ik vind het prima dat het zaterdag is hoor, maar wel jammer dat ik dan gtst moet missen....

K%S schreef: Ik weet dat niemand me zal geloven, maar gisteren had ik de dag van m'n leven. Want bij wie zat ik in de trein?? Ja! Rechercheur Veldhuis! Echt waanzinnig, wat was dat tof! Voor degenen die het niet kunnen geloven: ik heb stiekem foto's gemaakt met m'n telefoon, dus je kunt het checken. Rechercheur Veldhuis rules!!!

en je hebt niet even gevraagd wie pascale heeft vermoord?

DebbieDebora

Zit je eindelijk bij iemand van GTST in de trein, is het rechercheur Veldhuis ipv een mooie dame...

Dat lijkt mij inderdaad ook wel erg jammer. Misschien dat ik ooit Milan nog eens tegenkom, is er trouwens gisteren nog meer spectaculairs voorbij gekomen, ik kon niet kijken, moest werken, maar ben wel heel nieuwsgierig!

K%S schreef: Ik weet dat niemand me zal geloven, maar gisteren had ik de dag van m'n leven. Want bij wie zat ik in de trein?? Ja! Rechercheur Veldhuis! Echt waanzinnig, wat was dat tof! Voor degenen die het niet kunnen geloven: ik heb stiekem foto's gemaakt met m'n telefoon, dus je kunt het checken. Rechercheur Veldhuis rules!!!

dan had je hem gelijk kunnen vertellen wie de moord heeft gepleegd. Je kan er zelfs wat mee winnen lees je er meer over en je kan hem zelfs mailen:

rechercheurveldhuis@politiemeerdijk.nl

Ik vind Dennis de leukste en lekkerste hunk! Naar welk nummer moet ik smsen om op hem te stemmen?

Eva schreef: Ik vind Dennis de leukste en lekkerste hunk! Naar welk nummer moet ik smsen om op hem te stemmen?

Laat maar, Dennis valt op oude, verrimpelde, uitgehangde laura's

oh daar vond je Pascalle ook wel op lijken... Kijk waarschijnlijk heeftie ooit eens iets gehoord over een ouwe fiets enzo... maar daarna had ie het toch goed voor elkaar. Totdat een of ander stuk ongedierte deze mooie mevrouw van de trap af sloeg.... :(

enne Koos ik geloof er niets van, maar sms die foto maar effe dan heb ik weer eens een ander achtergrondje

Ik weet het, ik ben niet de eerste die het denkt, maar toch zeg ik: Robin is de dader!

Eva schreef: Ik vind Dennis de leukste en lekkerste hunk! Naar welk nummer moet ik smsen om op hem te stemmen?
Hmmmm laat je mensen ff aardig achter je computer op het internet, krijg je dit soort dingen!!!!!!!! :?

hahaha dat zeg je nu wel!!! maar ik weet wel beter! :wink:

Gea schreef: hahaha dat zeg je nu wel!!! maar ik weet wel beter! :wink:

en ik dacht dat jij nooit GTST keek? :?

Haha jaloerse paupers! Het was 'm echt! Lennert, Ard, Niels, Rolf en m'n zusje hebben de foto gezien en toegegeven: het is de echte rechercheur Veldhuis!

K%S schreef: Ik weet dat niemand me zal geloven, maar gisteren had ik de dag van m'n leven. Want bij wie zat ik in de trein?? Ja! Rechercheur Veldhuis! Echt waanzinnig, wat was dat tof! Voor degenen die het niet kunnen geloven: ik heb stiekem foto's gemaakt met m'n telefoon, dus je kunt het checken. Rechercheur Veldhuis rules!!!

Jaja, :?: :wink: