Ik heb het vrijdag maar een beetje half gevolgd (tweede helft zonder geluid) maar ik zag Morris aan het eind op zo'n brancard liggen. Hij was toch nog niet opgebaard he? Dat zou wel erg snel gaan. Ik verwacht dat aan zijn stervensmoment nog minstens 7 leugens, 2 pogingen tot moord, 1 persoonsverwisseling, 12 cliffhangers en 13 amuletten voorafgaan...

Hij is niet dood hoor, Janine heeft bloed voor hem afgestaan dus dat moet wel goedkomen lijkt me.

Hahahahaa hebben jullie het gezien?? GTST goes Scrooge... Ludo wordt bezocht door de 'geest van het verleden', aiai deze soap gaat echt hard achteruit. Straks wordt hij wakker en beseft hij dat ie een slecht mens is en gaat hij zn leven beteren. Wedden? :D

Ik heb eigenlijk alleen het einde gezien vandaag, maar het is wel weer een ontzettend ver gezochte wending dit. Zo'n geesterig meisje en dat Ludo helemaal stralend wit wordt als ie haar hand pakt..vaag hoor.
Verder word ik steeds benieuwder wanneer Morris nou eens dood/weggaat. Best vervelend om elke aflevering te kijken alsof het Morris' laatste is.:)

Dat meisje is dus wel Emie, zijn dochter die hij had bij Isabella. Maar goed, ik weet ook niet hoe dat nou met Morris moet. Gaat hij echt weg? Dat kan toch bijna niet?

Vind het inderdaad erg vreemd hoe de verschijning van Amy hem meeneemt in het verleden. Inderdaad een beetje Christmas-Carol-like. Maar is Amy wel dood? Ik dacht dat Isabella toen dat gebouw was ingerend om te faken dat ze verpletterd zou worden, maar dat ze eigenlijk naar het buitenland is gevlucht. En Charlie was toen toch de enige die het wist? Of was dat plan mislukt?

Oja, in die flasbacks van Ludo zie je heel veel vrouwen voorbij komen en van eentje kan ik niet meer op de naam komen. Wie helpt me even (zonder te googlen uiteraard)? Het is niet Meike, Bowien, Sophia, Janine of Isabella. Ze is vrij groot, kort rood haar, een beetje mollig en heeft veel lippenstift op. Zit er echt al dagen over na te denken...

Haha, volgt iemand GTST nog? Ik niet trouwens, maar ik zag het vandaag weer eens. Fos in bed met een Pools meisje, Charlie en Nick die allebei niet willen scheiden, maar het toch gaan doen, en als Ludo een zakenpartner iets vertelt over het Ludo Sandershuis, een briljante quote van Dian: 'Hmm, het Ludo Sandershuis, is dat een verzamelplek voor arogante klootzakken?' Hahaha.

Volgende keer een rare badkamerscene met Barbara. Het shot dat je zag, deed een beetje thrillerachtig aan...

Ja! Ik kijk het de laatste tijd weer regelmatig, maar vind het een beetje saai. Ik denk dat Robert uitglijdt in de badkamer en een gat in z'n hoofd heeft. Ofzo. Verder schijnt Rosa een dochter te hebben die ook in de serie komt en weet je wie ook weer terug komt van weggeweest? Milan! Misschien wordt het wel weer leuk...

annemarieke

nee joh barbara ontdekt een natuurlijk bobbeltje in borst, of is het niet zoo voorspelbaar? GTST kijken is ook echt een slechte gewoonte, maar ja zo tussen 12 en 13 00 mag je gewoon even pauze om te lunchen

Ja maar overdag duren die belspelletjes er tussendoor wel heel erg lang!pff.

Dat meisje van Fos is toch Zweeds? Wel een irritant mens trouwens..ook apart ik dacht eigenlijk nog dat hij met Nina had, maar dat heeft dus blijkbaar niet zo lang geduurd voordat ze inzagen dat dat nergens op sloeg.
Verder is dat gezeur met die scheiding ook niet erg spannend. En zou Ricky nog ontvoerd of vermoord worden ofzo door die ene wapenhandelaar? Wat moet Jack trouwens uberhaupt met wapens? Of handelt ie er alleen maar in..Wat een vragen, ik moet maar weer eens tijd maken om te kijken.

Ik heb inderdaad een beetje dezelfde vragen. Dat meisje is iig wel Zweeds idd. En die relatie met nina heeft niet echt lang geduurd. Trouwens ook belachelijk dat Valentijn naar een pleeggezin zou moeten, niet echt realistisch volgens mij maar goed.

En Barbara heeft dus echt een knobbeltje in haar borst maar dat vind ik nou ook niet echt een boeiende nieuwe verhaallijn eigenlijk.

laatst liep ik mee op de poli cardiologie. toen er een ouder echtpaar binnenkwam, zeiden ze meteen dat ik sprékend leek op de jongen die laatst weggelopen is.

voor de kenners... is dat een compliment? ik moet imagoschade zien te voorkomen natuurlijk.

Hahaha, dat is Noud dan waarschijnlijk. Ik zie de vergelijking op zich ook wel en wat mij betreft is het sowieso geen belediging. Noud is nog een beetje te jong om van te kunnen zeggen dat ik die bijzonder aantrekkelijk vind.

Gtst out, gouden Kooi (real life soap) in

Vriend Niels

Hoo Bastiaan dat zie jij verkeerd. Ik ben voornemens GTST weer op te pakken. De nieuwe aanwinst van GTST, oud-belspelletjes-presentratrice Gigi, draagt daar misschien wel een beetje aan bij...

Fans only Bastiaan. En wie is Gigi?

Vriend Niels

Tjonge, lekker geloofwaardig. Nooit geweten dat Rosa een dochter had. Nooit geweten dat die uberhaupt een leven had, buiten het slaafzijn van de familie Sanders. Maar wat lees ik daar nog meer? Milan terug in de serie! Leuk! Maar helaas niet de echte Milan in de persoon van Wouter de Jong. Ben benieuwd of die weer een affaire gaat krijgen met Charlie...

Ook al, die heeft het druk met Jack nu volgens mij...